Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Filtru particule - DPF (anulare, curatare, inlocuire)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @ Ugod Deocamdata, consumul la pompa, verificat inainte sa vina frigul, corespunde 99% cu bordul... Acum pe iarna nu pot sa fac, deoarece folosesc Webasto destul de mult, in jur de jumatate de ora zilnic.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Dj Sky View Post
      La mine apare gradul de incarcare cu cenusa de doar 1 Gram... Acum nu stiu daca citesc bine senzorii. Ca nu s-a schimbat nici in jos nici in sus de vreo 3000 km.
      In schimb sunt ingrijorat de regenerari, care se fac la intervale de 400-600 km. Asa e normal? Mentionez ca folosesc masina in toate conditiile, oras-extern, drumuri extrem de scrute sau lungi, folosesc doar motorina Evo Diesel de la MOL, de peste 80.000 de km, ulei si consumabile de la reprezentanta...
      Cum iti dai seama cand se regenereaza filtrul ?
      Tot EvoDiesel folosesc si eu, de la plin la plin.
      In schimb masina o folosesc doar in afara orasului, in oras chinui o fabia ...

      Comment


      • #18
        Am cumparata o chinezarie-Star si acolo am incercat sa memorez de fiecare data cand scria ca a fost facuta ultima regenerare. Nu stiu daca se poate vedea un istoric. De notat nu am notat dar la 400 - 500 de km nu era facuta inca regenerare.

        Comment


        • #19
          era vorba despre consumul normal + regenerare , ca ma indoiesc ca masina consuma la fel ca si inainte cand nu facea regenerari dese .
          http://ugodcustoms.com
          https://www.facebook.com/ugod.customs

          Comment


          • #20
            Am sunat pe cineva care a lucrat la reprezentanta si zice ca e ok 500-800 km in functie de stilul de condus ca interval intre regenerari pentru masina mea 320 cdi v6... Stie cineva, altceva, concret?

            Comment


            • #21
              Originally posted by Dj Sky View Post
              Am cumparata o chinezarie-Star si acolo am incercat sa memorez de fiecare data cand scria ca a fost facuta ultima regenerare. Nu stiu daca se poate vedea un istoric. De notat nu am notat dar la 400 - 500 de km nu era facuta inca regenerare.
              Pai .. daca nu era facuta, de unde deduci ca face regenerarile la intervale de 400-600 km ?
              Scuze daca mi-a scapat ceva sau sunt mai tare de cap ...

              Comment


              • #22
                @Iusau Uite... Il voi urmari la 2-3 zile si verificam ce se intampla pe parcurs...
                p.s. Mai trebuie pus un 2 in fata la cifrele de la km, pentru a citi valoarea reala, nu stiu de ce apare asa... masina are acum 222.834 km. Si eu voi chinui din Week-end un sprinter 211 cdi, euro 3 pe aici pe drumuri scurte, E-ul se va pune in garaj la pastrare alaturi de cobra (w123) si se va folosi doar la "ocazii"...
                Attached Files
                Last edited by Dj Sky; 01-27-2015, 00:36 AM.

                Comment


                • #23
                  Noutati filtru de particule

                  Salutare, ma bucur ca thread-ul a starnit interes si sper sa gasim solutii cat mai bune pentru rezolvarea acestei probleme enervante si costisitoare.

                  Asadar, iata si noutatile mele:

                  Intre timp mi-am confectionat propria "instalatie" de injectie in filtrul de particule a kit-ului complet de lichide de la Liqui Moly - solutiile de curatare si clatire.

                  Deocamdata masina se comporta bine, gradul de incarcare in limite, regenerare normala - am aproximativ 4000 km de la ultima problema.

                  Operatiunea de spalare o voi repeta la fiecare revizie si voi monitoriza parametri de functionare cu diagnoza din dotare.

                  Verificarea filtrului de particule la revizie e recomandabila oricum dupa 180.000 de km, inclusiv de catre reprezentanta (vedeti atasament).

                  In momentul in care nici aceasta operatiunea nu va mai face nimic, voi schimba filtrul cu unul nou.

                  PS: Apropos de motorina, eu am trecut pe EfixS 55 de la Rompetrol.
                  Attached Files
                  Last edited by VENOX; 04-15-2015, 21:31 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Am intalnit cateva probleme cu filtrele de parrticule, si anume: Am incercat regenerare fortata stand pe loc, totul merge bine masina se tureaza singura dar temperatura inainte de filtru este 150" si nu mai creste. Am patit treaba asta la mai multe masini, trebuie sa fie peste 570" timp de 15-20minute pentru a se regenera.

                    Apoi alta treaba, am incercat la o masina 311 sprinter, in mers, temperatura nu a sarit de 490" indiferent de treapta de viteza sau turatie, aveti ceva idei?

                    La vw am facut cu succes si pe loc si in mers, si a fost relativ usor.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by iusau View Post
                      Cum iti dai seama cand se regenereaza filtrul ?
                      Pentru un posesor nou de mercedes, se poate da un raspuns referitor la momentul in care incepe regenerarea ?
                      Cum se poate vedea-auzi cand incepe regenerarea?
                      Last edited by dinraa; 08-04-2015, 11:00 AM.
                      E pur si muove!
                      Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

                      Comment


                      • #26
                        Daca ai manualul de utilizare scrie acolo tot ce ai nevoie.

                        Comment


                        • #27
                          @davidut5 :Nu scrie nimic de genul asta in manualul de utilizare .
                          @dinraa : motorul suna altfel , evacuarea are un sound mai gros , miroase .Pe bord nu se aprinde nimic.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by davidut5 View Post
                            Daca ai manualul de utilizare scrie acolo tot ce ai nevoie.

                            Am citit, poate-mi spui si unde scrie.



                            Multumesc b97dmt.
                            E pur si muove!
                            Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

                            Comment


                            • #29
                              Salut..o problema am si eu cu al meu W212 si respectiv mi-a aparut chk engine ,la vreo 2 zile cand masina nu se mai tura mai sus de 3000 rpm.opream motorul si isi revenea...acum a aparut eroarea si nu-si mai revine.la un tester bosch mi-a aparut codul P245400 si ceva legat de DPF.daca ma puteti ajuta cu niste idei ar fi perfect...multumesc

                              Comment


                              • #30
                                Salut colegii,

                                detin un V200 2.2 tdi, an 2000, cu care am o problema de functionare motor pe care nu o pot deduce.
                                Pornirea este ok, functioneaza ok, trage ok in turatii si mici si mari, insa atunci cand merg constant la turatii de 3500-4000 si dupa o perioada reduc viteza in stau, sau opresc la vreun semafor, masina nu mai trage, nu mai aud turbina sa functioneze !
                                In bord nu-mi apare nici o eroare, tot ce fac este sa opresc motorul in miscare, il las minim 7-10 secunde dupa care repornesc si totul intra in normal pana la urmatoarea oprire a masinii din deplasare.
                                Am avut o defectiune in Ungaria cu un furtun de apa care ma obligat sa ajung intr-un service unde i-am facut si o diagnoza, ei bine la diagnoza mi-a iesit eroare pe debitmetru, ceva legat de egr si inca o eroare pe care nu mai stiu ce era. Tipul mi-a explicat ca cele 3 erori sunt legate una de cealalta si daca schimb debitmetru va fii ok. Am schimbat debitmetru in germania insa surpriza, masina face la fel. M-am gandit ca ar trebuii sa-i resetez eroarea prin lasarea masinii 24 ore fara curent insa nu am reusit nimic, face la fel.
                                Mentionez ca mecanicul mi-a schimbat debitmetru insa nu mi-a sters erorile cu o diagnoza.
                                Intrebarea mea este urmatoarea: este necesara o scanare dupa schimbarea lui si stergerea erorilor ?
                                PS, cred ca este o problema de un senzor totusi, motorul functioneaza perfect dupa repornire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF