Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 412

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Injectorul cu fir mi la masurat si avea 124 ohmi.Deci daca il deconecteaza din diagnoza in timpul mersului si tot oscileaza avansul e din alta parte?
    Si ce valoare ar trebui sa aibe la avans ca sa mearga perfect motorul?
    Acuma e cat de cat ok consumul,undeva la 12%,e mai elastic in accelerari,dar tot nu cred ca trage cu toti caii.
    Si are momente cand chiar trage bine dar se intampla foarte rar si pentru o perioada scurta de timp.
    Care stie un mecanic chiar priceput la motoarele astea,sa aiba si diagnoza ca m-am saturat de astia de la mine,numai sa ia banu si ma pune sa mai dau jos ai turbine,injectoare.
    O seara buna tuturor

    Comment


    • #32
      Va salut.
      Am fost ieri la un pompagiu din iasi,a mai dat avans la pompa,se simte o inbunatatire la schimbarea de trepte,inainte scutura putin si se punea in nas parca,Dar in treptele 4 si 5 tot nu are putere,de la 70 la 90 asi ia foarte greu viteza.
      Ce sa mai fac,unde sa ma mai duc ,recomandatimi un mecanic bun sa o pun la punct cu ceas comparator ca ma gandesc ca e din avans toata treaba.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Carlaniasi View Post
        Va salut.
        Am fost ieri la un pompagiu din iasi,a mai dat avans la pompa,se simte o inbunatatire la schimbarea de trepte,inainte scutura putin si se punea in nas parca,Dar in treptele 4 si 5 tot nu are putere,de la 70 la 90 asi ia foarte greu viteza.
        Ce sa mai fac,unde sa ma mai duc ,recomandatimi un mecanic bun sa o pun la punct cu ceas comparator ca ma gandesc ca e din avans toata treaba.
        Daca ai avansul reglat mai mare risti sa distrugi motorul! Supapa de mentinere de pe pompa e buna?
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #34
          Am vazut ca a desfacut el ceva de pe pompa si verificat,acuma eu stiu daca e buna sau nu.
          Sebi da tu te pricepi la motoarele astea sau ai pe cineva care sa le stie bine?
          Ca as veni pana la tine numai sa stiu ca se rezolva sau sa gasesc defectul ca ceva are sigur masina.
          Sau lasami un numar de telefon si te sun si ati explic mai bine ce anume se intampla la mine.
          Mersi mult
          Last edited by Carlaniasi; 07-10-2014, 23:48 PM.

          Comment


          • #35
            Va salut.
            Am fost azi din nou la diagnoza,acuma am la avans 4,8 grade si numai oscileaza,adica oscileaza cei dupa virgula dar inainte oscila si prima cifra se ducea la - 0,6 la 1,4.E mare avansul la 4,8 grade??
            Si am facut cum mi-a zis daniel de pe forum,ca in timpul functionarii sa deconectez injectorul cu fir si daca valoarea devine inerta sa schimb injectorul cu fir. Am deconectat injectorul si valoarea devine 0,0,asta ce inseamna ca trebuie sal schimb?
            Si mai zicea tipul cu diagnoza ca poate trebuie dat debit din pompa,se poate face asta la modelul asta?
            Ceva are sigur masina da nu gasesc eu omul potrivit sa caute ce problema are.
            Spor la treaba baieti.

            Comment


            • #36
              Va salut.
              Am fost azi din nou la diagnoza,acuma am la avans 4,8 grade si numai oscileaza,adica oscileaza cei dupa virgula dar inainte oscila si prima cifra se ducea la - 0,6 la 1,4.E mare avansul la 4,8 grade??
              Si am facut cum mi-a zis daniel de pe forum,ca in timpul functionarii sa deconectez injectorul cu fir si daca valoarea devine inerta sa schimb injectorul cu fir. Am deconectat injectorul si valoarea devine 0,0,asta ce inseamna ca trebuie sal schimb?
              Si mai zicea tipul cu diagnoza ca poate trebuie dat debit din pompa,se poate face asta la modelul asta?
              Ceva are sigur masina da nu gasesc eu omul potrivit sa caute ce problema are.
              Spor la treaba baieti.
              Salut,
              La valoare inerta ma refeream ca avansul sa-ti ramina acolo unde era inainte de deconectarea injectorului cu fir.Scuze de confuzie.
              Din relatarile tale ,injectorul cu fir functioneaza dar avansul e mic rau.Ridica avansul intre 12 si maxim 15 grade.Deja incep sa cred ca trebuie sa repozitionezi pompa de injectie.nu poti ajusta atit de mult avansul din diagnoza.Cauzele dereglarii pot fi :lant uzat ,patine uzate,intinzator uzat,pinioane uzate sau o veche interventie asupra motorului cu punerea proasta la punct.Cauta pe cineva sa stie cu adevarat sa puna pompa la punct cu comparatorul.

              Comment


              • #37
                Pai pe tester la valoarea avansului necesar arata 1 grad.Inainte mie ami oscila intre 0,6 si 1,4. Am fost la un pompagiu si mia mai dat avans dupa care am am fost la diagnoza si arata avansul 4,8,iar cel cu diagnoza a zis cai deja mare si cred ca sigur ami consuma deja mai mult,am alumentat 70 litri si am facuti 330 km si e aproape de ultima liniuta.
                Intre 12 si 15 nu e prea mare avansul? Ca diagnoza arata avansul necesar 1 grad!

                Comment


                • #39
                  Colegule,am recitit discutia de aici si am dedus ca vorbim despre lucruri diferite.Avansul pompei de injectie, cel static,adica cel care s-a obtinut din punerea la punct a distributiei implicit a pompei de injectie trebuie sa fie 12 grade.Dar 12 grade trebuie sa ai cu:lant nou,pompa noua, pinioane noi.Datorita uzurilor pieselor enumerate mai sus in momentul in care pui comparatorul pentru reglajul fin o sa vezi ca pompa trebuie ajustata manual ca sa obtii pe ceas 0.9.Si in acest caz pompa cere avansata putin.
                  Apoi avansul comandat de injectorul cu fir,este avansul reglat electromecanic care ajusteaza la modul fin injectia in functie de temperatura motorului,apasarea pedalei de acceleratie,accelerare ,decelerare,pornire etc.Ca sa fiu mai pe inteles aceste tipuri de motoare nu au reluctor sau senzor pe arborele cotit, sa citeasca tdc pentru ca apoi ecu sa analizeze semnalul de la acest senzor si cu cel de la injectorul cu fir si sa stie avansul.Deci diagnoza nu o sa stie in nici un caz daca tu ai pompa pusa la punct asa cum trebuie.Ea stie cit trebuie sa fie avansul fin (informatia fiind doar intre pompa de injectie si injectorul cu fir)si incearca sa regleze acest avans in interiorul pompei.
                  Trebuie verificat daca nu cumva s-a intervenit asupra pompei/distributiei(poate a fost inlocuita garnitura de chiloasa)si poate a fost pusa la punct dupa ureche.Toti suntem oameni si putem gresi si trebuie luata in calcul orice varianta.

                  Comment


                  • #40
                    Acum am inteles domnul daniel despre ce e vorba.Acuma sa vad daca gasesc omul potrivit sa vada daca e gresit ceva sau nu.
                    Si cand pune pompa la punct trebuie sa mai respecte 12* si sau se pune direct cu ceasul comparator?
                    Daca ati putea sami dati exact toti pasii ca sai arat la mecanic in caz de nu stie.
                    Eu in mare am inteles,daca as avea scule chiar ma-s baga so pun la punct.
                    Multumesc frumos.

                    Comment


                    • #41
                      Sigur ca trebuie pusa fizic la 12 grade mai intai,apoi ceas comparator,

                      Comment


                      • #42
                        Deci sa vad daca am inteles:
                        Se pune axul cu came la semn,se pune vibrochenul la 12*dupa ot,se pune pompa cu dintele lipsa la ora 23,se pune ceas comparator si se invarte de vibrochen pana la 0,9 mm apoi se strange intinzatorul??
                        Si ceasul unde anume se pune?? In loc la injector sau unde?

                        Comment


                        • #43
                          Nu chiar asa.Se trage motorul la OT,se verifica axul cu came sa fie la semn,APOI se pune fulia de pe vibrochen la 12 grade,se aduce pompa cu semnul la ora 23,se monteaza pompa,se string piulitele alea 3 ale pompei ,dar nu la maxim atit cit sa-ti permita sa misti pompa in gaurile excentrice,si ceasul comparator in mijlocul capului hidraulic.Cu setarea comparatorului e un pic mai complicat.Intre minimul si maximul cursei comparatorului atunci cind rotesti motorul pentru a ajunge din nou la 12 grade nu trebuie sa fie nici mai mult nici mai putin de 0,9 mm.Motorul se roteste DOAR in sensul acelor de ceas.Daca nu ai valoarea de 0,9 mm rotesti pompa de injectie (cind fulia e la 12 grade)si o sa vezi ca valoarea comparatorului se modifica.Nu stiu cit de inteles m-am facut dar sper sa ajute cumva.Am ceva poze cu un comparator montat pe o pumpa bosch la un motor Cummins in 4 cilindri dar trebuie sa le caut.Cum dau de ele le pun aici pentru exemplu.Incearca sa urmezi pasii punerii la punct fara sa demontezi nimic sa fii sigur ca lantul pe arbore e asa cum trebuie,caci un dinte pe pinionul de vibrochen inainte sau inapoi nu e foarte usor sesizabil daca capacul la distributie e montat ,apoi verifica pompa cu comparatorul.Bafta
                          Last edited by daniel; 07-13-2014, 18:29 PM.

                          Comment


                          • #44
                            ceas comparator

                            Uite si ceva poze ca sa-ti poti face o idee
                            Attached Files

                            Comment


                            • #45
                              Foarte important, motorul se invarte doar in sensul de rotatie in momentul reglajului!
                              Last edited by cutaresku; 07-14-2014, 09:16 AM.
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF