Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Sprinter!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mult mai important decat cutia(automata sau nu),dar asta numai pe comunitate(autostrazi),este tempomatul.In ce priveste depasire greutatii legale,va ramane in categoria amintiri atata timp cat ISCTR-ul,din momentul licentieri,poate da amenzi,pt greutate,intre 8.000 si 16.000 ron.Si astia nu iarta.Uitati de masini detarate, ,,aditivate'' cu bullbar-uri,rezervoare,cutii si cutiute,tone de tego etc.Cand ramai cu un util de 500-600 kg si vrei sa faci si bani cu masina.....
    O seara buna
    Last edited by florin.s; 03-30-2013, 21:44 PM.

    Comment


    • #77
      Ma lamuriti si pe mine,pentru cultura mea generala care e diferenta intre cutie automata si cea sprintshift????Da o explicatie ,asa ca la...cimpanzeii sa inteleg si eu,va rog !!!Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #78
        Eu n-am auzit la Sprinter3 de cutie hidramata !!
        Sint numai Urechi !!

        Comment


        • #79
          Te iert ca mai facut mos(daca tu esti batran).Ca de la babuin la cimpanzeu.
          Sprintshift este o cutie manuala,care are atasat un bloc hidraulic si un modul electronic pentru comanda ambreajului si schimbat vitezele.Datorita simplitatii este mai usor de intretinut si are avantajul celor 6 vit.Cutia automata in schimb este mult mai complexa,dar placerea la condus face toti banii.Ca fiabilitate nu cred ca mai trebuie sa spun ca americanii nu prea le au cu ambreajul,si asta cam de multisor,iar in Europa,mai mult de jumatate din transportul greu(se inmultesc si in Romania) este ,,automatizat''.Nu sant multi care fabrica asa ceva si ai surpriza sa gasesti aceeasi cutie si la BMW si la Mercedes si la VW,bineinteles sub alte denumiri.Daca vrei mai mult cauta topicul lui Cristi(automaticul).Merita citit.
          Noapte buna

          Comment


          • #80
            N-am stat sa citesc toate topicurile, nu stiu daca initiatorul si-a mai cumparat masina...

            Am un 316 CDI, cumparat din Germania la 228000 km, momentan are 993500 km. Motorul e original al masinii, nu am umblat la el, nu am schimbat turbo. La sfatul unui mecanic am schimbat preventiv la 918000 km cuzinetii. Motorul trage bine, are toti caii pe el, nu da fum si se aude f. bine. Nici ulei nu cred ca ,consuma. Nu il verific niciodata de la schimb la schimb, iar atata timp cat becul nu se aprinde... il las in pace.




            Sent from my iPhone using Tapatalk 2

            Comment


            • #81


              Pentru cei interesati,sa stiti ca exista si variante ajutatoare, 4x4 sau chiar 6x6, dupa cum ati vazut.Acum,stau si ma intreb si la ce bani sunt asemenea exemplare. .Stima
              Last edited by Cristi Nazarov; 04-10-2013, 07:24 AM.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #82
                De exemplu...vazusem unul acum ceva vreme 313 4x4, an 2005,scurt...la 11mii Euro...pe autovit.

                De stiut...cam toate marcile..au autoitilitare 4x4....VW, Iveco, Vito/Sprinter....
                La Vito/Sprinter...e un sistem inrudit cu ML....cu diferential central blocabil la buton, si low gear. Sunt mai rare,mai sxumpe si se recunosc dupa faptul ca sunt inaltate.

                Comment


                • #83
                  De 4x4 stiam,mai ales ca e in Galati unul la Criminalistica de ani buni,si e destul de haios asa cocotat cum e ,dar cel de 6x6 cum e cel din clip e destul de greu de...crezut daramite de uitat la el.Banuiesc ca nu e fabricat la scara larga dar e destul ca,exista si ca l-am vazut noi!!Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #84
                    buna, vreau sa imi cumpar un sprinter 313 , sau crafter 136cp, pana undeva in 9000-10000 , dupa 2007, am vb cu cineva care se ocupa cu vanzarea de masini, si zicea ca le aduce din ungaria , stiti careva ceva de ceva parcuri unde sa ma uit?multumesc

