Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Piston crapat Sprinter 316

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piston crapat Sprinter 316

    Buna seara,

    Dupa 1300 km parcursi cu o viteza medie de 100km/h,am simtit o vibratie usoara si motorul nu mai avea putere.Am crezut ca e ceva minor,dar in 2 minute mi s-a aprins becul rosu de la ulei.Am oprit imediat si am controlat nivelul care era la limita minima.Am bagat un litru de ulei si am pornit motorul sa vad cum se comporta.Motorul trepida si scotea fum albastrui si,cum era foarte tirziu,am intrat intr-o parcare unde am dormit pina a doua zi dimineata.Dimineata am gasit balta de ulei sub masina si cind am ridicat capota am vazut joja impinsa in sus.Am bagat inca 5 litri de ulei si am pornit motorul.Nici o ameliorare,motorul trepida si nu avea putere.Cu toate acestea am pornit la drum decis sa ajung la un service unde sa remediem problema,dar,din pacate,dupa 5-6minute s-a aprins din nou becul rosu de la ulei.Am oprit si am demontat tubulatura de la turbosuflanta,turbosuflanta care a fost reconditionata cu putin timp in urma intr-un atelier specializat,si am constatat ca ami arunca ulei si pe admisie si pe evacuare.Am suspendat turbosuflanta ca sa pot continua drumul,dar motorul ami arunca uleiul pe esapament.Mentionez ca am gasit turbosuflanta fara piulita de pe axul paletilor.Dupa ce am ajuns in RO,cu ajutorul unui trayler,si am demontat, am gasit pistonul 1 crapat.Ce e foarte curios,e ca nu are nici o urma de lovitura,mai mult chiar,chiulasa e perfecta.
    Poate sa-mi explice cineva ce s-a intimplat??!
    Mi se pare foarte ciudat,deoarece masina are 120 000 km si cu o saptamina mai inainte i-am facut revizie la reprezentanta MB din Madrid.Pina atunci am folosit ulei Aral 10w40 ,acum i-am bagat LiquiMoly 5w30.

  • #2
    Jale mare!!
    Astazi am primit piesele si ne-am apucat de curatat toate elementele pentru a incepe montarea lor.La o examinare amanuntita am descoperit inca doua pistoane cu inceput de fisurare.Datorita acestor imprejurari am hotarit sa schimb toate pistoanele.
    Va urma.

    Comment


    • #3
      La 120mii km, e cam ciudat... Ce motor? Vechiul 2.7...care e renumit pt fiabilitate...sau 2.1 cel euro 5 sau 6...la cat au mai ajuns acum?
      Pistoanele se pun cu segmentii vechi?

      La un garaj..care serviseaza doar Sprinter si Vito pt o firma de transport, am vazut motoarele noi cu 2 turrbine, de 160cai, distruse si la 90mii km..care le segmentau....cam jale si acolo. Motivul la vremea respectiva a fost uleiul prost ales pt schimb, si ca sunt f sensibile, filtru de particule...etc...ca le-ar fi facut euro5..dar au scazut f mult la fiabilitate.


      Off topic. Mai demult am schimbat 1 piston la un motor 3.0d de BMW..sh, ce-i drept...apoi nu am avut nici o problema cu motorul, si ala chiar era fugarit.

      Ar trebui sa cauti problema, 1 piston...dar sa ai mai multe fisurate, e un semn de alarma la 120mii.
      Last edited by juice_2407; 10-18-2013, 20:37 PM.

      Comment


      • #4
        Daca poti, pune si tu niste poze cu pistonul fisurat si cu cele cu inceput de fisuri.

        Comment


        • #5
          Si mie mi se pare foarte ciudat,mai ales fiind vorba de 2700.
          Am sa fac poze si voi incerca sa le postez aici.
          La prima vedere,cind am gasit pistonul 1 crapat,ma gindeam ca ar fi fost un defect de fabricatie,dar la trei pistoane...

          Comment


          • #6
            Buna seara,nu va mai faceti probleme si nu mai puneti intrebari ca raspunsul e foarte simplu: pistoane crapate = injectoare defecte!!!!!!!!!!!!!
            Explicatie logica:
            injectoarele pulverizeaza mai multa motorina decat trebuie sau mai bine zis pe romaneste,cu scuzele de rigoare, " pisa motorina", aceasta fiind in cantitate mare intra in contact cu pistonul incins motiv care duce la fisurarea lui!!!In mod normal daca aceasta cantitate de motorina este foarte mare se poate chiar topi pistonul in mers!!!!
            Aceasta problema a mai fost expusa pe aici de userul bedwap daca nu ma insel,cel care a facut milionul de km cu motorul de 2,7.
            Concluzie: verificati injectoarele,in mod normal pe banc pentru a vedea exact cantitatea de motorina pulverizata!!Asta mai ales cand constatati ca masina incepe sa consume mult mai putin decat de obicei.
            Tocmai am sosit azi dupa o cursa de Italia in care masinuta mea a scos un superb consum de 8% pe un parcurs de 3938 de km!!!Sunt atat de incantat de acest consum....incat luni dimineata ma duc sa verific injectoarele neaparat!!!Asta dupa ce am stat jumate de ora sa calculez si rascalculez consumul dat asta e...In mod normal era de 9%, asa ca nu vad de unde acest consum mai ales ca am venit cu 1400 de kg pe ea.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Merçi ptr sugestie!
              Luni le duc la "doctor"!,desi...consumul masinii era 10/100.

              Comment


              • #8
                Dupa ce verifici injectoarele , vezi daca pompa de ulei isi face treaba , chiar daca masina este destul de "tanara" .

                Am intalnit un caz in care pompa de ulei la un Sprinter nu functiona corect , mai ales la 3 800 - 4 000 rot/min . S-a descoperit acest defect dupa ce crapase un piston .

                Comment


                • #9
                  @ Cristi, lamureste-ma o treaba..
                  Deci cand incepe sa consume putin ,inseamna ca am o problema cu masina?
                  Am facut o cursa de Galati- Iasi (500km cu 25l de motorina.) deci ar veni cam 5l /100km, asa e? Eram gol si viteza medie 100km/h Vito 110cdi .ce parere ai de consum?
                  Last edited by Johnny_; 10-22-2013, 22:20 PM.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Salut, nu cunosc consumul la Vito modelul tau, dar un prieten cu unul din 2005 a avut exact aceeas experienta:cand au inceput problemele cu injectoarele a sesizat o scadere sesizabila la consum fata de normal( el avea masina de 4 ani motiv pentru care cunostea bine ce consum are).Concluzia a fost: injectoare defecte ce scapau multa motorina pe retur.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am scos masina la plimbare in probe!
                      De moment totul functioneaza in parametri normali.
                      Injectoarele au fost la verificat ,fara nici o problema.Toata "bucuria" se datoreaza turbosuflantei,care a luat-o pe ulei,cu doar 8000 km de rulaj.Cu aceasta ocazie transmit multe "mutumiri" "specialistilor" de la Turbo Expert Bucuresti,care in momentul in care i-am sunat sa le cer o explicatie plauzibila m-au plasat de la un telefon la altul!
                      Solutia: cumparat turbo nou,5 pistoane,garniturile corespunzatoare,toate filtrele si ulei Aral 10w40.

                      Comment


                      • #12
                        cand apar probleme la pistoane e bine de verificat si stuturile care racesc capul pistonului. o diuza infundata sau obturata duce la distrugerea pistoanelor.turbinele reparate dupa mine nu mai prezinta garantie!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Despre ce stutzuri e vorba?Motorul e deja ansamblat si functioneaza bine doar ca...parca nu mai trage ca inainte si consuma mai mult (12-14).

                          Comment


                          • #14
                            Vezi vacumul la turbo si electrovalva de sub filtru de aer

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Amadeus34 View Post
                              Despre ce stutzuri e vorba?Motorul e deja ansamblat si functioneaza bine doar ca...parca nu mai trage ca inainte si consuma mai mult (12-14).
                              Bineinteles ca se verifica inainte de montaj de obicei la demontare. Pentru problema ta cauta pe cineva cu star sa i faca o diagnoza serioasa si ti descopera problema reala. Motorul se limiteaza ca turatie, scoate fum,sau numai consum mare?
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF