Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Galeria de admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, din câte știu eu are. Și dacă nu mă înșel, se se potrivește și de pe w210 320cdi.
    ...

    Comment


    • #62
      Originally posted by 220CDI View Post
      E 320 CDI din 2004 , 3222 cm3 L6 , are asa ceva? Aeropaleti?
      Salut!
      Tu ai galerie metalica fara aeropaleti! Stai linistit.
      Cunosc modelul tau. Dezmembrez unul.
      Cu respect, Cristian C.
      Diagnoza,reparatii,piese second-hand /noi pentru Mercedes CDI /IASI
      tel.0749562999

      Originally posted by Adry View Post
      Va salut,
      La un W203 din 2006 (c 220cdi 150 cp) ce tip de galerie este? E tot cu aeropaleti din plastic ca la motoarele de pe w203 fara facelift? Am auzit ca motoarele mai noi nu ar mai avea acea galerie din plastic. In speranta ca voi primi un raspuns avizat va multumesc anticipat!
      Salut!
      Ma ocup cu reconditionarea galeriilor de admisie la Mercedes CDI.Pot sa it spun ca exista doar galerii din PPA (polipropilen-amida). Unele galerii de pe motorizarea 2148 cmc au clapete si motoras actuator, altele din costructie nu au. Se vede daca ai sau nu clapete la o inspectie in modul vizual al galeriei.
      Asta se intampla doar la clasa C. Nu este valabil si pentru E classe.
      Nu va mai prezint dezavantajele eliminarii clapeteleor ca sa nu se interpreteze ca alerg dupa clienti...Pot afirma ca e o treaba specific ROMANEASCA cea cu eliminarea clapetelor, si se naste din faptul ca mecanica e sport national la noi. Am auzit de nenumarate ori: merge si fara aia...
      Pot da sfaturi dar nu pot mari IQ la nimeni.
      Cu respect, Cristian C.
      Diagnoza,reparatii,piese second-hand /noi pentru Mercedes CDI /IASI
      tel.0749562999
      Last edited by Luxian; 01-13-2012, 11:09 AM.

      Comment


      • #63
        Originally posted by cristian C.
        Salut!
        Tu ai galerie metalica fara aeropaleti! Stai linistit.
        Cunosc modelul tau. Dezmembrez unul.
        Cu respect, Cristian C.
        Diagnoza,reparatii,piese second-hand /noi pentru Mercedes CDI /IASI
        tel.0749562999
        Salut Cristi! Merci, m-am scos
        2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

        Comment


        • #64
          "Pot da sfaturi dar nu pot mari IQ la nimeni."
          Touch down!
          Bravo, mi-a placut zicala.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #65
            Cocktail de surfactanti

            Ii rog pe cei care au mai facut sa posteze solutiile folosite care dau cele mai bune rezultate pentru a curata calamina, mazga si uleiul depus pe GALERIA DE ADMISIE, EGR, furtune, intercooler, turbina etc.


            Multumesc!
            ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

            Comment


            • #66
              EGR-ul cu spray de frane sau decarburol.
              Galeria, greu... Am incercat s-o spal pe cea veche, stricata, cu multa benzina si jet. De-abia a iesit grosul, insa inca are mult karmaz.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #67
                Spray-ul de frânã e cel mai slab, dar face treaba dacã nu ai altceva. Mie personal mi-a plãcut cum s-a curãțat cu motorinã. Cred cã și spray de carburatoare ar avea efect destul de ok.

                Eu unul data viitoare tot cu motorinã, un lighean și o perie de dinți aș face operațiunea.
                ...

                Comment


                • #68
                  Cu ocazia asta ma las si de fumat!!!

                  Originally posted by Luxian View Post
                  Spray-ul de frânã e cel mai slab, dar face treaba dacã nu ai altceva. Mie personal mi-a plãcut cum s-a curãțat cu motorinã. Cred cã și spray de carburatoare ar avea efect destul de ok.

                  Eu unul data viitoare tot cu motorinã, un lighean și o perie de dinți aș face operațiunea.
                  M-am apucat frumos de desfacut tot ce tine de admisie si anume filtru aer furtune,intercooler,EGR, si am lasat ultima galeria de admisie...
                  Am cumparat o trusa de scule de vreo 200ron cu clicheti mici medii mari tubulare E-uri si alte vreo suta de minuni,manusi de latex rezistente si m-am pus pe treaba...
                  Ce am gasit acolo e de nedescris un fel de depunere neagra-toxica care pateaza grav orice atinge, un fel de margarina neagra este la textura(!),noroc ca am avut manusi ...acum sta la murat in motorina si decarburol si egr-ul si intercoolerul si galeria, maine le dau cu jet de apa.

                  Turbina o fac saptamana viitoare cand voi rezolva cu etansarea injectorului pacatos...
                  Sa imi spui te rog daca sa postez aici sau fac un topic separat cu pasii de desfacere a acestor subansamble,apoi curatirea lor si pozele aferente....

                  Mersi!




                  Andrei.
                  ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                  Comment


                  • #69
                    Salut Parazytw210. La aceiasi operatiune m-am gandit sa purced si eu si chiar mi-ar prinde TARE BINE sa prezinti pasii facuti de tine. Egr-ul l-am mai curatat o data, cu asta m-as descurca dar buba ar fi cu galeria aici este mai complicat un pic si nu stiu daca sa incep eu sau sa las o mana de meserias. Chiar m-am gandit sa trag o fuga pana la Iasi la Cristian dar ii cam departe de unde locuiesc si nu stiu daca ar merita doar pt asta..Intercooler-ul mi-ar mai da batai de cap,turbina..Mi-e frica sa nu 'rezolv' ceva s-apoi sa-mi para tare rau ca n-am putut sta cuminte..Apropo,pt demontarea intercooler-ului trebuie data jos bara de protectie sau se poate cumva si fara? Merci mult.

                    Comment


                    • #70
                      @PARAZYTW210: Chiar ar prinde bine sã postezi pozele despre demontare aici. Dacã ai nevoie de ajutor poți sã mi le trimiți și le uploadez eu.
                      ...

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Zonga View Post
                        Salut Parazytw210. La aceiasi operatiune m-am gandit sa purced si eu si chiar mi-ar prinde TARE BINE sa prezinti pasii facuti de tine. Egr-ul l-am mai curatat o data, cu asta m-as descurca dar buba ar fi cu galeria aici este mai complicat un pic si nu stiu daca sa incep eu sau sa las o mana de meserias. Chiar m-am gandit sa trag o fuga pana la Iasi la Cristian dar ii cam departe de unde locuiesc si nu stiu daca ar merita doar pt asta..Intercooler-ul mi-ar mai da batai de cap,turbina..Mi-e frica sa nu 'rezolv' ceva s-apoi sa-mi para tare rau ca n-am putut sta cuminte..Apropo,pt demontarea intercooler-ului trebuie data jos bara de protectie sau se poate cumva si fara? Merci mult.
                        Salut! In primul rand ia o lampa, baga-te sub ea (ridicata pe elevator sau pe rampa la nea` Nae) si vezi cum se prezinta tija clapetelor si motorasul(presupun ca nu e a ta de noua deci probabil sa fie anulata,desprinsa,blocata etc...)Daca nu o mai ai si vezi ca mufa e scoasa din motorasul atasat sub galerie si in loc de tija si clapete ai suruburi pentru etansare e ok,e anulata si poti face operatiunea singur-singurel...cum am procedat si eu galeria mea fiind teava nuda....
                        Daca,in schimb, are toate matele la locul ei atunci ii dai lui Cristian de furca si ti-o intareste si eventual ca tot bati atata amar de drum iti anuleaza si dracia de EGR ca se pricepe...
                        Intercooler-ul nu prea are rost sa il desfaci decat daca stii tu ceva buba aparte... Daca nu ai scut si ai acces pe sub bara la el si ai scule cu duiumul atunci cu un clichet de 10 cu prelungitor de 3-4 cm ar trebui sa reusesti sa bagi mana printre I-cooler si bara sa desfaci magaoaia...Are 2 suruburi mari si late infipte in radiatorul mare pe care le desfaci cu grija cu tubulara bagata pana la capat si sa fi fix drept pe surub ca prinderea e din plastic casant si o poti rupe din radiator cu totul,eventual niste degripant inainte si o zi cu soare ....Aaah si mai intai te asiguri ca ai desfacut furtunele de la turbina si din EGR mufaraia aferenta si sigurantele ca sa nu rupi ceva ca sunt destul de scumpe...Il cureti cu motorina benzina BTX ce vrei tu si il pui la loc...
                        Originally posted by Luxian View Post
                        @PARAZYTW210: Chiar ar prinde bine sã postezi pozele despre demontare aici. Dacã ai nevoie de ajutor poți sã mi le trimiți și le uploadez eu.

                        Hai ma` Lux ce nu se pricepe si pustiu` sa menajeze niste atasamente...?
                        Ai vazut ce multumit e poporul pt ce am scris la topicul -"Demontare bara fata"- ...

                        Ehh radem glumim dar cablul de date nu stiu unde s-a pitulat si eu mai revin pe net abia duminica ca am o cursa de facut zilele astea...
                        Asadar @Zonga sa fie pregatit cu salopeta manusi in maini si trusele de clicheti,cardane,prelungitoare si E-uri ca duminica ii detaliez pe sleau tot ce vrea...

                        Bafta!!!
                        ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                        Comment


                        • #72
                          Merci pentru promptitudine. Nu, bineinteles ca masina nu-i la mine de noua am cumparat-o anul trecut din tara. Asa voi face, voi arunca o privire sa vad despre ce ar fi vorba..In legatura cu intercooler-ul m-am gandit ca daca tot ma bag la curatat si la manjit sa merg pana la capat cu tot ce inseamna admisie. Bube la el nu stiu sa am ori nu-mi dau eu seama. Operatiunea asta as vrea sa o fac doar pentru prevenire si intretinere. Merci inca o data.

                          Comment


                          • #73
                            Salutare.Am avut si eu problema cu galeria de admisie si nu se mai tura motorul (W210 motor 2151 CDI an 2000 ) peste 3000 de ture nici in mers nici in relanti .Nu avea putere la depasiri parca era un diesel simplu si puturos .Cind am facut schimbul de ulei am gasit tija de la motoras de pe galerie cazuta in scutul de plastic de sub motor .Nu mai puteam sa dorm asa ca m-am apucat de treaba si am demontat galeria de admisie sa vad ce e cu el .Galeria era varza ,2 din aeropaleti erau desprinse si astupau gaura prin care intra aerul in motor .Noroc ca inca erau destul de mari si nu le-a putut aspira in motor .Nu aveam ce repara la aeropaleti findca erau foarte uzate si scapa mult aer pe linga axul cu care este atasat de galerie si actionat de motoras astfel aerul ce baga turbosuflanta se pierdea in loc sa intre in motor .Pe moment din motive financiare nu am luat galerie noua si nici nu am vrut sa il reconditionez asa ca am rupt aeropaleti din galerie ,am scos axul lor din galerie si am facut filet la fiecare gaura .In filet am introdus cite un dop facut dintr-un surub astfel nu mai scapa aerul ce iesea linga axul deteriorat .Am spalat bine galeria cu Nitro diluant care chiar spala foarte bine dupa care am suflat in ea cu presiune mare de aer astfel nu mai e nevoie sa te rogi de spalatori sa dea cu jetul .La fel am curatat si EGR-ul si le-am montat la loc .Am facut cu masina o cursa de 2500 de km si se compoarta foarte bine .In sfirsit pot sa depasesc o masina fara sa i-mi fie teama, parca e alta masina .La pornirea motorolui parca nu porneste asa de silentios ca inainte in rest e super ok ,nu vibreaza de loc nici in mers nici in relanti. Frina de motor parca e un pic mai slabuta .Merita sa faci operatiunea ,desigur cind imi revin un pic financiar o sa-i pun o galerie noua ,dar pina atunci e mult mai bine decit a fost .Pentru cine doreste sa faca la fel ca mine am sa incerc sa explic procedura .In primul rind scoti cheia din contact ,dai jos borna de pe baterie ,demontezi scutul de plastic de sub motor are niste surubele care se desfac cu o tubulara de 8 .Scoti siguranta de la EGR si iese furtunul de la intercoler .Desfaci cele 3 suruburi cu care este prins EGR -ul si mai are un furtunas de vacum .Mai sunt 2 suporti care se desfac una gasesti sub galerie una deasupra .Ai nevoie de o lanterna buna sa cauti suruburile .Desfaci termostatul care are 3 suruburi si tragi de ea in sus sa iasa .Are o teava micuta cu garnitura .Trebuie sa bagi o tava sub masina daca nu vrei sa curga antigelul pe jos .Desfaci filtrul de ulei si astupi gaura cu o cirpa sa nu intre mizeria ,dar prima data desfaci termostatul sa curga apa .Desfaci rampa de la injectoare si paharul de la servodirectie ,le tragi un pic intr-o parte si le legi cu o brida sa nu te incurce .Desfaci mufa de pe baia de ulei mufa de la turometru care se afla deasupra cutiei de viteza si firul de masa de pe bendix care este prinsa cu o piulita de 6 .Desfaci suruburile de la galerie care sunt pe partea de sus vizibile iar restul sub galerie la care ai acces intre cele 4 tevi ale galeriei in total 9 suruburi .Cind montezi la loc galeria e bine sa ai o banda adeziva cu care sa prinzi surubul de tubulara pina reusesti sa il bagi in gaura ,altfel o sa iti cada suruburie pe linga motor .Pui capul surubului in tubulara si infasori cu un pic de banda ca sa prinda o parte pe cheie ,o parte pe surub .Motorasul de pe galerie il pui la loc si va functiona liber fara sa mai actioneze tija de la aeropaleti .Montezi toate la loc iar cind pui borna la loc s-ar putea sa apara mesajul ABS-ESP- BAS .Pornesti motorul si invirti volanul maxim in dreapta ,apoi maxim in stinga si readuci in pozitia initiala se reseteaza singura si mesajul dispare .Sper ca am fost destul de explicit .Nu e asa grozavie mare sa dai jos o galerie si sa il cureti doar iti trebuie un pic de vointa .Drumuri bune.

                            Comment


                            • #74
                              Salut CJ-12-LWP! Merci tare mult de indicatiile pretioase.. O sa-mi fac curaj zilele urmatoare(sa se mai opreasca ploaia asta) si o sa m-apuc de treaba. Sper sa ma descurc.. si sa nu-mi para rau ca n-am putut sta cuminte...Oare ma incadrez intr-o zi? Probabil ca nu. Din ce mi-ai descris mai sus ii ceva de desfacut..Apropo, masina trebuie suspendata sa pot desface acele suruburi de sub galerie? Merci inca o data!

                              Comment


                              • #75
                                @Zonga: La am mea am schimbat de douã ori galeria, și niciodatã nu a fost nevoie sã fie suspendatã. E de ajuns sã te poți bãga puțin sub ea (ridicatã puțin cu cric-ul).

                                Iar operațiunea dureazã aproximativ 4h (montat / demontat). Atât e și încadrarea la Mercedes.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF