Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Si totusi...isi mai merita Mercedes gramada de bani pe care o dai pe el?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Simpla curiozitate .
    Cand a fost cumparata , se cunpstea istoria masinii ?.
    Avea carnet de revizii si reparatii la zi ?.
    Se cunosteau cati propietari, oficial sau neoficial, a avut masina la momentul cumpararii ?.
    Cand cumperi o autoutilitara la acesti km. te interesezi in amanunt de istoria masinii . Daca a fost cumparata din Germania trebuie stiut ca nici nemtii nu mai sunt ce erau odata .
    Daca a fost cumparata din targ te poti astepta la absolut orice .

    Ott topic:
    Veneam pe Urziceni-Buc., 40 de grade la nivelul soselei , Iveco 50 000km la bord , deci nou , ramas in pana , curea ventilator rupta . Binenteles cei doi tineri nu aveau curea de schimb iar trusa cu scule "era sublima" dar lipsea cu desavarsire .
    M-am chinuit o ora si jumatate s-ai ajut ca altfel mureau de insolatie .

    Ps: asa cum am mai scris toate masinile au trecut la standarde UE.
    Totusi nu poti cumpara Mercedes la pret de Fiat sau Peujeot .

    Comment


    • #17
      Cam greu cu istoria masinii...Cine o spune,mai ales daca au fost belele?Totusi,miki_21,cred ca cine a avut-o inaintea ta a cam omorat-o.Discurile care au trebuit schimbate arata ca s-au cam folosit franele,s-a mers tare cu ea.La rulmenti poate fi si de la supraincarcari pe drumuri proaste parcurse fara mila.Asa,si eu cred ca la a mea ar fi o problema cu termostatul;am impresia ca nu se inchide sau se deschide prea devreme;se incalzeste cam greu motorul.Am luat-o cu carte tehnica si carnet de revizii,dar era doar prima revizie acolo.Am cumparat-o de la"Mama Mare",ceva cu panificatie prin Bacau parca.Dar arata foarte bine intretinuta.In ceea ce priveste mersul subturat,depinde ce semnificatie ii dam.Problema e corelatia dintre turatie si sarcina.Daca urc cu acceleratia la blana cu 1300 de ture,e clar subturata.Dar daca abia ating pedala la 60-70 km/h intr-a cincea,la 1500 de ture,la ses,nu e vreo problema.Si nici nu trece de 6l/100 km decat daca e destul de serios incarcata.Iar la ralanti sta fara probleme la circa 700 de ture.Doar ca atunci sarcina e practic zero.

      Comment


      • #18
        Parerea mea este ca,d.p.d.v al unei firme,la cumpararea unei masini ai doua optiuni:ai bani din start si iti iei ceva mai pricopsit in ideea ca bagi bani la inceput si te astepti la costuri mai mici pe parcurs,aici vorbim de Merc,sau esti vai de capul tau si iti iei o frantuzoaica sau italianca dar pe parcurs iti meriti soarta.Asta ar fi teoria.Eu nu pot fi de acord cu faptul ca,vezi Doamne,asta e,tot fier e pina la urma si nu ai ce-i face.Cand mi-am luat Mercedes tocmai de asta l-am luat,ca sa fac economie pe traseu,eu fac reviziile la 30000km asa cum imi arata assystul in bord,vorbesc recent cu un inginer de la reprezentanta si imi spune ca sint in eroare,trebuie sa fac revizia la 20-22 mii km,sa nu ma iau dupa ala ca e o prostie,pai sa nu le zici ceva la faza asta?(

        a,sa nu uit de furtunul ala gros care iese din intercooler cam in spatele farului din stanga,plin de ulei si pe el si sub el lac(de ulei).tot inginerul ala,zicandu-i eu ca ma cam fac de ras cu motorul asta,imi raspunde ca asa e la toate,pot sa iau piesa aia noua cu tot cu furtun,ma costa 470 lei noi dar in juma`de an e la fel.probleme de genul asta puteam avea si la alta marca de masina dar diferenta e ca ramaneam si cu bani in buzunar.
        Last edited by mircea600sel; 07-26-2011, 18:05 PM.

        Comment


        • #19
          Pai mashina mea e in romania de 2 ani si inaintea mea a avut-o un singur coleg care nush cum mergea dar am auzit ca la un mom dat a rasturnat marfa in duba deci ... in fine; nu am vazut carte de service din Germanik dar am gasit niste diagrame de la nemtii care au condus-o si sunt un zig zag non stop diagramele alea - acum ori nu stiu eu sa le citesc ori s-a facut cu ea distributie de ceva, oricum viteza nu e trecuta de 100 km/h; ulei in intercooler si pe dinafara am si eu suficient, ba chiar la un mom dat a luat-o razna unul din senzorii de pe furtunul acela si imi facea turbina sa functioneze aiurea adik la ralanti baga de rupea si in ture era moarta - am curatzat senzorii si acum e ok; am uitat sa scriu mai sus ca ventilatorul de la motor merge non stop si iarna deci vascocuplajul este defect clar, cutia imi refuza uneori viteza a treia si cand e in a doua se aude un mic uruit in ea; mai nou cu robinetul de caldura pe maxim rece baga tot caldura, nu puternic dar in loc de aerul racoros de afara intra tot cald; nu in ultimul rand mentionez rugina permanenta pe tabla si amortizoarele uzate rau; ca ziceam de subturarea motorului, mai jos de 1300 de ture sa zic nu prea merg, la drum intins o tin cam in 2000 poate putin mai sus adik intre 80 si 100 de km/h iar la deal clar peste 2000 cel mai jos sa zic in 1800 cand schimb treptele dar apoi o duc din nou in 2000 si ceva de ture dar mai sus de 3000 nu a primit pt ca mi se pare ca urla aiurea si nu castiga mai nimik la cuplu; consumul imi este mai mereu pe la 9.3 mixt iar reviziile le fac la 15 mii de km cel tarziu pt ca facem si distributie prin orase nu doar intre si atunci uleiul se uzeaza mai repede si filtrele se imbacsesc mai tare, mai ales in conditiile de drum si calitatea motorinei de pe la noi. concluzia mea - ori am prins o mashina cu probleme din fabrica ori cineva a chinuit-o rau inaintea mea caci "gramada de bani" care a dat-o seful pe ea nush daca si-o merita ...

          Comment


          • #20
            Dar si-a cumparat cineva o masina noua?sa vedem daca si aia are belele?

            Comment


            • #21
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Dar si-a cumparat cineva o masina noua?sa vedem daca si aia are belele?
              eu am luat masina de care vorbesc de nou-nouta,pot sa spun ca de noua tragea dreapta,becul de ulei s-a aprins prima oara pe la 5-6000 km de am zis ca lesin,capacul sub care stau cricul si cheia de roata nu s-a inchis bine niciodata si abia dupa vreo 10-15000km a inceput sa mearga motorul cu adevarat bine si sa scada consumul(de motorina,nu de ulei,ala...).
              Sapt.viitoare s-ar putea sa imi trag una de asta model nou,am leasingul aprobat,chiar sint curios ce o sa fie.

              Comment


              • #22
                E nasol asa,tata a avut un mercedes atego nou nout,si a mers ala fara probleme,se mai aprindeau in bord becurile,dar si masina cerea ca era pusa la munca,nu era masina mica,ii dadea ce vroia,uleiuri chestii,din cate am vazut ii placea uleiul,dar am inteles ca era normal.Dar nu a schimbat nici o piesa la el,doar consumabile

                Comment


                • #23
                  Tocmai ce a zis Snafu ca a luat de noua autoutilitara Sprinter (ediskan89), apoi problema cu chiuloasa am avut si eu dar nu ca defect din fabrica sau o problema generala, ci din cauza neglijentei mele. Din cand in cand mai trebuie sa arunci o privire si peste ceasurile de la bord caci nu degeaba sunt puse acolo, acum doi ani intr-o vara am cam neglijat ceasurile de temperatura si tocmai urcam pe Dealul Negru cu 1500 de kg sarcina, temperatura a crescut si eu am observat tarziu asta dupa ce depaseam pe alti particioanti la trafic. In fine ajuns la Bucuresti tot mi se ridica temperatuta aproape de 100, nu aveam timp sa ma duc in service la timpul ala caci nu puteam sa ratez o cursa de Constanta, si uite asa din neglijenta sa schimb termocupla de la ventilatie am crapat chiuloasa exact intre supape si compresie, in doua locuri; asa cum va spuneam mai inainte daca schimbam la timp termocuplul nu mai aveam probleme cu ea.
                  transport marfa

                  Comment


                  • #24
                    Eu nu am vazut la mine apa mai sus de ....sa zic 90 grade dar cred ca exagerez,mai ales vara cam stau cu ochii pe apa.pur si simplu cred ca a fost chiulasa aia cu nr. 1000000 care a avut un fir de par cazut prost acolo ca altfel nu imi explic.
                    Last edited by mircea600sel; 07-28-2011, 15:21 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Miki_21,dupa carte,filtrele de aer si motorina se schimba la 60000 km,la 15000 km e exagerare,mai ales la filtrul de motorina.Acesta din urma are martor in bord care se aprinde cand incepe sa nu mai faca fatza.La inceput numai in sarcina mare.Schimbarea prea devreme nu e neaparat ceva bun.Pe masura ce se colmateaza,un filtru filtreaza din ce in ce mai fin.Daca se schimba prea des,lucreaza tot timpul pe filtrarea mai grosiera.
                      In ce priveste assystul,tocmai ca el in esentza socoteste cand e necesara revizia in functie de conditiile de functionare.Si poate prelungi pana la 45 000 km.Asa ca ma surprinde ce zicea inginerul acela tocmai de la Mercedes.E drept ca tot in carte scrie de reducerea la jumatate a intervalelor dintre revizii in santier greu sau drumuri foarte scurte cu pauze mari,deci mereu cu porniri la rece.De asemenea se schimba la interval pe jumatate uleiul daca se utilizeaza motorina noneuro cu 0,5...0,8% sulf.
                      La mine,n-am observat ceva deosebit la furtunul de la intercooler.O sa ma uit special sa vad daca e ulei pe acolo.
                      In ce priveste consumul de ulei,imi consuma la 224 000km cam 1 l la 7000-10000 km,ulei Lubrifin Versus Plus 15W40, A.P.I.:SJ/CG-4, MB:228.0 .

                      Comment


                      • #26
                        eu puneam Mobil 0w...nu stiu cat,acu mi-au pus ei un ulei deal lor,MB Original sau asa ceva.Cica assystul asta de pe modelele noi ar fi mai periculos,numara si orele de functionare in gol si calculeaza tot, e peste ala vechi,interesant e ca toate amanuntele astea le afli dupa ce ai cumparat o masina si descoperi ca daca mai asteptai putin primeai si tu ceva mai pricopsit.

                        Comment


                        • #27
                          Pe unde te duci baga iti baga toti ulei care mai de care mai scump ca,de,trebuie sa le ramana si lor cat mai mult.Ba daca il cumperi de pe piata(acelasi ulei de la service)e uneori chiar mult mai ieftin.Eu prefer Lubrifin pentru ca e 8 lei litrul la distribuitor si daca tot corespunde cerintelor,de ca sa iau mai scump,mai ales ca banii se duc prin alte tzari care noua ne tot pun restrictii.Lasa,sa mai aiba si ai nostri loc de munca,nu doar ai lor.
                          In alta ordine de idei,m-am uitat la furtunul de la intercooler de care s-a discutat mai inainte si nu da cu ulei.E doar foarte putin umed cat sa se depuna ceva praf pe deasupra.

                          Comment


                          • #28
                            [QUOTE=Tudor Badescu;207213]Pe unde te duci baga iti baga toti ulei care mai de care mai scump ca,de,trebuie sa le ramana si lor cat mai mult.Ba daca il cumperi de pe piata(acelasi ulei de la service)e uneori chiar mult mai ieftin.Eu prefer Lubrifin pentru ca e 8 lei litrul la distribuitor si daca tot corespunde cerintelor,de ca sa iau mai scump,mai ales ca banii se duc prin alte tzari care noua ne tot pun restrictii.Lasa,sa mai aiba si ai nostri loc de munca,nu doar ai lor.


                            Ce bine ar fi sa creada cat mai multi romani in felul acesta .
                            Oare cati posesori de auto din RO stiu ca treisferturi din productia Lubrifin merge la export . Si merge bine .

                            Comment


                            • #29
                              pot schima marca la ulei?

                              Originally posted by Tudor Badescu View Post
                              Pe unde te duci baga iti baga toti ulei care mai de care mai scump ca,de,trebuie sa le ramana si lor cat mai mult.Ba daca il cumperi de pe piata(acelasi ulei de la service)e uneori chiar mult mai ieftin.Eu prefer Lubrifin pentru ca e 8 lei litrul la distribuitor si daca tot corespunde cerintelor,de ca sa iau mai scump,mai ales ca banii se duc prin alte tzari care noua ne tot pun restrictii.Lasa,sa mai aiba si ai nostri loc de munca,nu doar ai lor.
                              In alta ordine de idei,m-am uitat la furtunul de la intercooler de care s-a discutat mai inainte si nu da cu ulei.E doar foarte putin umed cat sa se depuna ceva praf pe deasupra.
                              Am citit comentariul tau si am vazut ca esti deacord cu schimbarea tipului de ulei, am schimbat si eu odata tipul de ulei, am mers pe aceleasi cifre 10W40 dar nu am mai luat Mobil si am luat unul ieftin de la un supermarket din soseaua Orhideea, dupa 100 de kilometri parcursi, cam pe la Campina eram, s-a aprins martorul la bord ca nu am ulei suficient sau nu ajunge uleiul in pompa sau rampa, am oprit imediat unde am putut si am verificat nivelul pe joja, totul era ok, am mai mers 10 km si iar acelasi martor sa aprins, din nou verificare si nimic, am luat un tratament pentru motor si am bagat pe unde se baga uleiul, nu am mai avut nici o problema pina la intoarcerea in Bucuresti cu 10 km inainte sa ajung, am hotarat pina la urma sa schimb uleiul cu cel care il foloseam de obicei, as vrea sa merg pe mana ta si sa bag lubrifin, astept niste sfaturi, multumesc.
                              jocuri cu masini

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by brain View Post
                                Primul Sprinter care l-am avut, un 216 din 2004 a fost cumparat la 210.000 din afara in 2009 si in momentul de fata are undeva la 450.000 km (la vreo 350.000 l-am vandut eu). Face doar exteriorul. Cat l-am avut eu am schimbat un senzor din capatul rampei comune si radiatorul de A/C, in rest doar consumabile. Super multumit. Cu celalalt Sprinter, un 316 din 2003, inca nu am apucat sa ii fac 100.000 de cand l-am luat (cumparat tot pe la 200.000 din afara). Oricum, incarcat cam la limita si cu trailer de vreo 2000 kg, nu am probleme cand trec serpentinele de prin Bistrita > Suceava. Ca si probleme, desigur radiatorul de A/C, un furtun de la turbo si inca ceva chestii nesimnificative.
                                salut man ,vad ca ai ceva experienta in sprinter.am scris ceva pe blog acum cateva zile dar nu am un raspuns exact. ce se intampla cand se duce regulatorul de presiune ?!la mine problema e ca nu dau la cheie si nu mai porneste .la inceput pornea dar mai greu dar de cand am facut germania nu mai merge si pace.are ceva daca de moment o pornesc cu flu-flu (spray).ms anticipàt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF