Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 311 - Nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 311 - Nu trage

    salut tuturor
    Am un Sprinter din 2006 (modelul vechi 00 - 06) seria 311
    Am o problema la el,...nu trage ..se limiteaza in 3000 RPM si acolo sta...viteza maxima 110 km/h. Cand apare un deal in fata abia urca cu a 2a..fara vlaga..
    Am pun un tester si zice erorile:
    * P0703 - semnal franare (a fost schimbat un senzor ABS deapta spate si au taiat firul) cred ca de acolo se mai aprinde din cand in cand ABS si ESP in bord..
    * P2203 - Control cantitate externa efectuata de modul control ESP
    * P0500 - Semnal viteza masina
    * P2200 Intrumente ferificare incorecta
    * P1470 - Regulator presiune turbo

    Am cautat pe net, forumuri ...si P1470 e piesa care se afla sub filtru de aer care are o mufa electrica si cateva furtune, de la filtru de aer la EGR ...vacum..
    Am luat de la cineva un regulator, l-am pus pe masina si... LA FEL !
    --> Mentionez ca in mers..cu a 3a la 3000 RPM iau contactul si il pun iar...isi revine! trage! o scurta perioada..apoi iar se "limiteaza"
    Are momente cand merge cum trebuie cand nu.

    Aveti vreo idee? A mai intampinat cineva problema asta?

    PS: INJECTOARELE SUNT OK!

  • #2
    Salutare,am pe cineva cu un 313 cu aceleas probleme si incearca de 1 an sa-i dea de cap,asta asa de incurajare .In primul rand,regulatorul de sub filtru de aer l-ai luat de pe o masina care merge ca sa fii sigur ca piesa e buna?Apoi verifica toate furtunele de vacum,pentru ca o simpla ciupitura a unui furtun,intr-un loc care nu se vede,face sa scada presiunea in instalatie si sa nu mai mearga.Verifica apoi instalatia electrica,ma refer la toate firele care vin pe la mufele de la regulator,ca daca e unul intrerupt sau se mai tine in 2 lite e posibil sa dea aceste simptome.Apoi ar mai fi pompa de vacum,daca ai putea sa o iei "de imprumut" si sa vezi cum merge.
    Si nu in ultimul rand,mare atentie sa verifici tot ce inseamna instalatie electrica care vine de la motor,pe langa conductele de frana si urca sus in masina.De multe ori aceastea se freaca de caroserie si dau la masa sau fac scurt intre ele de nu le da nimeni de cap si nu stie ce are masina.
    Cam cu astea ar trebui sa incepi sa vezi daca gasesti o rezolvare.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salut.
      Se pare ca ai mai multe probleme.... Masina e in "limp mode" nu merge la capacitate 100%. Cand o opresti si isi revine, pacalesti pt o perioada foarte scurta computerul.
      1. Senzorul de Abs. Trebuie schimbat,pus asa cum trebuie, nu fire taiate, sau alte porcarii...de acolo ai eroarrea aceea, becurile ar trebui sa stea in permanenta aprinse. Cand se aprind, inseamna ca nu ai Abs+Asr....si posibil sa nu se aprinda lampile pe frana(asa a facut la mine)....de unde vin alte belele
      2. Regulator presiune turbo. E o electrovalva ce comanda geometria turbinei. Daca e defect nu mai deschide geometria la maxim....lipsa de putere.... Daca l-ai schimbat si nici un rezultat...ori trebuia stearsa eroarea din computer..ori nu e de la regulator...ci de la vreun furtunas de vacuum, cele care intra in electrovalva(sparte,fisurate), pierde vacuum...si nu deschide suficient. De multe ori...poate fi si debitmetru(patit la alta masina) defect...si sa dea tot acel regulator pe tester...
      Incepi de la furtunasele de vacuum...cel mai simplu/ieftin...apoi regulatorul, dar sa fie "original" ca sase potriveasca cu masina...(unele chiar si noi...nu functioneaza)...si vezi mai departe cum se comporta si ce mai apare si pe tester....
      Ce sa zic...Bafta si sa scapi repede si ieftin!

      Comment


      • #4
        Va multumesc pt raspunsuri !
        O alta intrebare... Regulatorul trebuie sa fie obligatoriu tot de pe un 311 ? Daca e de pe un 208 sau 313 se potriveste? are alti parametrii ?
        Numai bine !

        Comment


        • #5
          Avand in vedere ca sunt motoare diferite,dupa mintea mea, cred ca trebuie tot de 311,dar nu sunt sigur.Daca stie cineva mai bine,sa ne spuna.Mare,mare grija de pe ce masina faci "transplantul"de piese.Conteaza fff mult ca aceea sa mearga,astfel eviti multe probleme si economisesti multi bani.Altfel,o sa schimbi piese,legat la ochi si nu o sa stii exact de unde e problema.Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Acea supapa de vacum e la fel la toata gama mercedes cdi nui asta problema daca face vacum atunci e blocata geometria variabila la turbo e o problema destul de frecventa de obicei se da jos si se curata .. mai poate fi si membrana supapei care actioneaza gemetria variabila dar repet daca supapa face vacum un test simplu se infunda admisia in supapa ( furtunul de jos ) si daca merge atunci e sigur sigur din turbo ( perioada scurta caci prin procedura asta turbina ajunge in presiune maxima )

            Comment


            • #7
              Cred ca acea electrovalva e pe toata gama. La ce m-am referit cand am scris "original"..acelasi producator, cu ce ai pe masina. Bosch,Delphi...eu mai stiu ce producator...pt ca pot aparea diferente....(sunt Stan patitu' ....piese noi, cumparate din Romanica, nu se potriveau/functionau pe masina(BMW530d)...abia la a 2-a electrovalva si al 3lea debitmetru din U.K. A fost totul perfect)

              Comment


              • #8
                Eu as face un test de vacuum, ulterior schimbat electrovalva de vacuum (100 euro la reprezentanta sau 100-200 ron second).
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Maine o duc la doctor ! Daca ii dau de cap va anunt !
                  O seara placuta si va multumesc pentru raspunsuri

                  Comment


                  • #10
                    Sa speram ca ne anunti ...asta ca sa ne simtim si noi utili!!!Eu pariez tot pe vacum,sa vedem ce iese.Stima.
                    Last edited by Cristi Nazarov; 04-09-2013, 21:32 PM.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Din cate am aflat eu in ultima perioada eroarea asta poate insemna orice.
                      1.Verificare vizuala...Urci pe un canal.Te bagi sub masina si cinebva porneste si o accelereaza.Daca tija de la turbo se misca inseamna ca regulatorul lucreaza.Daca nu ii faci test de vacum si afli daca e defect regulatorul sau pierzi pe undeva vacum.
                      2.Daca nu e asta verifica daca pe undeva nu trage aer fals.Intercooler sau furtune.
                      3.Daca nici asta nu e verifica catalizator.Dca nu poate evacua gazele cum trebuie intra in "limp mode" si decupleaza turbo.
                      Pentru cel din urma caz atunci cand nu e in limp mode(adik se tureaza peste 3000 de ture) tot nu trage cum ar trebuii.
                      Pentru mai multa siguranta fa ceva si cu firul taiat ca si ala te va baga la un moment dat in "limp mode".

                      Tot timpul incepi cu ce e mai simplu.
                      Last edited by sulinaservice; 04-10-2013, 17:53 PM. Reason: completari

                      Comment


                      • #12
                        Cand ai timp, ia de citeste si aici: http://www.clubmercedes.ro/p1470-016...ighlight=P1470
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          REZOLVAT !
                          Era problema la partea de vacuum , un furtun era fisurat si dupa cum a zis si sulinaservice ".Daca tija de la turbo se misca inseamna ca regulatorul lucreaza". Numai ca nu trebuie canal, se vede pe deasupra !
                          La mine tija nu se misca deloc...am schimbat regulatorul...la fel.. . am intrat pe partea electrica la o mufa care da comanda regulatorului...nimic.
                          Era un furtun de vina. Am pus "pe direct" a facut vacuum cum trebuie si turbina a intrat in functiune.
                          LIMP MODE sau lipsa de putere era ca masina mergea fara turbo!
                          PS: ziceai de catalizator in postul de mai sus. Masina mea e Euro 3 fara catalizator asa scrie si in carte

                          --> Daca sunteti din zona Neamtului sau de pe langa...RECOMAND un doctor in ale Sprinterelor ! 0745.625.369 e nr meu si vi-l pot recomanda pe meserias !

                          Comment


                          • #14
                            Am castigat!!!!Am pariat pe vacum si acum astept premiul!!!Acum vorbind serios,bine ca ai rezolvat ca prietenul de care spuneam la inceput nici acu nu-i da de cap.Gata,in Galati s-au terminat mecanicii,ca a fost la toti.Cat priveste catalizatorul,cam toate "are asa ceva" ca tocmai ala da si norma de poluare, sa nu confunzi cu filtrul de particule.Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              catalizator

                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Am castigat!!!!Am pariat pe vacum si acum astept premiul!!!Acum vorbind serios,bine ca ai rezolvat ca prietenul de care spuneam la inceput nici acu nu-i da de cap.Gata,in Galati s-au terminat mecanicii,ca a fost la toti.Cat priveste catalizatorul,cam toate "are asa ceva" ca tocmai ala da si norma de poluare, sa nu confunzi cu filtrul de particule.Stima.
                              seara buna.
                              Nu ma pricep asa bine la masini..dpdv mecanic vorbind, dar stiu unde e si cum arata un catalizator Azi printre altele am reglat frana de mana si chiar ma uitam pe galeria de evacuare dupa..noutati. din fericire nimic ..si mecanicul a ramas surprins ca nu am catalizator
                              in cartea masinii scrie: " VAR. ECHIP. MOTOR MQ4 + MS3(FARA CATALIZ.) " asta ca sa ma crezi pe cuvant

                              O seara placuta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF