Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor! Mi s-a blocat cutia!!!Ajutor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am fost ieri la nea Costel, la service-ul din Plumbuita. Omul mi-a dat jos uleiul pe care credeam ca l-au schimbat aia sambata, si era negru negru.....iar eu am mers in avarie cu ea doar 7-8km,la turatie de 1500/min,am dus-o noaptea la el si era liber orasul. Eu le-am dus sambata 7 litri de ulei,atat mi-au cerut.....si acum m-a chemat nea Costel sa vad uleiul,era subtire,negru,mirosea a ars,a uzat....a zis ca nu se poate un ulei nou,de firma,sa devina asa negru dupa nici 20 de km. Ma duc astazi la service-ul din Aparatori,sa stau de vb cu cei de acolo. Acum merge bine masina,schimba foarte bine,lin, nici nu se simte. Dar ma ingrijoreaza totusi,n-am curaj sa bag piciorul in ea foarte tare.... In fine, am invatat ca e de evitat service-ul de pe strada Drumul Jilavei din Aparatori, e pe partea dreapta cand intri dinspre Spiru Haret. Am vazut si ca la service-ul din Plumbuita,la nea Costel, se face treaba buna.
    Ii multumesc si lui Alin pentru sfaturile pe care mi le-a dat la tel. Apropo, am vb cu nea Costel si mi-a spus ca nu a aparut cod de eroare,ci ca din cauza uleiului era problema, mi-a curatat si grupul de electrovalve.
    Sper sa-mi mearga cutia si sa ne auzim cu alte ocazii si sa discutam lucruri mai placute. Va salut!

    Comment


    • #32
      Cod

      Originally posted by andreiashu View Post
      Am fost ieri la nea Costel, la service-ul din Plumbuita. Omul mi-a dat jos uleiul pe care credeam ca l-au schimbat aia sambata, si era negru negru.....iar eu am mers in avarie cu ea doar 7-8km,la turatie de 1500/min,am dus-o noaptea la el si era liber orasul. Eu le-am dus sambata 7 litri de ulei,atat mi-au cerut.....si acum m-a chemat nea Costel sa vad uleiul,era subtire,negru,mirosea a ars,a uzat....a zis ca nu se poate un ulei nou,de firma,sa devina asa negru dupa nici 20 de km. Ma duc astazi la service-ul din Aparatori,sa stau de vb cu cei de acolo. Acum merge bine masina,schimba foarte bine,lin, nici nu se simte. Dar ma ingrijoreaza totusi,n-am curaj sa bag piciorul in ea foarte tare.... In fine, am invatat ca e de evitat service-ul de pe strada Drumul Jilavei din Aparatori, e pe partea dreapta cand intri dinspre Spiru Haret. Am vazut si ca la service-ul din Plumbuita,la nea Costel, se face treaba buna.
      Ii multumesc si lui Alin pentru sfaturile pe care mi le-a dat la tel. Apropo, am vb cu nea Costel si mi-a spus ca nu a aparut cod de eroare,ci ca din cauza uleiului era problema, mi-a curatat si grupul de electrovalve.
      Sper sa-mi mearga cutia si sa ne auzim cu alte ocazii si sa discutam lucruri mai placute. Va salut!
      Imposibil sa nu fi memorat un cod de eroare. Altfel nu avea cum sa intre in avarie. Mai mult, chiar si in computer-ul de motor trebuie sa regasesti motivul avariei.
      Este foarte important sa stii cu ce cod a intrat in avarie.
      Este de asemenea important sa faci procedura de adaptare a cutiei dupa ce desfaci blocul de valve.
      Acum daca merge masina, poti sa vi pe la mine sa vezi cu ochii tai ce spune testerul.
      Succes!
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #33
        Originally posted by andreiashu View Post
        Am fost ieri la nea Costel, la service-ul din Plumbuita. Omul mi-a dat jos uleiul pe care credeam ca l-au schimbat aia sambata, si era negru negru.....iar eu am mers in avarie cu ea doar 7-8km,la turatie de 1500/min,am dus-o noaptea la el si era liber orasul. Eu le-am dus sambata 7 litri de ulei,atat mi-au cerut.....si acum m-a chemat nea Costel sa vad uleiul,era subtire,negru,mirosea a ars,a uzat....a zis ca nu se poate un ulei nou,de firma,sa devina asa negru dupa nici 20 de km. Ma duc astazi la service-ul din Aparatori,sa stau de vb cu cei de acolo. Acum merge bine masina,schimba foarte bine,lin, nici nu se simte. Dar ma ingrijoreaza totusi,n-am curaj sa bag piciorul in ea foarte tare.... In fine, am invatat ca e de evitat service-ul de pe strada Drumul Jilavei din Aparatori, e pe partea dreapta cand intri dinspre Spiru Haret. Am vazut si ca la service-ul din Plumbuita,la nea Costel, se face treaba buna.
        Ii multumesc si lui Alin pentru sfaturile pe care mi le-a dat la tel. Apropo, am vb cu nea Costel si mi-a spus ca nu a aparut cod de eroare,ci ca din cauza uleiului era problema, mi-a curatat si grupul de electrovalve.
        Sper sa-mi mearga cutia si sa ne auzim cu alte ocazii si sa discutam lucruri mai placute. Va salut!

        Aha..deci s-a cam adeverit tot ce ti-am spus eu pe topicul asta.
        Daca ma ascultai de la inceput te scuteai singur de bani cheltuiti aiurea si timp pierdut, plus nervi...
        Ma bucur ca s-a rezolvat si sper sa fii mai ascultator de ai' mai batrani pe viitor...

        Comment


        • #34
          Avem si topicuri cu "serviceuri de evitat". Daca te lasa cutia cea mai ieftina si sigura varianta e Germania. Am fost in vara la Regensburg cu un neam de-al meu care s-a saturat de "specilistii" de la Mercedes. Cutia veche s-a dat la schimb cu una reconditionata + 800 de euro. E vorba de un E 320 nou. Bafta !
          Pe cel cu cutia l-am gasit dupa e-bay, omu' are atelier de reconditionat cutii automate.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #35
            Ce pot sa iti spun e doar atit-Costel si fratele sau au reparat cutii automate si masini de 8 cilindrii de prin anii 90,la cit sunt de oneshti nu ma pot pronunta,ne cunoastem de multi ani dar atit...

            Comment


            • #36
              Da Vlad, ai dreptate cu service-ul....o sa-l trec si eu pe asta la rubrica "de evitat" si o sa ascult sfatul batranilor
              Eu asa am inteles ca nu era dat un cod...oricum, Alin o sa trec pe la tine intr-o zi sa-mi pui tester-ul si pe motor si pe cutie. Acum sper sa-mi mearga bine masina sa pot veni cu ea mergand....
              Acum vad ca schimba f bine, inainte se simtea smucitura la schimbari, acum si cand trece in treapta inferioara la decelerare se simte f putin.

              Sper sa las problemele cu cutia la domeniul trecutului. Acum m-ar interesa o bieleta antiruliu pe fata stanga si cred...2 amortizoare fata...este foarte saltareata la denivelari, se balanseaza de sus in jos fata la cea mai mica denivelare. In rest, spatele e beton,dar pe fata trebuie neaparat sa-i cumpar amortizoare. Si banuiesc ca bieleta este cea care a inceput sa bata... Imi recomandati un magazin? (scuze pt offtopic)
              Cu stima!

              Comment


              • #37
                Toate cutiile intrate in limp mode trebuie sa aiba cel putin o eroare stocata. Cea mai des intalnita in cazul cutiilor "mizerabile" este gen: adjust solenoid presure switch faulty.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by popeye_pmm View Post
                  Toate cutiile intrate in limp mode trebuie sa aiba cel putin o eroare stocata. Cea mai des intalnita in cazul cutiilor "mizerabile" este gen: adjust solenoid presure switch faulty.

                  Poti sa-mi spui mai multe despre aceasta eroare?Ce se strica,din ce cauza,cum se remedieaza?
                  Merci! Cu stima!

                  Comment


                  • #39
                    Va salut,am si eu un w210,cumparat de curand,cutia cand e in avarie,cand nu e,nu stiu ce poate avea,v-as multumii pt niste sfaturi,pana acum nu am gasit pe nimeni in constanta care sa se ocupe de cutii automate,am pus-o pe tester la colegul mercedes-cdi,nu avea probleme cutia,mi-a reprogramat cum sa schimbe vitezele,toate ok,numai EGR debitmetru pe acolo a gasit erori,a plecat cutia nu mai intra in avarie,a mers foarte ok,schimba lin,chiar si la turatii mici,nu pare sa aiba probleme,i-am dat o gramada de kick down-uri,nu a picat nimic,nu a intrat in avarie,pana cand am pornit-o pe D,ca masina nu porneste din contact,are un buton separat,ca la tractor.Ma poate linistii cineva?aaa si se aprinde in bord ABS ASR si semnu de la frana de mana cand e in avarie,cateodata o opream si o porneam si isi revenea,iar cand isi revenea ea in mers,ramanea aprins numai ASR.

                    Comment


                    • #40
                      salut baieti

                      sunt nou pe forum si prima mea postare o fac cu o problema care nu ii dau de cap.am un mercedes cls 350 an 2004.am probleme la cutie, ramane blocata in viteza a doua..am reconditionat cutia printrun kit de reparatie, am inlocuit valvele care trebuiau inlocuite si tot aceeasi problema tot se blocheaza.e schimbat si uleiu.nu stiu ce sai mai fac.am inteles ca la modelu 2004 nu merge restartat sau resoftat.mai datimi cateva idei va rog mult.multumesc

                      Comment


                      • #41
                        Ia legatura cu colegul "automaticul", aici pe forum si fa-i si-o vizita, are atelier.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #42
                          • Originally posted by cutaresku View Post
                            Ia legatura cu colegul "automaticul", aici pe forum si fa-i si-o vizita, are atelier.



                          multumesc..dar nu cred ca se rezolva..mi-am pierdut orice speranta cu masina asta..umblu ca un nebun sa o fac dar fara noroc..

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by B297CTY View Post
                            sunt nou pe forum si prima mea postare o fac cu o problema care nu ii dau de cap.am un mercedes cls 350 an 2004.am probleme la cutie, ramane blocata in viteza a doua..am reconditionat cutia printrun kit de reparatie, am inlocuit valvele care trebuiau inlocuite si tot aceeasi problema tot se blocheaza.e schimbat si uleiu.nu stiu ce sai mai fac.am inteles ca la modelu 2004 nu merge restartat sau resoftat.mai datimi cateva idei va rog mult.multumesc
                            Salut
                            Si eu am avut aceeasi problema la masina..Problema am rezolvat-o dupa ce am schimbat calculatorul la cutie, care la reprezentanta Mercedes Constanta a costat 2200 ron. Eroarea care o aveam eu la masina era senzor turatie CV iar ala nu se putea schimba la CV cu 7G..Dupa ce am schimbat calculatorul totul merge perfect...Sper sa te ajute..

                            Comment


                            • #44
                              Sal,poti sa-mi spui te rog daca sa aprins vreun bec in bord cind ai avut probleme cu cutia? merci!

                              Comment


                              • #45
                                Buna ziua, ma poate ajuta si pe mine cu un sfat sau o adresa unde pot repara un bloc de valve de cutie automatã w203. Multumesc frumos

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF