Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie GLK250cdi An 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie GLK250cdi An 2010

    Domnilor un verisor de-al meu doreste achizitionarea masinii din acest topic. Discutiile sunt relativ avansate, masina fiind in Germania.
    VIN-ul este: WDC2049821F551406 .
    Problema este ca masina se vind cu probleme la cutie/convertizor. Din informatiile pe care le am cutia ar fi ok dar pierde ulei pe la un semering.
    Rugamintea mea este in primul rand daca vreunul din colegi (CL600) sau altcineva imi poate da ceva info din sistemul de service Mercedes in baza seriei de sasiu.
    Mai mult decat atat dorim sa aducem masina in Bucuresti pentru reparatii. Variantele locale nu prezinta asa multa incredere iar reprezentantele recomanda direct in locuirea.
    Va rog frumos cateva informatii legat de model, probleme generale daca sunt la modelul acesta si bineinteles daca vreunul din colegi ne poate programa si putem initia o discutie.
    Scuze pentru poze care sunt relativ mici .

    Va multumesc.
    Attached Files
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

  • #2
    Din ce am auzit ,cam au probleme la cutia de transfer si nu e nici ieftin vre o 8000 eruo noua si cateva mii reparatia,asa ca grija mare.

    Comment


    • #3
      Inainte de reparatie e nevoie de o diagnoza, poate pierderea de ulei sa fie dinspre motor.

      Masina porneste, merge?
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Masina porneste si se pare ca si merge doar ca pierde ulei.
        Neamtul zice ca problemele sunt in fata pe stanga...acolo ar fi localizata pierderea. Eu ma gandesc ca acolo ar trebui sa fie la convertizor.
        Cutia de transfer unde este localizata?
        O sa faca diagnoza si incerc sa postez aici rezultatul.
        Contractul e facut si specifica aceste probleme. Deci vanzatorul nu este unul de doi lei si garanteaza ca asta e problema si nu e nimic ascuns.
        Pretul este de 11500 de euro in starea actuala.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          O poza din zona respectiva? In fata stg poate doar de la racitorul de ulei sau de la baia de ulei, ambele ale motorului.

          Cutia de viteze este undeva pe la mijlocul masinii, cam in zona cotierei.

          Sau si mai simplu, gasesti ultima reprezentanta unde s-a constatat defectul si suni sau dai mail pt lamuriri.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru raspunsuri. Urmeaza o noua discutie cu cei din Germania sa mai aflam detalii. Cum le am le postez.
            O zi super tuturor.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Scuze pentru postarea dubla. Nu mai merge edit.

              Puteti sa-mi spuneti careva pe care parte este amplasat cardanul care antreneaza puntea fata? E pe partea soferului sau a pasagerului? In concordanta cu asta planetara mai lunga este pe stanga sau dreapta (pastrand relatia stanga=partea soferului).

              Vanzatorul spune ca scurgerea de ulei este la semeringul acestui cardan mic. Daca inteleg eu bine sistemul din cutia de transfer pleaca un cardan mic catre puntea fata. Stiti cumva daca la trecerea planetarei prin baia de ulei este semering sau doar suport cu rulment?
              Last edited by adidc; 05-09-2017, 10:10 AM.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Lucrurile sunt cum le intuiam si anume cardanjl mic este pe dreapta (partea pasagerului). Planetara lunga pe stanga iar din ce vad in poza asta ar trebui sa fie si semering la trecerea planetarei prin baie.
                Am postat ca sa ramana pentru posteritate .
                Attached Files
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Nu exista nici in simering la axul planetarei care trece prin baie. Acolo este doar un canal, ca un tub si nu are legatura cu uleiul din motor sau cutie, daca baia nu este sparta...
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Ok. Multumesc.
                    Masina se cumpara. Nu stiu exact cand merge platforma dupa ea dar tind sa cred ca problema este la iesirea cardanului mic din cutie.
                    Vom face aici niste teste initiale si poze si apoi tinem legatura. Varumiu este destul de decis sa vina la voi la Bucuresti. A avut ceva necazuri cu un B-klasse aici si e cam necajit.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Per total la cum arata masina si ce optiuni se vede ca are cred ca e un pret foarte corect!
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Cardanu "mic" iese din cutia de transfer exact in dreptul mijlocului caroseriei, departe rau de stg fata...exact ca in foto.

                        De obicei la 4matic, cand dintr-o anumita cauza ( liniute, blocare etrier dr fata, joc mare in planetara stg, gripare rulment ax intermediar ) se sparge tunelul din baia de ulei a motorului ( spartura in zona aia permite uleiului din motor sa curga in stg fata ), atunci acesta ( axul intermediar ) poate reusii sa zdruncine grupul de fata pana acesta ( grupul) schimba pozitia cardanului 'mic' exact cat sa atinga scurt si exact carcasa cutiei de viteze care pierde o mare bucata din ea si mai tot uleiul ( din cutie ).

                        Acesta este cel mai negru scenariu, care nu are alta rezolvare decat schimbarea baii de ulei a mptorului si cutia de viteze - orice incercare de reparare este sortita esecului.

                        Procedural si mai ales din experienta....
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Dragi colegi masina a ajuns in Timisoara si momentan este pe la Casa Auto pentru diagnoza si (poate) reparatii. Va tin la curent si revin cu detalii.
                          Ce stiu pana acum este ca in afara de baterie care era cam slaba si s-a schimbat masina merge bine avand doar acea scurgere de ulei. Cutia schimba perfect.
                          Ramane de vazut ce se intampla in continuare. Revin cu detalii.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF