Referitor la ulei in motorina, acu vreo trei ani, cand in Germania uleiul de rapita era 1.29 euro / litru, iar la oferta daca cautai bine gaseai cu 99 centi / litru, vara combinam cam 1/2 motorina de pompa si 1/2 ulei rapita. Conduceam un Sprinter 316 din 2005 cu motor de 2.7. Mentionez ca motorina era undeva pe la vreo 1.48 - 1.55 euro / litru depinde de unde alimentam. Mirosea putin a gogoasa arsa in dreptul esapamentului, dar masina tragea la fel de bine. In acel moment masina avea cam 400.000 km. Acum e vanduta si cred ca are aproape de 800.000 km si il stiu pe proprietar, nu a unblat la motor sau turbo. Scz de off-topic. Nu sunt de acord cu chiptuning, parerea mea e sa o lasam asa cum a facut-o producatorul din fabrica. Am testat chip tuning, singurul de care am fost multumit a fost un unichip montat pe un Golf 4 de doi meseriasi din Iasi. Acu nu mai lucreaza, din cate stiu unul e prin Anglia, iar de celalalt nu stiu nimic. Cu respect.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Merita pus chip tuning pe Sprinter ?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Eu prefer un 311 cu km putini si intretinut decat un 313 cu multi km .
Detin un 311 din 2003 cu 212000 km reali Cu carteservice la zi si sunt foarte multumit cum merge,nici vorba de chip tuning. Deasemenea conduc des un 313 din 2004 cu 260000 km si diferenta dintre cele doua e insemnificativa. Acelasi turbo , intercooler,calculator , 313 are in plus egr si alt soft in calculator.
Eu unul nu as resofta 311 le meu.
Comment
-
Chiar ieri i-am facut consumul, am mers linistit, nu am sarit de 90 km/h , am reusit cu 200 lei sa fac 390 km, cred ca este destul de bine tinand cont ca am traversat tot Bucurestiul.
Sprinterul il am de 2 ani, are 285000 km reali, cumparata de la cunoscut cu carte service.
Nu am avut probleme cu el niciodata, consumabilele schimbate la timp, o singura data am rectificat un injector, in rest am fost super multumit de el.
Ca fapt divers, voi ce viteza aveti la 3000 rot/min ? eu am 120+ km/h Ce fel de grup este al meu? de fuga sau mediu?
Si inca ceva, bateria trebuie schimbata, de cati ah recomanda producatorul?Last edited by alpine_clarion; 03-26-2013, 19:44 PM.
Comment
-
Ai grup mediu. Cel mai de tractiune grup e ca la 3000 rot / minut ai 95 km/h. Eu am grup 41:11, la 2000 rot / min am 90 km/h, iar la 3000 rot/min am 135 km/h. Asta mi se pare cel mai echilibrat grup. Daca doresti un grup de fuga, am un amic care are unul, daca nu ma insel 37:9, la 3000 rotatii/min ai undeva la vreo 150 km la ora. Cu cat raportul e mai mic cu atat viteza mai mica.
Comment
-
Acelas grup cred ca am si eu(3000-135) si cred ca e destul de bine echilibrat,cat priveste cel de fuga,daca e pe cutie manuala...nu cred ca vede a 5 prin Romania prea des.Stima.Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Comment
-
Originally posted by brabus4u View PostEu prefer un 311 cu km putini si intretinut decat un 313 cu multi km .
Detin un 311 din 2003 cu 212000 km reali Cu carteservice la zi si sunt foarte multumit cum merge,nici vorba de chip tuning. Deasemenea conduc des un 313 din 2004 cu 260000 km si diferenta dintre cele doua e insemnificativa. Acelasi turbo , intercooler,calculator , 313 are in plus egr si alt soft in calculator.
Eu unul nu as resofta 311 le meu.
Comment
-
Aatazi am bagat ulei 2T in motorina. Mobil, am respectat raportul 1:200 cel mai frecvent intalnit pe toate forumurile. Astfel aprox 350ml ulei la un plin de +70l motorina.
Nu stiu cat e senzatia mea sau mersul motorului..... Pare mai silentios la relanti,mers rotund, si parca e mai "vesel" urca mai repede in turatie, are un raspuns mai bun.
De consum voi vedea un timp, am km notati...expwrimentul va fi pe 3 plinuri si 1l ulei 2T
Comment
-
Nu e mult 350 de grame la plin?Vazusem pe undeva pe aici ceva de 150-200.Eu ma duc acum sa fac plinul,bine...in Republica Moldova ca e mai ieftin si o sa incep cu 200 grame la plin.Ulei,am gasit in Kaufland la 26 lei /litru e tip JASO FC,fabricat in Germania,acum o fi bun sau nu,atata timp cat respecta norma eu cred ca e.
Cat priveste consumul,tocmai ce am venit din excursie de 1500 km facuti prin tara,pe dealuri si coclauri si a iesit 8,8 la pompa,vedem ce o iesi dupa.Tineti aproape...Stima.
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Comment
-
Cu cea mai mare placere ne conformam,doar ca am continuat aceasta discutie legata de uleiul 2T aici pentru ca vorbesc cei cu Sprintere si e in sectiunea noastra,celalalt topic despre acest subiect e frecventat doar de cei cu turisme.Acesta a fost singurul motiv pentru care am continuat aici si faptul ca ofeream o alternativa la chip tunning in ceea ce priveste consumul la autoutilitare,cat si buna functionare a motorului.Stima.Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Comment
-
Nu stiu daca va raspunde intrebarii din topic, dar am gasit o "superoferta" de Blackfriday. 50% reducere la o firma renumita ce se ocupa cu chiptuning...nu ii dau numele, dar se poate gasi usor pe net,facebook.
HAi sa vedem daca, in conditiile de 50% reducere, merita chiptuning pe Sprinter?
De la 109cp la 140cp ..... de la 280Nm la 335Nm pret 350E
De la 129cp la 160cp...... de la 305NM la 365Nm pret 350E
De la 156cp la 190cp...... de la 330Nm la 380Nm pret 350E
Preturile postate de mine sunt standard, fara reducere.
Comment
-
Era pe undeva pe aici un coleg din Bucuresti,Sprinter argintiu ce a dus-o la 190 cp si mergea pe A2 numai cu 170/h ...asta pana cand i-a crapat motorul dupa spusele lui!!!O fi rau, o fi bine....Raman la parerea ca pentru dube de carat marfa cel putin ,nu se merita...La turisme,la curse sau la orice nebunii la 18 ani , cu siguranta...Stima.Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Comment
-
Sprinterul e masina de transport,deci trebuie sa consume putin, sa se strice rar(sau deloc). Facand tuning ai sa vezi ca consumul creste, motorul se uzeaza si mai aduni si ceva radare, ca de, fuge. Parere personala, banii de tunung investestei in repararea motorului,verificarea injectiei,etc. spor!Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!
Comment
Comment