                    Comment


                    • #85
                      Tot ce e in Romania de vanzare,adus sau readus are o singura problema:ffff multi km dati inapoi,asa ca niciodata nu vei sti ce cumperi.Cu masinile de Ungaria,mai ales cele ce au fost pe firma acolo,e o mica problema:de abia dupa ce le inmatriculezi definitiv in Romania poti fi sigur de ele!!!!!!Sunt multe,luate de la leassing,de la firme cu datorii,care nu au radiere facuta,etc,etc, lucruri de care nu poti sti cand o cumperi si pe care le afli doar la inmatriculare,cand e prea tarziu.Incearca sa o iei direct Germania,daca poti.Prietenii stiu de ce!!!!!Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #86
                        asta urmaresc zilnic, dar inafara de mobile.de si autoscout24 mai stiti ceva site-uri?
                        probabil deaia sunt mai ieftin in ro, decat in DE, pt ca ei le iau cu multi km, ii dau inapoi, le trage o vopsea, si arata ca noua ..

                        km se pot verifica daca s-a umblat la ei?

                        ce sa aleg? sprinter 313 sau crafter 136cp ... la modelul cel mai lung..

                        Comment


                        • #87
                          De 313 se plang multi,mai ales cei care au avut probleme,dar stii cum e ,fiecare cu norocul lui.Crafterul are dezavantajul ca are o cheltuiala in plus,cureaua de distributie de schimbat la 60000 km(am auzit de curea rupta la 71000 km,asa ca trebuie respectat asta!!!!! ) in rest in afara de motor e aceeas masina.Probleme la ambele,filtru de particule,care in final trebuie scos si cam atata imi aduc acum aminte.
                          Ca site-uri,mobile conduce detasat iar acolo gasesti masini dar cele bune se dau repede.Masini mai ieftine ca acolo,se gasesc in Italia dar nu stiu sa iti spun un site.
                          Km daca au fost facuti "cu cap" adica in calculator,in contactul masinii si in cheie,nici Doamne Doamne nu poate sa-ti spuna daca sunt reali.Un avantaj in Germania,ca daca are carte la reprezentanta se poate verifica cand a avut ultima prezenta in service si asta ajuta,sau daca are ultimul tuv unde sunt trecuti km reali suta la suta,ca alea nu merg smenuite.Daca nu te grabesti tare si stai la cotitura prinzi masina buna.Acum nu prea e sezonul,in ianuarie februarie gasesti masini si bune ca nu prea se vinde nimic atinci.Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #88
                            Sal.
                            ady_brejea ca sfat daca imi permiti ia un sprinter 2000-2006 nu generatia noua. si stiu exact ce iti zic. Am un vecin care are un crafter si plange pe langa el ca e varza masina numai probleme are si e relativ noua si stiu pe cineva care si-a vandut Sprinterul vechi si si-a luat asta nou. la 200000 km a inlocuit motorul la reprezentata!!! Cele noi sunt turcisme !
                            Tu vrei cel nou pt ca e mai lung cu 60 cm sau pt confort?
                            sanatate
                            Last edited by aiengi; 04-12-2013, 22:13 PM.

                            Comment


                            • #89
                              vw nu mai e ce era mercedes e cel mai sigur .. daca optezi pentru noul model vezi dca e trecut de 150 000 km sa aiba schimbat /anulat filtru de particule daca nu e nu te aptepta sa tina mai mult de 300 000 -400 000km motoru

                              Comment


                              • #90
                                Ieri am ajuns acasa, venind din Germania la volanul unui 316 din 2011, 125 tkm, AC, versiunea lunga, incarcat cu aproximativ 1200 kg. La autostrada am avut un consum de 11,5 - 12,00 la o medie de 115 - 120 km/h. Cum am ajuns in tara a sarit la aproape 13 la suta de km. Interesant e ca desi masina desi are 2 ani si 125 tkm, la verificarea in reprezentanta la 60.000 km avea schimbate injectoarele . Cum e posibil ca Mercedesul sa faca asa motoare. S-a dus vale calitatea motoarelor facute odata de Merc si VW. Desi modelele noi au confort mai ridicat, fug bine, eu tot la modelul 312 (1996 - 2000) raman.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF