Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 311 - Nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Corect,dar aici intervine factorul uman : cel care citeste aceste erori sa stie sa le si interpreteze si sa se duca exact unde e buba!!!Marea majoritate merg pe principiul "le stergem pe toate si mai vii o data sa vedem ce apare" asta daca mai ajungi si nu ramai pe drumuri prin nu stiu ce coclauri prin lumea larga...De parca ti-ai luat Sprinter sa te plimbi prin fata blocului si cand apare eroarea sa te duci la el...Multumesc de raspuns.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #32
      Acuma cu sigurantza eroarea o sa fie turbo supercharger cu overbost sau limp mode si de acolo incepe clasica problema turbina vacumuri electrovalve , oricum sa te scutesc de banii aruncati aiurea .. cea mai frecventa problema in cazul asta e fie gemetria variabila blocata supapa de la turbo sau electrovalva de sub filtru de aer

      Comment


      • #33
        Intrebare:turbina de 313 se potriveste pe 316, e la fel sau difera?Electrovalva de sub filtru de aer se potriveste de la 313 la 316?Daca s-a lovit cineva de problema asta si stie poate ma ajuta.Am posibilitatea sa iau aceste piese de pe o masina sa le pun la mine si sa fac proba sa vad daca e de acolo problema, nu sa cumpar piese fara sa stiu exact de unde e problema.Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #34
          Cristi am avut si eu problema ta.A fost se pare regulatorul de presiune din rampa.Am obesrvat si la mine o scadere de putere in drum spre Londra. Am senzatia ca motorul urla mai mult.Dar nu pot fi sigur pe senzatiile din mometul ala pentru ca eram cred dupa vreo mie de km si eram obosit.Am reparat intre timp un injector si pare sa nu mai faca.Dar nici drum lung nu am avut cu ea.
          Cineflorix trans srl

          Comment


          • #35
            Asteptam urmatorul drum sa vedem cum se prezinta ca acum,merge normal si nu am de ce sa ma iau.Tipul cu testerul e plecat,asa ca deocamdata ramane asa,mai ales ca nu am avut si nu am nici un bec aprins in bord.Ce ma sperie pe mine cel mai mult sunt replicile de genul "se pare ca e sau se pare ca a fost" !!!Pana la certitudini cheltui o gramada de bani si timp.Poate ma ocoleste problema...Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #36
              Regulatorul de presiune merge de la 316 , turbina nu la 316 e mai mare ,merge de la 311 sau 313 sau alte modele cu garret 45'' c class e class
              Last edited by Zeus; 08-14-2013, 18:31 PM.

              Comment


              • #37
                Compari codurile in EPC, unde vezi si schema cu prinderea. Daca una e mai mare, nu va merge plug and play.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #38
                  Multumesc de raspunsuri.Astept sa fac un test sa vad ce gasesc pe acolo,apoi urmatorul drum sa vad daca a fost ceva trecator sau apare iar problema.Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #39
                    Ce consum a avut 316 in acesti 2500 km, tin sa precizez ca si la al meu cu greu trec de 3000 ture si 110km/h dar nici un bec in bord sau fum exagerat, dar consumul este enorm.

                    Comment


                    • #40
                      S-ar putea sa fi facut deja, operatiunea de a verifica toate furtunele,furtunasele....

                      Eu am patit-o....husa de capota, de fapt snurul care se leaga, mi-a taiat furtunul de admisie. La fel motorul nu tragea la putere maxima, zogmot accentuat, si diferenta la consum.

                      Comment


                      • #41
                        Eu la capitolul consum am stat excelent,per total 8,90 la 2500 de km dar am ramas surprins sa scot un consum de 7,90 Galati-Bucuresti-Nadlac !!!Cei drept am plecat cu 300 de kg si m-am intors cu 250 de kg la o viteza de 100 km/h.Consumul calculat de la plin la plin,stat si gadilat pompa pana trece toata spuma si ajunge motorina in gatul rezervorului.
                        Cat priveste pierderea de putere pot spune ca s-a manifestat pe o portiune de 5-10 km la dus si alti 5 km la intors,deci nu cred ca e relevanta pentru consum.
                        Ce furtun de admisie zici ca s-a taiat?De la motor,de la turbina? Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #42
                          Cel de la motor, care intra in galeria de admisie.
                          Tragea aer fals...facea si un zgomot mai pronuntat. Prima data cand am ridicat capota am vazut ca furtunul acela era taiat de snurul acela, care leaga husa de capota. Pret aprox 200lei..din cate tin eu minte.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF