Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie automata vs. Autohold in Eco

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata vs. Autohold in Eco

    Salutare,
    Deoarece am pornit o discutie cu o cunostinta despre utilizarea functie Autohold am rugamintea de a spune si voi care e varianta corecta de folosire.
    Pornim masina, motororul este rece, functia ECO inca nu e activa ( gri pe afisaj) , oprim la semafor:
    1. Oprim masina la semafor, o lasam in DRIVE si activam AUTOHOLD
    2. Oprima masina la semafor , o scoatem din DRIVE pe N ( Neutru) si activam AUTOHOLD

    Daca functia ECO e activa ( verde pe afisaj) e simplu pt ca la oprire la semafor se opreste motorul si atunci nu mai e nevoie de scos pe N pentru ca nu mai e in forta.

    Multumesc

  • #2
    Nu ne-ai spus despre ce masina este vorba, insa probabil despre una cu 7g+.
    7g+ trece singura si fara sa te prinzi in Neutru la semafor mai lung sau la frana brusca si in "sailing" - ceva de genul cand lasi masina la vale sau fara sa apesi nici o pedala.

    Nu isi mai au rostul scosul, bagatul, etc. Daca schimbatorul ramane la locul lui, piciorul pe frana, centuri puse, etc, masina face restul.
    Autohold, de multe ori este util in panta in care nu intra automat Hillassyst.
    Last edited by cl600; 01-02-2016, 17:59 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Nu ne-ai spus despre ce masina este vorba, insa probabil despre una cu 7g+.
      7g+ trece singura si fara sa te prinzi in Neutru la semafor mai lung sau la frana brusca si in "sailing" - ceva de genul cand lasi masina la vale sau fara sa apesi nici o pedala.

      Buna,
      Da, cutia este 7G+ ( cod 427)
      Sa inteleg ca si atunci cand functia ECO nu e activa sa opreasca motorul, cutia trece singura pe N chiar daca maneta ( schimbator pe volan) este in D?
      Nu ar trebui in cazul asta sa se schimbe litera de pe afisajul din bord din D in N?

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Codul A89 (low friction) indica "+"-ul.

        Trece singura in N, in primul ca poate ( are pompa suplimentara de ulei) si mai ales ca asa este programata sa faca pt a reduce consumul, atunci cand sunt indeplinite conditiile.

        In bord arata intotdeauna D, ca sa nu te induca in eroare, iar de multe ori o prinzi cand cupleaza D la plecarea de pe loc sau dupa o frana brusca.

        Exista undeva pe google un pdf ceva de genul " Tips and Tricks 7g+", unde gasesti explicata aceasta functie destul de tehnic.

        E foarte greu la MB sa poti gasii solutii mai bune decat cele de fabrica. MB chiar este cu mult inaintea tuturor si nici macar nu se lauda cu asta.
        Last edited by cl600; 01-04-2016, 21:25 PM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Seara bună! Sper că nu e problemă că postez tot aici... de câteva zile, mașina mea un Mercedes c250cdi s204 din 2012, cu același 7g+; nu mai cuplează tot timpul funcția “hold” la apăsarea mai puternică a pedalei de frână. Știe cineva dacă are ceva, sau e normal? Mulțumesc !

          Comment


          • #6
            Încă nu am dat de capăt la funcția Hold... Momentan nu mai funcționează deloc și pe diagnoza nu apare nici o eroare...

            Comment


            • #7
              Vezi cat de vechi sunt bateriile.
              Daca nu au un curent suficient atunci functiile auxiliare nu mai pornesc,
              Last edited by danuttt; 05-17-2021, 22:20 PM.

              Comment


              • #8
                Încarcă cu 14,2 v... Bateriile sunt cam vechi într-adevăr. Au undeva la 5 ani. S-a făcut și diagnoza și nu am nici o eroare aici... A fost o singură eroare pentru galeria de admisie sau ceva de genul.
                Last edited by andrei_h26; 05-18-2021, 06:32 AM.

                Comment


                • #9
                  nu e vorba de tensiune, cat incarca, ci de intensitatea curentului.
                  Am patit ceva asemanator si s-a rezolvat prin schimbarea ambelor baterii.
                  Masina este din 2013 si avea bateriile originale,(7ani).

                  Incearca cu bateria mare prima data.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF