Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Filtru particule - DPF (anulare, curatare, inlocuire)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by E.Gabi View Post
    Salut..o problema am si eu cu al meu W212 si respectiv mi-a aparut chk engine ,la vreo 2 zile cand masina nu se mai tura mai sus de 3000 rpm.opream motorul si isi revenea...acum a aparut eroarea si nu-si mai revine.la un tester bosch mi-a aparut codul P245400 si ceva legat de DPF.daca ma puteti ajuta cu niste idei ar fi perfect...multumesc
    In primul rand fa o testare cu Star nu cu testere din astea universale , postezi eroarea si ne dam cu parerea.
    https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

    Comment


    • #32
      maine dimineata ma duc la mercedes si o sa vad acolo ce mi se spune...sper sa nu-mi tranteasca "inlocuire filtru particule".revin cu detalii

      Comment


      • #33
        Mai bine anulare decat inlocuire.

        Comment


        • #34
          Originally posted by E.Gabi View Post
          Salut..o problema am si eu cu al meu W212 si respectiv mi-a aparut chk engine ,la vreo 2 zile cand masina nu se mai tura mai sus de 3000 rpm.opream motorul si isi revenea...acum a aparut eroarea si nu-si mai revine.la un tester bosch mi-a aparut codul P245400 si ceva legat de DPF.daca ma puteti ajuta cu niste idei ar fi perfect...multumesc
          La tine, cred ca ajunge sa schimbi senzorul de presiune diferentiala cat mai repede, astfel masina isi va revenii singura.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #35
            Curatare DPF

            A incercat cineva solutia de curatare DPF din video de mai jos?

            https://www.youtube.com/watch?v=Use5fHw3A7c

            Comment


            • #36
              Detin un Mb C200 din 2010 diesel.mi sa aprins becul de la motor fara sa se mai stinga.L-am dus la tester si a iesit o eroare care indica faptul ca filtrul de particule e infundat.Cel de la reprezentanta a zis ca inainte sa merg la un service autorizat sa-mi curete filtrul sa merg la drum intins cu motorul turat.Am mers 30km in treapta 4-a turat intre 3500-4000 rpm.La o ora dupa ce am pornit motorul becul sa stins si motorul functioneaza la fel ca inainte.
              Pentru cine intampina aceasta problema poate incerca aceasta modalitate

              Comment


              • #37
                Salut, am și eu o problema cu DPF. Când da eroare când merge! Ce pot sãi fac, mașina este un E w212 și are 165k, an 2013 Facelift. M-a puteți ajuta?!?

                Comment


                • #38


                  RAR, Mediu, direcția de taxe sunt de acord?

                  In plin sezon pentru copilașii care mai și respira?

                  Posesorul de MB care nu poate citi sau nu poate produce suficient sa isi repare mașina și care nu poate fi ajutat, poate incerca sa tragă pe nas direct din țeava de eșapament fara dpf, cat, egr.

                  Aici la noi pe forum, nu se accepta soluții imbecile, oricare ar fi argumentele.

                  Se sterge întreg postul și se baneaza userii cu astfel de propuneri.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #39
                    Sunt de acord cu userul cl600.
                    Imi este greu sa inteleg colegi de pe forum,, posesori de Mercedes, fara sa jignesc indirect pe nimeni, care: 1) merg cu becul aprins la carburant 2) carpeli de genul DPF OFF 3) ingrijorari de tipul masina consuma cu 2-3 litri in plus (diverse posturi pe forum...).

                    Masina actuala este prima diesel pe care o utilizez in regim personal, mai intens (am avut doar benzine inainte). Isi face regenerarea cam la 1000 km, mers turat in jurul valorii de 2500 - 3000 ture. Nu se aprinde nimic in bord, in schimb miroase a alune incinse.

                    Pe alte marci, unde am mai avut probleme cu DPF. O regenerare fortata nu schimba decat temporar problema (dau exemplu: daca filtrul e infundat 110%, fortat ajunge in 80-90% din tester); regenerarea la drum intins este cea mai safe.
                    Nimeni din lumea auto nu spune nimic, dar in general un filtru de particule are o durata de viata de cam 200,000 km. Un mers preponderent extra-urban prelungeste durata de viata a acestuia (de exemplu, al meu R.Kangoo are 270,000 km si nicio prolbema in acest sens, viceversa colegii care au 160,000 km si deja filtrul este infundat iremediabil).

                    Pentru colegii care sustin DPF/EGR OFF:
                    - uiti intr-o zi valabilitatea ITP-ului si te opreste Politia. Esti obligat sa mergi la RAR. Ce faci ?
                    - Te prinde o echipa mobila a RAR-ului ca masina ta "fumega" ca o turcoaica. Ce faci ?

                    Intrebari retorice, nu ma astept la raspunsuri neaparat.
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #40
                      Până una alta, Mercedes este cam singura marca care merge minim 450K km in regim taxi, fara nici un fel de problema la DPF, fara sa fie nevoie sa o turezi sau sa o regenerezi.

                      Si gata, thread+ul întreg se sterge
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #41
                        De la niste ingineri....

                        "Motorul diesel TDI, la fel ca ºi alte motoare diesel moderne, are nevoie de aceste sprint-uri mai lungi, în care, pe de o parte, funcþioneazã pe o perioadã ceva mai lungã, mãcar vreo 30 minute, spre exemplu, iar pe de altã parte, mãcar pe vreo 15-20 minute poate merge la turaþii de 1,500-2,500 rpm, turaþii de traseu extra-urban, turaþii de autostradã, dacã vreþi. Acestea sunt condiþiile ideale pentru ca regenerarea sã aibã loc complet ºi corect – la asemenea turaþii la vitezã motorul se încãlzeºte complet ºi regenerarea are loc corect ºi stabil, fãrã cicluri de reducere a turaþiilor pe la semafoare. Astfel, filtrul se va curãþa complet ºi acest proces se va repeta de câte ori maºina va considera cã e nevoie, iar atunci veþi avea un filtru de particule DPF care va fi în stare bunã pe toatã durata de viaþã a maºinii!"

                        În concluzie, cred cã dacã mașina e în stare de funcționare bunã nu trebuie sã ai probleme cu acest DPF.
                        Atașez și din manualul Mercede o pozã.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Buna seara,

                          Sunt posesorul unui w204 din 2010, l-am achiziționat de curând si nu sunt familiarizat cu modul în care Mercedes își face automat curățarea DPF. Înainte am avut in mare parte VW sau Audi, la motoarele lor atunci când se făcea curățarea DPF creștea turatia motorului la 1.000 de ture si porneau ventilatoarele pe turatie maximă, cand procesul era gata, scădea turatia după care se opreau si ventilatoarele după ceva vreme.

                          Din cate am citi in acest thread, la MB se schimba tonalitatea motorului, acelasi lucru mi s-a întâmplat și mie astăzi, motorul parca era mai zgomotos si cu ceva mai multe vibrații, dar turatia a rămas aceeași, undeva la 800 de rotații (mentionez ca eram pe loc). Nu am oprit motorul, temperatura apei era putin peste cele 2 linii de la nivelul de 80 de grade, la un moment dat a mers la 1.000 de rotații cand am băgat în marsalier ca sa plec de pe loc, după ce am plecat de pe loc probabil procesul s-a oprit, pt ca nu am mai simțit acea tonalitate joasă a motorului. Ajuns acasă a pornit din nou procesul, probabil, turatia nu a crescut mai mult de 800 de rotații, în spatele mașinii se simțea un miros acru si au pornit de cateva ori ventilatoarele ... dar putin, cateva secunde.

                          În concluzie, nu imi dau seama dacă si-a facut regenerarea, am tinut masina pornit cam 20 de minute, nivelul combustibilului era cam un sfert de rezervor, în tot timpul cat masina a fost pe loc, cred ca in procesul de regenerare, pe consumul instantaneu range-ul a scăzut putin, dar vizibil, în mod normal nu se intampla asta.

                          Intrebarea mea este cum anume se manifesta procesul de regenerare automata a DPF la MB, de unde stii cand s-a terminat ?

                          Multumesc.

                          Comment


                          • #43
                            Daca nu are alte probleme mașina, gen furtune umede, senzori, tuning, etc și are mai mereu motorină peste un sfert, nu ai treabă cu regenerarea. O poți opri sau porni oricând ai nevoie, știe să reia procesul de unde a rămas. Pe loc, sau la turații/viteze foarte mari, nu face regenerare.

                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #44
                              Buna seara, Referitor la regenerarea filtrului de particule la c220 w204 170 de cai 2011, iti apare in bord un martor cv de atentionare. Citisem pe alte forumuri pentru alte marci de masini ca iti apare un martor si ca nu ai voie sa opresti masina in timpul regenerarii. La Mercedes cum este? Are cineva un manual de reparații..

                              Comment


                              • #45
                                Nu apare nici un martor ( nici la alte marci ).

                                Ideal ar fi sa nu o opresti , mers normal , fara turatii mari si alergata , mers linistit 15-20 km .Daca o opresti , regenerarea va reporni cand pornesti masina .

                                Ca si semne : evacuarea foarte fierbinte , sunet mai gros la evacuare , un miros mai pregnant . Consum marit pe cluster .

                                La rulare preponderent in oras la fiecare 250 km , la rulare preponderent extraurban 500 km .
                                Cam asa este la masina mea regenerarea.

                                Daca nu are destul combustibil in rezervor , nu porneste regenerarea.
                                Daca masina are erori stocate pe motor , nu porneste regenerarea.
                                https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF