Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 412

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Va salut!
    Pana la urma cat trebuie sa bage o turbina la motorul de 2900cmc?
    Ca la bucovina bus cand am facut test in mers turbina mea facea 1600 mbari la 3000 de ture si baiatul cu testerul a zis ca minim 2000 trebuie.
    Furtunul de la ic la galerie se intareste foarte tare cand accelerez.

    Comment


    • #62
      Probleme noi la sorinterasul meu:
      Dimineata porneste la prima cheie si imediat se opreste.Dau din nou la automat si porneste bine.
      Merg ami fac treaba cu ea,apoi daca o opresc si o las mai mult de 25 30 min oprita,la pornire incepe sa tremure tare motorul si scoate un fum alb de zici ca a luat foc.
      Asa face pentru 5 10 sec maxim dupa care revine la normal

      Comment


      • #63
        Nu se alimenteaza!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #64
          Salutare.Am schimbat ieri filtrul de motorina,si la fel face,dupa ce sta mai mult de jumatate de ora oprit,invarte mai mult si merge neregulat vreo 10 15 secunde si scoate fum alb la greu.La pornire dimineata tot asa invarte mai mult pana porneste dar nu scoate fum de nici un fel.

          Comment


          • #65
            Verificarea sistemului de alimentare nu presupune DOAR schimbarea filtrului!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #66
              Am gasit un baiat de care am auzit ca are habar de motorul mercedes 2.9,si am o programare saptamana asta la el si a zis ca are rezolvare problema mea,is fiarte curios ca deja miam pierdut speranta ca mai fac motorul asta sa mearga rotund si sa cloncane a mert'!
              Va tin la curent.

              Comment


              • #67
                Salut colegi....
                Am fost ieri la un baiat care repara merc3des si mia facut diagnoza si nimic fratilor,totul e in parametri.
                A gasit niste erori care erau de la injectirul cu fir ca a fost decuplat in mers si a mai dat eroare de Control unit,deci e a doua oara cand la diagnoza da eroarea asta.
                Se suie baiatul si el la volan sa mearga cu ea,facem o tura si el zice ca trage masina si ca ar trebui umblat putin la turbina sa nu se descarce prea repede turbina,si o sa fie putin mai nervoasa.
                Bun,da masina la drum intins fratilor ca sa merg cu 90 la ora trebuie so tin calcata aproape la maxim pedala,si cum reduc putin gata urca foarte greu in ture inapoi,asa face o masina care trage????
                Urmatoarea miscare daca nu rezolv e cu ciocanul frate,bucati il fac si ami iau alt motor ca ma disperat,nu il repara nimeni pe asta.
                Last edited by Carlaniasi; 11-21-2014, 11:11 AM.

                Comment


                • #68
                  Verifica injectoarele pe banc si turbina sa nu aibă jocuri.Aceeasi problema am reusit sa o rezolv asa la un 410 tot 2.9
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #69
                    Si ce problema ai gasit?la injectoare sau turbo?
                    Credema frate am fost numai la mecanici buni,prin recomandari si nu gaseste ce are,pe diagnoza totul e in parametri,nu prea sunt lamurit cu turbina cat ar trebui sa faca,unu zica ca 1,5 1,6e ok,altu ca trebuie sa faca peste 2 bari,numai inteleg nimik.
                    Oricum la mine eu cred ca e din injectie ceva ca motorul la o turatie anume,cam 2200 rpm are un zgomot anormal,ca niste detonatii,si la acea turatie incepe sa tremure tare motorul.
                    De tras nu stiu cum sa expluc el trage dar in lung, cu demaraj urc orice deal,dar daca in rampa trebuie sa reduc din viteza,ei atunci el urca fiarte greu in ture ceva gen vro 4 tone pe masina si sa pleci de pe loc in rampa,atuncea da sa urce mai greu in ture,dar eu cu ea gol asa ami face pai cum poate sa zica ca teage si ca nu are nimik???
                    Si la drum intins ca sa merg cu 90 la ora trebuie so tin aproape la maxim pedala de acceleratie,si cu a cincea cand o calc are foarte mare lag,deci nu reactioneaza de nici un fel,daca o tin calcata usor usor ajung la 100 la ora da chinuit tare si nu cred ca asa e normal pentru un motor de 3000 td.

                    Comment


                    • #70
                      Pentru rezolvare sau reparat toate 5 injectoare (prin reparatie se înțelege schimbarea duzelor sau cum se cheamă si corectarea pe banc).si a schimbat motorasul ala de pe pompa de injectie pentru ca uneori se bloca si nu dădea erori pe Star.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #71
                        Salut.Chiar aseara am adusun mecanic din republica moldova si mia rezolvat problema.A slabit niste suruburi din capacul pompei de injectie si a ciocanit cu un ciocan inainte si inapoi pana a obtinut valoarea care trebuie pe diagnoza,era o valoare nu stiu la ce ca scria in limba rusa,valoarea care o aveam eu era 0.7 mgh parca si valoarea care trebuia e intre 3.2 si 3.8 zicea baiatul asta.Masina se simte altfel oricum dar vreau sal mai chem odata sa verifice si timingul ca parca tot nu cred ca trage ca un 2900 tdi(am si un lt 35 de 109 cp punte normala si cand calc pedala la fund e mai agresiv tare ca sprinterul).
                        La 410-le tau ce simptome avea cu acel motoras defect?

                        Comment


                        • #72
                          La deal mergea ca inecatul,mereu puturos chiar si cand era gol, uneori pornea greu chiar daca afara era cald, depasiri nu puteai sa faci ca te făceai de ras.Nu depășea 100 la ora decât in vale.Cu el functionant si vreo 5-600 kg incarcatura pe autostrada mergi 140 fara stres.Si sa nu uit uneori făcea si fum mai ales la pornire.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #73
                            La 410 ai axa dubla sau simpla?Ca 140 la ora cu axa dubla nu e turat motorul?Eu la 100 la ora cred ca am vreo 3000 de ture.
                            Si cat a costat acel motoras?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF