Buna seara,
Dupa 1300 km parcursi cu o viteza medie de 100km/h,am simtit o vibratie usoara si motorul nu mai avea putere.Am crezut ca e ceva minor,dar in 2 minute mi s-a aprins becul rosu de la ulei.Am oprit imediat si am controlat nivelul care era la limita minima.Am bagat un litru de ulei si am pornit motorul sa vad cum se comporta.Motorul trepida si scotea fum albastrui si,cum era foarte tirziu,am intrat intr-o parcare unde am dormit pina a doua zi dimineata.Dimineata am gasit balta de ulei sub masina si cind am ridicat capota am vazut joja impinsa in sus.Am bagat inca 5 litri de ulei si am pornit motorul.Nici o ameliorare,motorul trepida si nu avea putere.Cu toate acestea am pornit la drum decis sa ajung la un service unde sa remediem problema,dar,din pacate,dupa 5-6minute s-a aprins din nou becul rosu de la ulei.Am oprit si am demontat tubulatura de la turbosuflanta,turbosuflanta care a fost reconditionata cu putin timp in urma intr-un atelier specializat,si am constatat ca ami arunca ulei si pe admisie si pe evacuare.Am suspendat turbosuflanta ca sa pot continua drumul,dar motorul ami arunca uleiul pe esapament.Mentionez ca am gasit turbosuflanta fara piulita de pe axul paletilor.Dupa ce am ajuns in RO,cu ajutorul unui trayler,si am demontat, am gasit pistonul 1 crapat.Ce e foarte curios,e ca nu are nici o urma de lovitura,mai mult chiar,chiulasa e perfecta.
Poate sa-mi explice cineva ce s-a intimplat??!
Mi se pare foarte ciudat,deoarece masina are 120 000 km si cu o saptamina mai inainte i-am facut revizie la reprezentanta MB din Madrid.Pina atunci am folosit ulei Aral 10w40 ,acum i-am bagat LiquiMoly 5w30.
Dupa 1300 km parcursi cu o viteza medie de 100km/h,am simtit o vibratie usoara si motorul nu mai avea putere.Am crezut ca e ceva minor,dar in 2 minute mi s-a aprins becul rosu de la ulei.Am oprit imediat si am controlat nivelul care era la limita minima.Am bagat un litru de ulei si am pornit motorul sa vad cum se comporta.Motorul trepida si scotea fum albastrui si,cum era foarte tirziu,am intrat intr-o parcare unde am dormit pina a doua zi dimineata.Dimineata am gasit balta de ulei sub masina si cind am ridicat capota am vazut joja impinsa in sus.Am bagat inca 5 litri de ulei si am pornit motorul.Nici o ameliorare,motorul trepida si nu avea putere.Cu toate acestea am pornit la drum decis sa ajung la un service unde sa remediem problema,dar,din pacate,dupa 5-6minute s-a aprins din nou becul rosu de la ulei.Am oprit si am demontat tubulatura de la turbosuflanta,turbosuflanta care a fost reconditionata cu putin timp in urma intr-un atelier specializat,si am constatat ca ami arunca ulei si pe admisie si pe evacuare.Am suspendat turbosuflanta ca sa pot continua drumul,dar motorul ami arunca uleiul pe esapament.Mentionez ca am gasit turbosuflanta fara piulita de pe axul paletilor.Dupa ce am ajuns in RO,cu ajutorul unui trayler,si am demontat, am gasit pistonul 1 crapat.Ce e foarte curios,e ca nu are nici o urma de lovitura,mai mult chiar,chiulasa e perfecta.
Poate sa-mi explice cineva ce s-a intimplat??!
Mi se pare foarte ciudat,deoarece masina are 120 000 km si cu o saptamina mai inainte i-am facut revizie la reprezentanta MB din Madrid.Pina atunci am folosit ulei Aral 10w40 ,acum i-am bagat LiquiMoly 5w30.
Comment