Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Piston crapat Sprinter 316

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piston crapat Sprinter 316

    Buna seara,

    Dupa 1300 km parcursi cu o viteza medie de 100km/h,am simtit o vibratie usoara si motorul nu mai avea putere.Am crezut ca e ceva minor,dar in 2 minute mi s-a aprins becul rosu de la ulei.Am oprit imediat si am controlat nivelul care era la limita minima.Am bagat un litru de ulei si am pornit motorul sa vad cum se comporta.Motorul trepida si scotea fum albastrui si,cum era foarte tirziu,am intrat intr-o parcare unde am dormit pina a doua zi dimineata.Dimineata am gasit balta de ulei sub masina si cind am ridicat capota am vazut joja impinsa in sus.Am bagat inca 5 litri de ulei si am pornit motorul.Nici o ameliorare,motorul trepida si nu avea putere.Cu toate acestea am pornit la drum decis sa ajung la un service unde sa remediem problema,dar,din pacate,dupa 5-6minute s-a aprins din nou becul rosu de la ulei.Am oprit si am demontat tubulatura de la turbosuflanta,turbosuflanta care a fost reconditionata cu putin timp in urma intr-un atelier specializat,si am constatat ca ami arunca ulei si pe admisie si pe evacuare.Am suspendat turbosuflanta ca sa pot continua drumul,dar motorul ami arunca uleiul pe esapament.Mentionez ca am gasit turbosuflanta fara piulita de pe axul paletilor.Dupa ce am ajuns in RO,cu ajutorul unui trayler,si am demontat, am gasit pistonul 1 crapat.Ce e foarte curios,e ca nu are nici o urma de lovitura,mai mult chiar,chiulasa e perfecta.
    Poate sa-mi explice cineva ce s-a intimplat??!
    Mi se pare foarte ciudat,deoarece masina are 120 000 km si cu o saptamina mai inainte i-am facut revizie la reprezentanta MB din Madrid.Pina atunci am folosit ulei Aral 10w40 ,acum i-am bagat LiquiMoly 5w30.

  • #2
    Jale mare!!
    Astazi am primit piesele si ne-am apucat de curatat toate elementele pentru a incepe montarea lor.La o examinare amanuntita am descoperit inca doua pistoane cu inceput de fisurare.Datorita acestor imprejurari am hotarit sa schimb toate pistoanele.
    Va urma.

    Comment


    • #3
      La 120mii km, e cam ciudat... Ce motor? Vechiul 2.7...care e renumit pt fiabilitate...sau 2.1 cel euro 5 sau 6...la cat au mai ajuns acum?
      Pistoanele se pun cu segmentii vechi?

      La un garaj..care serviseaza doar Sprinter si Vito pt o firma de transport, am vazut motoarele noi cu 2 turrbine, de 160cai, distruse si la 90mii km..care le segmentau....cam jale si acolo. Motivul la vremea respectiva a fost uleiul prost ales pt schimb, si ca sunt f sensibile, filtru de particule...etc...ca le-ar fi facut euro5..dar au scazut f mult la fiabilitate.


      Off topic. Mai demult am schimbat 1 piston la un motor 3.0d de BMW..sh, ce-i drept...apoi nu am avut nici o problema cu motorul, si ala chiar era fugarit.

      Ar trebui sa cauti problema, 1 piston...dar sa ai mai multe fisurate, e un semn de alarma la 120mii.
      Last edited by juice_2407; 10-18-2013, 20:37 PM.

      Comment


      • #4
        Daca poti, pune si tu niste poze cu pistonul fisurat si cu cele cu inceput de fisuri.

        Comment


        • #5
          Si mie mi se pare foarte ciudat,mai ales fiind vorba de 2700.
          Am sa fac poze si voi incerca sa le postez aici.
          La prima vedere,cind am gasit pistonul 1 crapat,ma gindeam ca ar fi fost un defect de fabricatie,dar la trei pistoane...

          Comment


          • #6
            Buna seara,nu va mai faceti probleme si nu mai puneti intrebari ca raspunsul e foarte simplu: pistoane crapate = injectoare defecte!!!!!!!!!!!!!
            Explicatie logica:
            injectoarele pulverizeaza mai multa motorina decat trebuie sau mai bine zis pe romaneste,cu scuzele de rigoare, " pisa motorina", aceasta fiind in cantitate mare intra in contact cu pistonul incins motiv care duce la fisurarea lui!!!In mod normal daca aceasta cantitate de motorina este foarte mare se poate chiar topi pistonul in mers!!!!
            Aceasta problema a mai fost expusa pe aici de userul bedwap daca nu ma insel,cel care a facut milionul de km cu motorul de 2,7.
            Concluzie: verificati injectoarele,in mod normal pe banc pentru a vedea exact cantitatea de motorina pulverizata!!Asta mai ales cand constatati ca masina incepe sa consume mult mai putin decat de obicei.
            Tocmai am sosit azi dupa o cursa de Italia in care masinuta mea a scos un superb consum de 8% pe un parcurs de 3938 de km!!!Sunt atat de incantat de acest consum....incat luni dimineata ma duc sa verific injectoarele neaparat!!!Asta dupa ce am stat jumate de ora sa calculez si rascalculez consumul dat asta e...In mod normal era de 9%, asa ca nu vad de unde acest consum mai ales ca am venit cu 1400 de kg pe ea.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Merçi ptr sugestie!
              Luni le duc la "doctor"!,desi...consumul masinii era 10/100.

              Comment


              • #8
                Dupa ce verifici injectoarele , vezi daca pompa de ulei isi face treaba , chiar daca masina este destul de "tanara" .

                Am intalnit un caz in care pompa de ulei la un Sprinter nu functiona corect , mai ales la 3 800 - 4 000 rot/min . S-a descoperit acest defect dupa ce crapase un piston .

                Comment


                • #9
                  @ Cristi, lamureste-ma o treaba..
                  Deci cand incepe sa consume putin ,inseamna ca am o problema cu masina?
                  Am facut o cursa de Galati- Iasi (500km cu 25l de motorina.) deci ar veni cam 5l /100km, asa e? Eram gol si viteza medie 100km/h Vito 110cdi .ce parere ai de consum?
                  Last edited by Johnny_; 10-22-2013, 22:20 PM.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Salut, nu cunosc consumul la Vito modelul tau, dar un prieten cu unul din 2005 a avut exact aceeas experienta:cand au inceput problemele cu injectoarele a sesizat o scadere sesizabila la consum fata de normal( el avea masina de 4 ani motiv pentru care cunostea bine ce consum are).Concluzia a fost: injectoare defecte ce scapau multa motorina pe retur.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am scos masina la plimbare in probe!
                      De moment totul functioneaza in parametri normali.
                      Injectoarele au fost la verificat ,fara nici o problema.Toata "bucuria" se datoreaza turbosuflantei,care a luat-o pe ulei,cu doar 8000 km de rulaj.Cu aceasta ocazie transmit multe "mutumiri" "specialistilor" de la Turbo Expert Bucuresti,care in momentul in care i-am sunat sa le cer o explicatie plauzibila m-au plasat de la un telefon la altul!
                      Solutia: cumparat turbo nou,5 pistoane,garniturile corespunzatoare,toate filtrele si ulei Aral 10w40.

                      Comment


                      • #12
                        cand apar probleme la pistoane e bine de verificat si stuturile care racesc capul pistonului. o diuza infundata sau obturata duce la distrugerea pistoanelor.turbinele reparate dupa mine nu mai prezinta garantie!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Despre ce stutzuri e vorba?Motorul e deja ansamblat si functioneaza bine doar ca...parca nu mai trage ca inainte si consuma mai mult (12-14).

                          Comment


                          • #14
                            Vezi vacumul la turbo si electrovalva de sub filtru de aer

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Amadeus34 View Post
                              Despre ce stutzuri e vorba?Motorul e deja ansamblat si functioneaza bine doar ca...parca nu mai trage ca inainte si consuma mai mult (12-14).
                              Bineinteles ca se verifica inainte de montaj de obicei la demontare. Pentru problema ta cauta pe cineva cu star sa i faca o diagnoza serioasa si ti descopera problema reala. Motorul se limiteaza ca turatie, scoate fum,sau numai consum mare?
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF