Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita pus chip tuning pe Sprinter ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Mie mi se pare cam mare consumul de 10% la un 313(asta daca e versiunea de duba inchisa in 3 panouri,daca e alta varianta atunci imi retrag afirmatia )si nu cred ca varianta chip-ului e cea buna in a scade consumul,cred ca problema e la capitolul injectie sau vreo problema cu acea piesa dintre scaun si volan !!Spun asta ca am lucrat 3 ani pe un asa model,am facut ceva sute de mii de km dar aveam consum mixt frecvent de 8,mai rar spre 9 in conditiile in care faceam si distributie in oras door to door.Poate in alte conditii de exploatare,greutate sau relief,tip de caroserie,sa consume mai mult dar avand in vedere ca avem pe aici un coleg cu 311 cdi si care e "amic cu 2,5-3 tone" si nu consuma atat tind sa cred ca problema la tine se poate rezolva altfel.Stima.
    8 la suta consum mixt pe un 313? Atunci care era consumul tau Cristi in extraurban?
    Eu nu-nteleg de ce trebuie sa mintim in asa fel.
    Cum a spus ionut1410 consumul se situeaza in jur de 10% sau peste.

    Comment


    • #62
      "Colegu",daca nu te superi hai sa o luam usor sa nu ametim !!
      Deci, colegul Ionut intra in categoria grea "5 foi de arc plus perne de aer eventual si cat mai multe lire sau euroi" deci e de inteles consumul de 10/% sau peste ,la o asa greutate unde ,bineinteles, interesul este sa faci bani nu sa scoti consum economic!!
      Eu vorbesc, jur pe cravata mea de pioner ca nu mint , despre 313 normal, media de greutate pe cursa 1000 kg in regim de extraurban si urban cu distributie la 2-3-4 firme in oras !!Consumul se facea lunar si in mod normal iesea 8 maxim 8,5 la suta la care mai adaugam si eu,motorina ce intra in rezervorul personal si recunosc ca imi este rusine , si abia atunci iesea 10/% !!!Concluzie: ai dreptate 10 / % !!!!
      Lasand gluma la o parte ce e asa de speriat cu 7,5 afara si 8,5-9 la suta in oras ca sa iasa consumul real de 8-8,5????Pare asa de imposibil incat sa afirmi ca "unii mintesc pe aici" ???Masina avea 96870 km can au adus-o din Nemtia si a fost condusa doar de mine!!!Apropo,acu la 316 ies frecvent cu 9/% la cursa de 4500-5000 km !!! Sa inteleg ca ...iarasi mint??
      Hai, da matale zoomul , sa te vad !! Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #63
        N-a fost cea mai fericita exprimare a lui awer21, sper sa inteleaga.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #64
          Sunt atat de relative consumurile, incat diferentele atea nu ar trebui sa mire pe nimeni.

          Eu simt diferenta, creste consumul,imediat cum o calc peste 100km/h, sau daca fac mai mult oras cu ea. Sa nu vorbim de un oras ca Bucuresti.....
          Dar diferenta, foarte mare chiar se cunoaste cand o conduce tata, si aceiasi km,lui ii ramane mai multa motorina in rezervor.

          La mine cel mai mic consum a fost de 8l drum intins, extraurban.
          In Bucuresti...sincer mi-a fost frica sa-i fac consumul...cred ca sare de 12-13l....

          Comment


          • #65
            Total off-topic dar imi asum riscul:
            Nu ne suparam pe exprimarea omului, ne-am supara daca ar continua...
            Vorba colegului,consumul unei masini e relativ si difera datorita unui numar foarte mare de factori,mai ales ca noi vorbim aici de diferente de 2 litri !!!La valori mai mari puteam crede ca sunt povesti pescaresti, dar la 2 litri e ceva normal.
            Sincer, am fost un fan al consumului mic si asta mai ales dupa ce am descoperit cum imi pot negocia salariu lunar la firma respectiva!!!O sa imi fie rusine , am recunoscut deja, dar sigur nu mi-a fost...foame,cat am lucrat acolo !!!
            Plus ca,nu sunt 2 masini si 2 motoare identice care sa consume la fel deoarece sunt conduse de persoane diferite,in conditii diferite de sarcina,relief si performante.Stima.
            Last edited by Cristi Nazarov; 11-22-2013, 17:52 PM.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #66
              Sa conduci personal doua masini identice si nu cred ca scoti acelasi consum. Consumul e dat de talpa si de portofel. Am un sofer care poarta 41 la papuc dar cand coduce are o pereche 48.
              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

              Comment


              • #67
                Originally posted by brain View Post
                Ai grup mediu. Cel mai de tractiune grup e ca la 3000 rot / minut ai 95 km/h. Eu am grup 41:11, la 2000 rot / min am 90 km/h, iar la 3000 rot/min am 135 km/h. Asta mi se pare cel mai echilibrat grup. Daca doresti un grup de fuga, am un amic care are unul, daca nu ma insel 37:9, la 3000 rotatii/min ai undeva la vreo 150 km la ora. Cu cat raportul e mai mic cu atat viteza mai mica.
                Eu am 100 km/h la 3000 rpm !!
                Cred ca e al doilea ca grup de tractiune dupa cel cu 95 /3000 rpm ???

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Bazil_mb View Post
                  Depinde cum e facut sau in ce scop e facut....
                  Pina la urma sprinterul 2,2 l are trei versiuni de putere si e acelasi motor... Unele accesorii difera dar in definitiv si la urma urmei nu-i tuning?
                  Nu cred ca e tuning, cred ca e alt soft! Plus ca si anumite componente cred ca au alta calitate,gen cuzineti,biele,pistoane stuturi de racire pistoane, etc!
                  Last edited by sebi11; 11-25-2013, 14:25 PM.
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #69
                    Am si eu o povestioara legata de putere.
                    Am achizitionat un Sprinter 311cdi 2002 maxi, cand am venit cu el acasa in proba i-am dat lejer 140km/h turbo fluiera putin. Proprietarul mi-a spus ca masina pierde apa, mi-am dat seama ca e pe la pompa de apa, dupa ce am desfacut toate am bagat degetele si la turbo putin, jocuri in toate directiile (ma mir ca nu a luat-o pe ulei), am gasit unul second-hand dar cand l-am luat nu am fost si cu al meu sa-l compar, vin acasa si surpriza nu sunt identice al meu e GARRETT 53 M53, secondu era GARRETT 45 M53, am umblat la mai multe dezmembrari si toti aveau doar 45 M53 pentru 311, alte turbo-uri nu aveau de 313 sau 316 ca sa le pot compara.
                    Dar inainte sa-i duc secondu inapoi la om am desfacut carcasa de la turbina cea de admisie si am masurat cu sublerul paletii in, diametru la baza, nu mai retin exact cat avea in jur de 46mm daca nu gresesc, iar la al meu in jur de 53mm.
                    Sa fie schimbat turbo si resoftat? interesant ca cel de 45 nu se potrivea cu esapamentul meu. In acte masina corespunde la serii.
                    Oricum dupa cele intamplate optez pentru reconditionarea celui pe care il am, deoarece masina "trage grav" ) asa cum este, acu o sa-l vad la consum ce o sa zica.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      Am sapat pe goagle putin si acel turbo cu 53 l-am gasit pe c270 2006, interesant.

                      Comment


                      • #71
                        Cati suceveni de ai mei activi pe forum.. si eu nu`i prea cunosc.Ar trebu sa ne intalnim mai stam de vorba. !
                        Putin on topic acum : Deci pan la urma resoftarea de la 311 la 313 se merita? ce pareri aveti?
                        Last edited by Zeus; 11-26-2013, 06:06 AM.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by petru_xxl View Post
                          Am si eu o povestioara legata de putere.
                          Am achizitionat un Sprinter 311cdi 2002 maxi, cand am venit cu el acasa in proba i-am dat lejer 140km/h turbo fluiera putin. Proprietarul mi-a spus ca masina pierde apa, mi-am dat seama ca e pe la pompa de apa, dupa ce am desfacut toate am bagat degetele si la turbo putin, jocuri in toate directiile (ma mir ca nu a luat-o pe ulei), am gasit unul second-hand dar cand l-am luat nu am fost si cu al meu sa-l compar, vin acasa si surpriza nu sunt identice al meu e GARRETT 53 M53, secondu era GARRETT 45 M53, am umblat la mai multe dezmembrari si toti aveau doar 45 M53 pentru 311, alte turbo-uri nu aveau de 313 sau 316 ca sa le pot compara.
                          Dar inainte sa-i duc secondu inapoi la om am desfacut carcasa de la turbina cea de admisie si am masurat cu sublerul paletii in, diametru la baza, nu mai retin exact cat avea in jur de 46mm daca nu gresesc, iar la al meu in jur de 53mm.
                          Sa fie schimbat turbo si resoftat? interesant ca cel de 45 nu se potrivea cu esapamentul meu. In acte masina corespunde la serii.
                          Oricum dupa cele intamplate optez pentru reconditionarea celui pe care il am, deoarece masina "trage grav" ) asa cum este, acu o sa-l vad la consum ce o sa zica.
                          garret 45 e de sprinter de 110 sau 130 cp se mai gaseste si pe c si e de 140-150 cp asta al tau cred ca e de 2,7 dar stiu ca merge fara pb ..

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                            "Colegu",daca nu te superi hai sa o luam usor sa nu ametim !!
                            Deci, colegul Ionut intra in categoria grea "5 foi de arc plus perne de aer eventual si cat mai multe lire sau euroi" deci e de inteles consumul de 10/% sau peste ,la o asa greutate unde ,bineinteles, interesul este sa faci bani nu sa scoti consum economic!!
                            Eu vorbesc, jur pe cravata mea de pioner ca nu mint , despre 313 normal, media de greutate pe cursa 1000 kg in regim de extraurban si urban cu distributie la 2-3-4 firme in oras !!Consumul se facea lunar si in mod normal iesea 8 maxim 8,5 la suta la care mai adaugam si eu,motorina ce intra in rezervorul personal si recunosc ca imi este rusine , si abia atunci iesea 10/% !!!Concluzie: ai dreptate 10 / % !!!!
                            Lasand gluma la o parte ce e asa de speriat cu 7,5 afara si 8,5-9 la suta in oras ca sa iasa consumul real de 8-8,5????Pare asa de imposibil incat sa afirmi ca "unii mintesc pe aici" ???Masina avea 96870 km can au adus-o din Nemtia si a fost condusa doar de mine!!!Apropo,acu la 316 ies frecvent cu 9/% la cursa de 4500-5000 km !!! Sa inteleg ca ...iarasi mint??
                            Hai, da matale zoomul , sa te vad !! Stima.
                            N-am 5 foi am 2 dar nu despre asta e vb , masina nu e mereu incarcata la maxim de fapt 10 la suta consum relativ gol cu ea si 3000 de rpm ca si turatie si credema ca am 3 nu una un 211 un 313 si un 413 si toate consuma relativ la fel ( ma si explic 211 sasiu mediu dar mai putini cai , 313 maxi si 413 maxi putin mai mult fata e 313 pt ca e mai greu gol 2700 kg fata de 2200 kh )
                            la cum il incarc eu consuma 15 % cu remorca si 12-13 fara , eu 7 % consum cu clasa c 220 cdi ( acelasi motor )
                            acuma noi zice ca sunt un sofer f bun ... dar chiar am fost curios dea lungu timpului si cand facem plinu in slovenia ma uitam si la colegu de pompa tot roman tot cu sprinter facem plinu in acelasi loc si ce crezii .. tot atatia euroi bagam si eu si el 80-85 de euro dupa 600 km

                            Comment


                            • #74
                              M53 este un GT22.

                              @petru XXL: oi fi sapat matale pe net, insa in 2006 ma indoiesc ca era pus turbo cu actuator vacuumatic.
                              Acum, turbina respectiva avea/are sanse mari sa fie insotita si de un soft modificat (sau cel putin actuator scurtat).
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cutaresku View Post
                                M53 este un GT22.

                                @petru XXL: oi fi sapat matale pe net, insa in 2006 ma indoiesc ca era pus turbo cu actuator vacuumatic.
                                Acum, turbina respectiva avea/are sanse mari sa fie insotita si de un soft modificat (sau cel putin actuator scurtat).

                                Am intrat numai pe imagini si am dat cu presupusul ).
                                Al tau functioneaza bine? intreb deoarece pe mine m-a speriat un prieten astazi mi-a spus ca 53 e de pe 2.7 si daca il pun nu o sa aiba suficienta presiune de ulei si nici ungere si o sa se duca repede, asa ca am luat un 45 second si l-am montat pe masina, nu scoate fum negru (nici albastru ) ) insa nu am avut timp sa o scot la drum sa vad cum se comporta.
                                Oricum 53-ul il am, o sa-l reconditionez cu timpul, si cand o sa pice 45-ul o sa-mi prinda bine .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF