Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 308 D NU TRAGE!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am mers cu ea si decopertata si din pacate a fost mai bine dar nu e asta problema...a mers mai bine exact cat sa faca diferenta din copertata si decopertata...e altceva. am verificat daca am transmisia mai lunga cum a zis Tudor. difera putin seria de la diferential dar lungimea e buna : 5.286.

    Comment


    • #17
      Cum ai zis ca ai pe diferential raportul 37:7 , inseamna 5.2857.Cartea indica la masina ta , motorul tau , un raport de transmisie la diferential de 4.875.La cutie rapoartele pe fiecare treapta ar fi cam asa:
      -treapta 1 , 4.695
      -treapta 2 , 2.401
      -treapta 3 , 1.436
      -treapta 4 , 1.000
      -treapta 5 , 0.806

      Comment


      • #18
        puntile de la furgonete se potrivesc la carosate cu prelata?

        Comment


        • #19
          Originally posted by mihaela_m_89 View Post
          am mers cu ea si decopertata si din pacate a fost mai bine dar nu e asta problema...a mers mai bine exact cat sa faca diferenta din copertata si decopertata...e altceva. am verificat daca am transmisia mai lunga cum a zis Tudor. difera putin seria de la diferential dar lungimea e buna : 5.286.

          Ce inaltime ai la coviltir ?. Daca ai 2,5m, masina incarcata si vant din fata nu cred ca vei merge cu 80km/h .
          Ce inseamna ca "difera putin seria de la diferential " ? .
          Ce serie trebuie sa aiba diferentialul tau, din fabricatie, si ce serie ai pe masina acum ?.

          Comment


          • #20
            inaltimea la interior e 1,85.....e mica
            la diferential am xxxxxxxx - Lxxxxxxx
            cei de la mercedes spun ca in fisa tehnica pe care o au ei pentru modelul meu apare asa:
            xxxxxxx - 2L - xxxxxxx , intelegi? 2-ul ala e in minus la mine.

            Comment


            • #21
              Nu il mai induceti in eroare pe om cu tot felu de presupuneri ale voastre cu prelata fara prelata, da e adevarat ca daca nu are paravant e demarajul mai prost, dar eu am avut 308 cdi duba si cu 2 tone pleca dupa loc exact cum pleca goala. Modelul acesta e de tras , la deal aceeasi greutate(incarcatura) comparati-l cu 313 sa vedeti diferenta. Colegule la tine iti e schimbat ori coroana dintata din grup ori pinionul de atac. Nu retin exact ce raport am avut eu dar ma interesez si revin.

              Comment


              • #22
                Maistre , confunzi furgonul cu camionul si demarajul cu mersul intins pe sosea , incarcat si cu vant puternic din fata .
                Pana cad ne lamurim clar daca masina a suferit modificari mecanice , ce zici poate si motorul sa fie uzat la 700 000 - 1 000 000 km ? .
                Daca i-o fi scazut si compresia ? .
                Asteptam rezultatul verificarii compresiei .

                Comment


                • #23
                  Nu cred ca e vorba pur si simplu de grupul conic.Chiar daca era prea lung trebuia sa aiba atunci o viteza maxima in viteza a patra clar mai mare ca intr-a cincea.Ori si intra patra se plafoneaza zice initiatorul(initiatoarea)pe la 70 km/h.Eu zic ca motorul nu are puterea normala.Zic inca o data,nu facea Mercedes o utilitara care sa nu treaca de 60 km/h.Ca nu suntem in anii '50.Si oricum intr-un asemenea caz nu-si mai avea rostul treapta a cincea.
                  Last edited by Tudor Badescu; 05-17-2011, 14:59 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Iar la munte abia urca in viteza a doua sau chiar intai.Iar la asemenea viteza prelata nu conteaza.Tot la puterea reala pe care o mai are motorul se ajunge.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tudor Badescu View Post
                      Iar la munte abia urca in viteza a doua sau chiar intai.Iar la asemenea viteza prelata nu conteaza.Tot la puterea reala pe care o mai are motorul se ajunge.
                      De acord cu tine . Discutia ar trebui sa se poarte, zic si eu, numai la mersul pe sosea dreapta . Pe serpentine si in panta este alta dicutie .
                      Asteptam date noi .

                      Comment


                      • #26
                        Daca initiatorul acestui topic nu stie cat ii este de uzat motorul si nu a facut legatura atunci ... bravo lui , toata lumea pune in calcul ca motorul e bun adica functioneaza la parametrii normali , iar eu nu sunt maistru si stai linistit ca nu confund nimic.

                        Comment


                        • #27
                          am verificat compresia pe 3 cilindrii ca al patrulea era mai greu accesibil si nu mai era timp. compresia la toti cilindrii egala 28.ca la carte din cate am inteles.

                          Comment


                          • #28
                            vis-a-vis de uzura motorului e imposibil sa stiu cati kilometrii are. masina e din '96. cine stie de cate ori a avut km dati inapoi. la varsta ei eu estimez ca trebuie sa fi facut vreo 700 - 1 mil de km.

                            Comment


                            • #29
                              Daca vrei sa tii masina sa o folosesti fa-i motorul cap-coada.

                              Comment


                              • #30
                                Daca e buna compresia,nu e vorba de uzura ansamblului cilindru-piston.Mai ales ca ar fi trebuit sa consume ulei cu vadra la o uzura care sa duca la o asa mare scadere de putere.Sa nu fie distributia nepusa la punct,cine stie ce alte dereglari,ceva infundat...Chiar si un esapament gatuit poate reduce zdravan puterea.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF