Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita pus chip tuning pe Sprinter ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mai bine cu nitrometan............ Zboara
    Vis a vis de ulei 2t :sa stii ca functioneaza si cu ulei de la bucatarie ars si filtrat.
    in schimb cu ajutorul chip-ului eviti treaba asta de chimist ( 2 masuri de ulei la 8 de motorina) mai ales cind multi din furnizorii de produse petroliere deja o fac.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
      Incearca cu ulei 2T in motorina. Ai sa vezi o diferenta majora si la consum si la performanta.
      E un topic aici pe forum despre asta.
      Am intrebat si pe acolo dar nu a raspuns nimeni,inca..La un Sprinter 2,7 cdi an 2001 crezi ca ar pute face rau???Ce proportie de ulei ar trebui la 80 litri de motorina,100-150-200 g ??Despre ce ulei sa folosesc pot spune ca sunt lamurit,dar ideie si cat costa si pe unde gasesti mai ieftin,daca nu cer prea multe???E unul sincer,am fost convins de ce am citit si sincer sunt hotarat sa experimentez asta.Mai raman detaliile de pus la punct.Mai ales ca ma gandesc sa trec Prutul la vecinii moldoveni,sa alimentez si tocmai faptul ca motorina lor e mai "uscata" era o problema.Totusi cred ca e mult mai bun uleiul in motorina decat chipul pe motor.Pararea mea,care este.. . Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #33
        Daca tot doresti o solutie ieftina pune petrol lampant maxim 15%. O sa mearga foarte bine plus ca nu congeleaza iarna. Pentruulei nu stiu proportiile ( ma refer la ulei de motor).

        Comment


        • #34
          Salut ! Nu sunt un expert in treaba asta cu uleiul. M-am sfatuit si eu cu cateva persoane care baga ulei 2T de ceva ani buni si nu au avut absolut nici o problema.
          Eu am pus prima oara 250 de grame de ulei 2T de la Agip ( e important pentru ca nu are coloranti in el ! ) la un plin de 60 de litri- pentru a curata motorul si instalatiile . Am constatat ce e totusi prea mult si acum pun doar 100 de grame la un plin.
          Cred ca la 80 de litri de motorina poti sa pui fara probleme 150 - 200 de grame de ulei constant, dupa ce il amesteci separat intr-un recipient ( o sticla ) cu motorina.
          Altii spun ca poti sa pui mult mai mult ulei , pana in 500 de grame, dar nu cred ca e recomandat.

          Cel mai bine e sa incepi cu mai putin ulei si sa vezi tu care e efectul pe masina, dupa aceea sa decizi la ce cantitate sa te opresti.

          Dar neaparat trebuie ulei 2T Jaso-FC , nu alt tip de ulei care nu arde complet.

          Comment


          • #35
            Faza cu gazul lampant o stiu de mult,problema e ca in Galati gasesti mai repede heroina probabil decat gaz lampant,ca eu nu am mai gasit de ani buni.
            Apoi cred ca te referi sa iau ulei de la o benzinarie Agip,dar si aici e o problema ca nu avem asa ceva(bun ,o sa iau din tara cand plec asta nu ar fi asa problema).Eu am un prieten cu un magazin de piese auto si ma gandeam sa vorbesc cu el sa aduca,nu stiam ca trebuie neaparat o marca anume,cat priveste tipul 2T Jaso-FC asta am notat de pe topicul dedicat.Ai idee si ce pret este si ce cantitate are bidonul??Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #36
              Interesanta treaba asta cu uleiul in 2 timpi, deocamdata m-a pus pe ganduri...si pe cautat/documentat pe net.
              De cand am duba, aprox. 50mii km, alimentez numai Petrom, sortimentul euro5, sau cum ii spune....(cel mai scump), care ar avea aditivi inclusi, iar de vreo 5mii km, notez km, litrii motorina de la plin, la plin....asa ca as putea face usor o comparatie, consum,performante...

              Comment


              • #37
                Poti sa iei orice tip de ulei 2T. Ideea este sa nu aiba coloranti in el pentru ca nu se ard asa cum trebuie. Cred ca la orice benzinarie gasesti ulei 2T Jaso FC ( Jaso FC inseamna ca uleiul arde complet si nu raman reziduuri in motor ).
                Eu am luat de la Agip pentru ca mi s-a parut cel mai curat. dar poti sa incerci si alte marci fara probleme.
                Ca si pret m-a costat 26 de RON 1 litru.

                Am incercat si eu cu motorina mai scumpa dar nu am observat nici o diferenta, dar crede-ma ca vei observa din prima zi o diferenta dupa ce ai pus ulei.
                Last edited by Guest; 03-23-2013, 20:56 PM.

                Comment


                • #38
                  Sa inteleg ca bagand ulei de 2T in motorina scade consumul sau prelungeste viata injectoarelor ???

                  Comment


                  • #39
                    O metoda recomandata de Mercedes este folosirea de zeama de varza.Sa vezi atunci putere consum mic si este ecologica.Serios acum nu cred ca putem fi mai destepti decit nemti.
                    Cineflorix trans srl

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by free ride View Post
                      O metoda recomandata de Mercedes este folosirea de zeama de varza.Sa vezi atunci putere consum mic si este ecologica.Serios acum nu cred ca putem fi mai destepti decit nemti.
                      Asa ma gandeam si eu,referitor la uleiul de 2T.....
                      Am avut motociclete cu motoare in 2T racite pe aer(temp de functionare mult peste 85-90 grade+turatii ridicate)si oricat de bun ar fi uleiul tot lasa calamina....

                      Eu bag benzina in motorina,cam 10%,cand este sub -10 grade afara si alcool izopropilic ca sa nu faca vreun dop de gheata pe undeva.....in rest...bidon,palnie cu sita fina.....de unde se gaseste

                      Comment


                      • #41
                        Petrol lampant il gasesti la metalo-chimice. Daca te uiti pe o sticla de aditiv de motorina o sa vezi ca este compus din petrol lampant. Daca mergi cred ca pe linga o zona cu rafinarii nu-ti va fi greu sa gasesti....

                        Comment


                        • #42
                          Motorinele si benzinele actuale de iarna contin toti aditivii de care e nevoie. Mie mi-a pornit mereu fara probleme orice masina pe injectie, benzina sau motorina, oricat de frig a fost.
                          Dar suntem off-topic.

                          Comment


                          • #43
                            Nu cred sa fim off-topic pentru ca acest topic a pornit tocmai din ideea de a pune acest chip pe ea pentru a scade consumul,mai putin a creste puterea de care omul spunea ce e multumit.Ca am largit putin barierele acestui subiect eu zic ca e benefic pentru cititori.
                            Ca unii cred sau vor sa incerce acest experiment pe masina personala eu zic ca e de bine pentru ca avem mai multe pareri cat de cat verificate.Ca vrei sa iei piramidon sau "zeama de varza" e alegerea fiecaruia,in fond si nu cred ca trebuie criticata.
                            Eu unul raman la parerea ca e mai ieftin si e mai sigur de incercat o varianta cu ulei 2T(daca stai si citesti putin iti dai seama ca rau nu poate fi si aici ma refer cel putin la motoarele pana in 2005-2006 fara filtru de particule si alte mii de senzori) decat varianta cu chip tunning-ul la motor.Iar pe de alta parte imi este greu sa cred ca toti cei care au scris de bine despre aceasta solutie,au rafinarie de ulei acasa sau sunt urmasii lu JR Ewing,incat sa faca lobby pentru aceasta solutie.Ceva adevar tre' sa existe.Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #44
                              Eu unul m-am hotarat sa incerc aceasta metoda cu uleiul 2T. Am citit, documentat pe diverse site-uri, forumuri...si efecte negative nu ar rezulta. Acum...cat de actualitate sa fie problema cu calitatea motorinei sau ce afla la baza acestei "legende" ramane sa se convinga fiecare....eu vreau sa incerc.

                              Am cumparat astazi ulei 2T Mobil, semi sintetic...la 30 lei....iar vanzatorul(persoana cunoscuta) mi-a zis ca de mult se practica chestia asta...si el pune, dar mai ieftin, ca nu e nici o diferenta.
                              Problem a....am citit pe eticheta si acolo zice clar, sa nu fie amestecat cu motorina. Cum dracu' vine asta?

                              Comment


                              • #45
                                Sa nu fie amestecat cu motorina?????Hai ca asta e buna...Poate ne lamuresc cei care deja folosesc.Sau se scrie asta tocmai din politica de a nu folosi multa lume???Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF