Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Sprinter!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    neata ,aiengi , si pt confort, si pt ca e mai mare,si pt ca e mai nou... de aceea si optez sa il iau cel mai lung,daca tot iau.. de 7ep, am gasit un sprinter 313 , 2008, 270000 km, klima, la 10.000e,(negociat de la 11.000) inmatriculat pe ro... ce zici ca pret cum e?

    eu stiam ca multe au probleme alea cu bi-turbo de 150 sau 160cp... mi-a zis si de la reprezentanta.... deaia optez spre un 313....

    Comment


    • #92
      Originally posted by ady_brejea View Post
      neata ,aiengi , si pt confort, si pt ca e mai mare,si pt ca e mai nou... de aceea si optez sa il iau cel mai lung,daca tot iau.. de 7ep, am gasit un sprinter 313 , 2008, 270000 km, klima, la 10.000e,(negociat de la 11.000) inmatriculat pe ro... ce zici ca pret cum e?

      eu stiam ca multe au probleme alea cu bi-turbo de 150 sau 160cp... mi-a zis si de la reprezentanta.... deaia optez spre un 313....
      Litera mare si punctuatie, maestre!

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #93
        Originally posted by ady_brejea View Post
        neata ,aiengi , si pt confort, si pt ca e mai mare,si pt ca e mai nou... de aceea si optez sa il iau cel mai lung,daca tot iau.. de 7ep, am gasit un sprinter 313 , 2008, 270000 km, klima, la 10.000e,(negociat de la 11.000) inmatriculat pe ro... ce zici ca pret cum e?

        eu stiam ca multe au probleme alea cu bi-turbo de 150 sau 160cp... mi-a zis si de la reprezentanta.... deaia optez spre un 313....
        Salutare! Tot de 315 stiam si eu ca au probleme, si am auzit cate ceva....
        Daca e vorba de "maxi xxl" cred ca asta e denumirea celui mai lung Sprinter, sigur iti vor trebui arcuri schimbate/intarite daca pui greutate, tocmai din cauza lungimii. E cu dus si intors....e bine ca e inmatriculata, si ar fi bine daca ar avea carte service, sau un istoric,ceva... De afara, ai alta garantie,intretinere...dar costuri de transport+inmatricularea, si chiar mai poti da paguba sa iei ceva cu vreo 500-600mii km....
        In privinta fiabilitatii modelul 2000-2006 sta mult mai bine, si nu o spun doar eu, ci majoritatea cu cine am vorbit,discutat.
        Bafta sa-ti gasesti ceva bun si sa-ti faci treaba bine cu ea!

        Comment


        • #94
          Pentru varianta "maxi xxl" singura varianta ca sa poti transporta 7 epl,cel putin pe extern unde te ia imediat la ochi daca e masina lasata,e sa pui sau sa fie masina dotata cu perne de aer!!!Altfel,varianta cu arcuri intarite sau 2-3-4-5 foi de arc,te ajuta provizoriu dar te omoara pe partea cu rigiditatea si bucsaraia la puntea spate.Cu perne de aer,e sfanta !!!Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #95
            Versiunea maxi xxl, daca il incarci peste limita, ai sansa sa ti se rupa sasiul in dreptul puntii tractoare catre spate, deoarece la aceasta versiune de la puntea tractoare catre spate ai undeva la vreo 2 metri. Modelul maxi xxl e pentru carat volum si in nici un caz greutate. La modelul fabricat din 2006 in sus, versiunea a treia ca lungime (maxi) e recomandata daca vrei sa trasnporti greutate.

            Comment


            • #96
              O fi spus nemtul ca masina e de carat volum si nu greutate,dar in Germania nu aici.Pai tu crezi ca romanul cand se trezeste cu ditamai ogorul de masina sta sa se gandeasca la asta????Pune o suta de foi de arc,ca pernele de aer sunt scumpe,si apoi cara pana plesneste caroseria.Cum sa-l rabde pe el inima sa mearga cu masina goala...Glumesti nu???
              Vino la noi in judet la Matca(cred ca multi ati auzit de aceasta zona de sere din judetul Galati)sa vezi Sprintere cu 5 (cinci) foi de arc si incarcate cu ladite de rosii pana sus in tavan,indiferent ca e modelul vechi sau nou, si du-te tu sa le spui ca masina e de volum...Batman,batman...Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #97
                Si la Crafter aceeasi probleme sunt cu filtru de particule?... sunt deja putin dejamagit de Sprinter....cu toti care am vorbit mi-au spus ba ca au motoarele schimbate deja, ba ca au avut serios de lucru la ele... ma refer la 313...

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                  Pentru varianta "maxi xxl" singura varianta ca sa poti transporta 7 epl,cel putin pe extern unde te ia imediat la ochi daca e masina lasata,e sa pui sau sa fie masina dotata cu perne de aer!!!Altfel,varianta cu arcuri intarite sau 2-3-4-5 foi de arc,te ajuta provizoriu dar te omoara pe partea cu rigiditatea si bucsaraia la puntea spate.Cu perne de aer,e sfanta !!!Stima.

                  Cine are montate perne de aer sa ne comenteze care sint avantajele si dezavantajele!
                  M-a intereseaza partea practica,ca de teorie....

                  Comment


                  • #99
                    Iarasi vom face offtopic

                    Experienta mea : acum 1an si jumatate,eram in cautare de duba. Gasisem un Crafter foarte bine la pret,adus de afara....poate prea bun, ca sa fie adevarat. Dupa ce am mai citit cate ceva pe net,forumuri...cu probleme legate de turbina, de filtru de particule, de injectoare...etc...pareri pro si contra....ba ca e motor de turatie, ba ca e mai pretentios la intretinere, ca depinde si de sofer.... Mi-am luat 311,2005 Modele-le noi cam sufera la capitolul fiabilitate in general. Adevarat ca mai depinde si de sofer, si cum e intretinuta...dar la fel de adevarat cred ca e foarte greu sa gasesti in tara, dube bine intretinute, si ne-muncite..."sa le dea sangele pe nas"....
                    La fel cand am vorbit cu niste mecanici...sa dau 311-le meu, si sa iau modelul nou...mi-au raspuns aratandu-mi un motor de Sprinter 316,euro5 desfacut...si povestit de probleme...

                    Eu unul daca as mai avea de ales duba, clar/sigur 100% Sprinter vechi 316/416 (greu de gasit si scumpe) sau LT cu motor de MAN.... Daca vei cauta si afara le vei gasi scumpe, peste pretul modelelor noi...oare de ce?

                    Cat despre pernele de aer.....si eu m-am documentat,cautat o solutie pt suspensie. La pernele de aer, pe langa pretul de achizitie ridicat, ar fi problema calitatii lor, si a fiabilitatii. Daca se sparge una...chiar e problema... Iar la cate Range Rover, A6 Allroad, chiar si GL(vazut aici pe forum), am vazut/auzit cu probleme....sau apoi schimbat pernele de aer cu amortizoare clasice, am renuntat. E un confort dar si un cost in plus.

                    Comment


                    • Originally posted by Amadeus34 View Post
                      Cine are montate perne de aer sa ne comenteze care sint avantajele si dezavantajele!
                      M-a intereseaza partea practica,ca de teorie....
                      Practica:2 masini,un Crafter si un Sprinter in Focsani ,cara pe comunitate,frecvent 7 paleti si 2 tone!!!Singura remarca de facuternele de aer sunt originale de fabrica si nu adaptate ulterior!!!
                      Practica: la 2 tone,7 paleti masina coboara foarte putin,aproape insesizabil,motiv pentru care omul isi permite sa care pe comunitate pentru ca nu este luat la ochi de nimeni.
                      Practicaentru cei din zona Moldovei,cred ca ati auzit de tiganii de la Focsani care fac si adapteaza absolut orice fel de arc pentru orice masina cu 1-2-3 etc,foi .Inainte de a cumpara masinile omul a facut comparatie intre masina facuta la tigani cu 3 foi jumatate,varianta noua lunga de 4,70,si cea cu perne,castigatoare a fost cea de a doua.
                      Ca si idee,am vazut o autogara cu 7-8 Sprintere de persoane varianta lunga ,motor 519, si toate erau pe perne de aer!!!!(nu la noi in tara!!!)
                      Din punctul meu de vedere cred ca nu mai este nimic de spus ,in momentul in care vrei sa achizitionezi aceasta versiune sa optezi pe cat posibil pentru perne de aer.Ce vine ulterior adaptat,"e de producator dar e la fel ca cea originala"serios?!?!
                      Acum ia spuneti domn' profesor stam bine si la capitolul practica??? Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • Sunt perne de aer cum zicea colegu la astea de prin autogari in care suspensia spate e pe aer integral nu doar suplimentat arcu cu perne alea nu prea au probleme fiind adaptate pentru tonaj ( 5 tone ) astea montate intre punte si sasiu pe langa faptu ca ajung sa fie suprasolicitate prin lipsa sistemului de refulare/egalizare ( specific masinilor cu suspensie pneunatica ) sunt niste perene adaptate nu concepute pentru masina efectiv de acolo si sproblemele , oricum o suspensie pe aer e mai pretentioasa si mai costisitoare ce una pe arc perne compresor vas de expansiune sistemul de refulare electronica pentru reglajul inaltimi etc ... ca si idee un sitem profi pe aer ( ce se monteaza pe microbuze pentru clasificare ) ajungea la 6000 de euro la firmele de carosari

                        Comment


                        • Corect ce spui,dar aici apare problema tipic romaneasca,si aici nu vreau sa acuz pe nimeni: romanul vrea ieftin si bun!!!Trebuie sa intelegem ca asta nu se poate.Pernele de aer costa,iar ca sa nu fie probleme,costa destul de multi bani.Solutia de genul,perne ieftine care sa fie bune sa ni le permitem noi,nu prea exista de unde reiese ca " nu e bune ca se strica repede si costa".Vrei ceva,dai un ban da stai in fata,nu,mergi cu ce ai.Stima.
                          PS:noi romanii trebuie sa intelegem o data ca Mercedes iti cumperi doar atunci cand ai bani sa-l intretii nu atunci cand ai doar bani sa-l cumperi !!!
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • Pelanga cele de fabrica, sau profesioniste...cu intrg sistem de aer, compresor....etc...
                            Am vazut pe net, un sistem mai simplu...doar suporturile si pernele de aer. Odata montate au niste furtunasa,valve si se umfla la vulcanizare, normal la presiunea recomandata.... Am vazut chiar firme no name, dar si Firestone...care ar prezenta o anumita garantie a calitatii. Pretul cam intre 1500-2000lei in functie de model,punte simpla/dubla. Pret foarte bun, chiar comparativ cu cel al arcurilor.

                            Eu unul....avantaje/dezavantaje....am ramas tot la solutia arcurilor de 4,6t. Momentan strangem fonduri

                            Comment


                            • Am achizitionat pana la urma un Sprinter 313 din 2009 , cu motorul schimbat la reprezentanta, motorul actual are 200000 km. Imi puteti spune si mie ce ulei sa ii bag?
                              Multumesc

                              Comment


                              • 5W30\229.51 \229.31

                                Sent from my iTab1011 Dual Core using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF