Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Galeria de admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mersi mult pentru raspuns, CL600. Cred ca m-am luminat cu rostul galeriei. Ramane doar sa injur Mercedes ca nu le-au facut din materiale mai rezistente (am inteles ca unele generatii de motoare au galeria si aeropaletii din aluminiu, nu din plastic) sau macar sa dea aeropaletii sub forma de kit de reparatii.

    Eu pana la urma am optat sa cumpar o galerie reconditionata din Iasi. Tipul care le reconditioneaza zicea ca le incarca cu plastic rezistent ca sa inlature uzura, le acopera pe o parte cu o folie subtire otelita si le pun niste inele mici de otel pe ax (sub forma de bucse). Zilele astea trebuie sa-mi soseasca si saptamana urmatoare cred ca o sa o montez si o sa revin cu impresii.

    Ramane de vazut cat de mult o sa ma tina. Eu inca o sa mai caut solutii pentru galeria respectiva. In limita timpului o sa incerc sa aplic si metoda sugerata de entty.
    ...

    Comment


    • #17
      Asta care am luat-o nu e reconditionata...
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #18
        Mare atentie la acele clapete...

        Cand aveam BMW imi amintesc ca citisem pe mai multe forumuri despre situatii in care acestea s-au desprins si au fost aspirate efectiv in cilindri, iar de aici cred ca va puteti imagina ce a urmat. Ca sa zic asa, pozele erau horror.
        2007 Calcite White [W204] C220 CDI / AMG package
        -------------
        There are no problems, just challenges
        My dashboard on PC project

        Comment


        • #19
          Originally posted by sovieticool View Post
          Asta care am luat-o nu e reconditionata...
          Ăla la telefon zicea că-s recondiţionate... Las' că o să pun poze cu ea când ajunge.
          ...

          Comment


          • #20
            Intrebare de baraj: Ce ziceti daca nu ar mai fi acei clapeti, oare cine s-ar supara?
            Cred ca nu veti mai avea batai de cap dupa aceea.

            VALABIL DOAR PENTRU EURO3

            Comment


            • #21
              @Mercedes-cdi: M-am gandit si la asta, dar nu stiu cum se va comporta masina dupa. Va tremura la relanti cand e rece? Va creste consum sau va scoate mai mult fum la demaraj?
              ...

              Comment


              • #22
                Se va comporta mult mai bine, dimpotriva nu va mai scoate fum fiindca amestecul va fi mai sarac.
                Dar daca ai simnt de pisica si o ureche fina, in demaraj de la 1000 pina la 2500 vei simtii mici vibratii care vor intra in rezonanta in toata masina.
                Nu va mai fi un mers silentios, insa nu vei mai avea nici o problema cu intretinerea motorului la capitolul clapeti. In rest nimic rau.
                Originally posted by Luxian View Post
                @Mercedes-cdi: M-am gandit si la asta, dar nu stiu cum se va comporta masina dupa. Va tremura la relanti cand e rece? Va creste consum sau va scoate mai mult fum la demaraj?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by alexrosiu View Post
                  Mare atentie la acele clapete...

                  Cand aveam BMW imi amintesc ca citisem pe mai multe forumuri despre situatii in care acestea s-au desprins si au fost aspirate efectiv in cilindri, iar de aici cred ca va puteti imagina ce a urmat. Ca sa zic asa, pozele erau horror.
                  Aceiaşi poveste am auzit-o şi la reprezentanţa Mercedes. Ei ziceau că nu a păţit mare lucru motorul pentru că plasticul s-ar fi topit şi s-a făcut bucăţi când a ajuns la supapă.

                  @Mercedes-cdi: 1000-2500 rpm e plaja în care merg 95% din timp. Probabil că anulatul galeriei se pretează mai bine la motoarele de 2.2 litri. La al meu, de 2.7, care e mai gălăgios de felul lui nu cred că m-ar încânta vibraţiile în plus.
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Ok, " Mercedes -cdi"
                    Scoti clapetele de plastic, dar cum ramane cu motorasul de actionare (M55 ,parca)? Va trebui sa ramana acolo "agatat" in circuit sau este vreun truc (modificare in soft) sa il poti anula (dai jos definitiv). Acel motoras servo, trimite un semnal inapoi (de control) la computer. Sau poate exista ceva emulator... mai ieftin decat sa cumperi un servomotor in jur a 500Roni doar ca sa fie acolo? Poate stii mai multe despre asta ...

                    Weekend placut,
                    Gelu
                    Last edited by Luxian; 06-10-2010, 07:38 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Salut, eu la a mea i-am scos tija de la motoras si aeropaleti i-am blocat pe deschis dar trebuie sa recunosc da ceva fum la plecarea de pe loc in rest este ok.
                      Last edited by Luxian; 06-10-2010, 07:39 AM.
                      E 200 CDI, W210,116 CP

                      Comment


                      • #26
                        Dimpotriva, daca iai blocat pe deschis ar trebui sa scoata mai putin fum.
                        Asta inseamna ca mai ai si alceva. Mergi la un tester.
                        Originally posted by dan_mec30 View Post
                        Salut ,eu la a mea i-am scos tija de la motoras si aeropaleti i-am blocat pe deschis dar trebuie sa r4ecunosc da ceva fum la plecarea de pe loc in rest este ok
                        Nu se da motorasul jos!!! Exista mai multe trucuri. Cu emulator cun zici tu/ sau din soft. Chestia este ca tot la acelas pret ajungi/ ba pot spune ca este mai ieftin cu emulator. Diferenta este, ca o faci long life si nu se mai strica nici o data. Eu zic ca mai bune sint variantele astea . Daca megi la un atelier, 100RON cel putin te costa numai montat demontat galeria + daca mai este si curatat pretul tot urca.
                        Originally posted by greencdi View Post
                        Ok, " Mercedes -cdi"
                        Scoti clapetele de plastic ,dar cum ramane cu motorasul de actionare (M55 ,parca)?Va trebui sa ramana acolo "agatat" in circuit sau este vreun truc (modificare in soft) sa il poti anula ( dai jos definitiv ).Acel motoras servo, trimite un semnal inapoi (de control) la computer .Sau poate exista ceva emulator ....mai ieftin decat sa cumperi un servomotor in jur a 500Roni doar ca sa fie acolo?Poate stii mai multe despre asta ...

                        Weekend placut,
                        Gelu
                        Last edited by Luxian; 06-10-2010, 07:39 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Dimpotriva, daca iai blocat pe deschis ar trebui sa scoata mai putin fum.
                          Asta inseamna ca mai ai si alceva. Mergi la un tester.
                          După explicaţia lui CL600, clapetele acelea ajută la realizarea amestecului de aer la turaţii mici. Degeaba are el aeropaleţii pe deschis, dacă aerul nu intră cu viteza şi presiunea necesară cât să se omogenizeze corect amestecul.

                          Oricum, cel mai probabil că mai are şi alte chestii, dar şi galeria pe deschis poate să genereze fum negru (mai ales la turaţii mici).
                          ...

                          Comment


                          • #28
                            Ok, am sa incerc si eu in cateva zile sa elimin clapetele.Oricum au un mic joc si poate e mai bine decat sa se piarda aer ..
                            Am sa va tin la curent ..
                            Weekend placut

                            Comment


                            • #29
                              Am aceiasi problema la ochiosul meu, 2.2 cdi. Din cauza ca aceasta galerie este foarte scumpa am hotarit sa ramin cu cea veche.

                              Am scos clapetele defectate si am blocat gaurile ca sa nu iasa aerul. Galeria isi perdea presiunea si aveam probleme mari deoarece nu se tura mai mult de 3000, fumul negru ma urmarea tot timpul!

                              Acum este mai ok, scoate un pic de fum negru doar cind pornesc din loc, problema mai mare ca vibreaza salonul tare cind e rece masina, nu pot intelege din ce cauza!

                              In rest nu am probleme! Sper in viitorul apropiat sa repar si eu galeria !!!
                              Last edited by Luxian; 06-18-2010, 20:21 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Păcat că eşti departe, dar dacă vroiai second, puteai găsi una second la mai puţin de un sfert din preţul din reprezentanţă.

                                Eu am luat din Iaşi cu 500 lei galerie + motoraş pentru un E270 (5 pistoane). La tine era vreo 400 lei fără motoraş (cred). Schimbatul durează puţin mai mult că trebuie demontate multe chestii ca să ai loc.

                                Trepidatul la relanti e normal să apară dacă ai anulat galeria. Vezi explicaţia de mai sus a lui CL600. La relanti şi turaţii mici nu se mai face amestecul cum trebuie dacă ai galeria anulată.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF