Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 308 D NU TRAGE!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 308 D NU TRAGE!!!

    Salut.Am un Sprinter 308 D din '96, motor de 2300 cmc si 80 CP fara turbo.
    Nu trage DELOC! Merg cu ea ca si cu RABA. Indiferent daca am prelata pusa sau nu, goala, daca bate vantul pe drum drept nu sar de 60 km/h, daca bate din spate si e vale prinde 80 -90 km/h.
    Daca e incarcata cu 1 tona am urcat Bicazul si Branul cu a 1-a si a 2-a.
    Are filtrele schimbate,distributia verificata,pompa de injectie perfecta, nu scoate nici macar urma de fum (incredibil dar DELOC), motorul merge perfect uniform si porneste la sfert de cheie.
    Stie cineva care ar putea fi problema? Multumesc mult!

  • #2
    Aceasta problema ai avut-o tot timpul sau a aparut de curand ? .
    Daca ai modelul din imagine , este posibil sa ai probleme de putere si viteza cu masina incarcata si cu vantul din fata .



    Am avut un Mercedes 240D cu prelata 2m/2,4m/4m si tot asa pateam si eu .

    Comment


    • #3
      Da este modelul din imagine.
      Abia am cumparat masina si merge incet si incarcata si goala si cea mai mare problema este vantul indiferent din ce directie bate!

      Comment


      • #4
        Poti incerca sa maresti puterea printr-o remapare, asta daca motorul functioneaza in parametri normali. Din cate am observat pe net, la acest motor creste puterea la 107 cai.
        Last edited by brain; 05-10-2011, 21:59 PM.

        Comment


        • #5
          Nici nu se poate pune in discutie o remapare pentru ca motorul e clasic, fara nici un fel de electronica.
          Ai incercat sa maresti debitul la pompa de injectie? Poti schimba toate vitezele?
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #6
            am incercat sa maresc debitul dar din pacate nimic... aproape ca nu se simte nici o diferenta. pot schimba toate vitezele doar k atunci cand ii dau a 5 a viteza de rulare ramane aceeasi daca nu e vale.nu are putere sa mai traga.

            Comment


            • #7
              Poate ca s-a umblat candva la ea sis-a pus o transmisie prea lunga.Intr-a patra ce viteza atinge? Oricum e sigur ca Mercedes nu facea o utilitara de 80 de cai ca sa nu treaca de 60km/h.

              Comment


              • #8
                in a 4-a atinge 60-70 in functie de vant.daca e vale si incarcata ii dau a5a si prind 90-100 si dup-aia la drum drept fara vant o tin in 80......si 70 inapoi.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tudor Badescu View Post
                  Poate ca s-a umblat candva la ea sis-a pus o transmisie prea lunga.Intr-a patra ce viteza atinge? Oricum e sigur ca Mercedes nu facea o utilitara de 80 de cai ca sa nu treaca de 60km/h.
                  vad ca a ta e tot cu motor mic dar de 110 cai.....cum merge?daca o incarci la 1,5 t ?

                  Comment


                  • #10
                    Am un prieten cu o duba exact ca cea din poza de mai sus si e modelul 308 CDI, parca de 84 cai. Mi-a zis ca modelul asta e, si spun exact ce a zis el "De carat pufuleti si doar prin oras" . Macar la modelul asta poti sa faci un chip tuning dar la modelul mai vechi cel de 82, te limitezi doar la ce poate. Succes in continuare.

                    Comment


                    • #11
                      nu e asa...eu pun pe ea si 3 tone si merge.....dar merge cum vrea ea

                      Comment


                      • #12
                        308 CDI are 82 de cai , iar cel cu motor de 2.3 diesel clasic are 79.In functie de cifra din fata , adica 3 la 308 , 4 la 411 , 5 ... si asa mai departe , difera de la una la alta rapoartele in grup sau in cutie.Se poate verifica si asta daca e original , sau interventie romaneasca.

                        Comment


                        • #13
                          Ce sa zic,merge foarte bine. 1,5 tone se simt,desigur la demaraj,dar la 100...120 fluiera.Mai sus nu am incercat incarcata,dar goala se duce repede la 145...150.Normal merg mult mai incet din motive de economie de combustibil.Masina e modificata(asa am cumparat-o)oficial in sensul eliminarii catalizatorului,ceea ce imi convine pentru ca pot folosi fara probleme combustibil din acela de Oltenia.
                          Dar anvelopele sunt la diametrul original sau cumva ai pus de diametru mult mai mare?

                          Comment


                          • #14
                            225/70/15c ; e motorul clasic de 79 de cai.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mihaela_m_89 View Post
                              in a 4-a atinge 60-70 in functie de vant.daca e vale si incarcata ii dau a5a si prind 90-100 si dup-aia la drum drept fara vant o tin in 80......si 70 inapoi.
                              Cand ai posibilitatea , cu masina incarcata 1,5T, ridica partea din fata / spate a prelatei si vezi cum merge . Am vazut multe camioane care au o decupatura in partea din fata a prelatei .
                              Cand Mercedes a stabilit performantele camionetei nu a tinut cont si de dimensiunile prelatei , care poate varia in functie de necesitatile propietarului .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF