Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Galeria de admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pe mine sa ma scuzati de off-topic, ca nu va pot ajuta nici macar cu vreo idee. Cand am vazut galeria aia, parca am vazut galerie de logan sau solenza, pe cuvant! Oare de ce Mercedes a renuntat la lucrurile metalice care tineau o vesnicie?

    Si alta chestie, cum adica 48 de milioane de lei vechi bucata aia nenorocita de plastic? Pana acum imi visam la un E 220 sau 270 cdi de prin 2002 sau putin mai nou, dar credeti-ma ca m-am linistit! Mai bine raman cu masinuta mea mai veche, dar din metal!

    Scuze inca o data de off-topic!
    Last edited by Luxian; 06-19-2010, 09:28 AM.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #32
      Toti ne-am pus intrebarea de ce e facuta galeria din plastic. Sincer nu imi vine în minte nici o explicaţie în afară de următoarele:
      • mai ieftin de fabricat
      • în caz că se desprinde vreo clapeta şi ajunge la supapă, materialul mai moale poate protejează supapa
      • mai uşoară (să nu încarce inutil maşina cu greutăţi)

      Cel mai mare dispreţ faţă de Mercedes mi-l provoacă faptul că nu livrează clapetele, separat, ci doar cu galeria (400+ euro).
      ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by Luxian View Post
        Toti ne-am pus intrebarea de ce e facuta galeria din plastic. Sincer nu imi vine în minte nici o explicaţie în afară de următoarele:
        • mai ieftin de fabricat
        • în caz că se desprinde vreo clapeta şi ajunge la supapă, materialul mai moale poate protejează supapa
        • mai uşoară (să nu încarce inutil maşina cu greutăţi)

        Cel mai mare dispreţ faţă de Mercedes mi-l provoacă faptul că nu livrează clapetele, separat, ci doar cu galeria (400+ euro).

        Dar la motivul ca a inceput sa produca piese consumabile ca ,,sa tina pasul " cu ceilalti fabricanti ?

        Nu toata lumea incearca sa reconditioneze acea galerie preferand sa o achizitioneze noua !

        Comment


        • #34
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Dar la motivul ca a inceput sa produca piese consumabile ca ,,sa tina pasul " cu ceilalti fabricanti ?
          Un motiv destul de bun, mai ales ţinând cont de discuţiile de aici.

          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Nu toata lumea incearca sa reconditioneze acea galerie preferand sa o achizitioneze noua !
          Diferenţa de preţ ar fi enormă. Chiar dacă nu şi-ar repara fiecare galeria acasă, ar fi cei care ar plăti câteva ore de manoperă în service şi în reprezentanţă. Momentan te duci naiba când auzi preţul de nou al galeriei...
          ...

          Comment


          • #35
            Neamtul nu a vandut masini doar in Romania a mai imprastiat si pe la altii de pe celelalte continente care din fericire pentru el au buzunarele mari si pline

            Comment


            • #36
              Pina in prezent, le-am recuperat pe toate. Nu am pus pe nimeni sa cumpere galerie noua.
              Multe din cazuri nici nu a fost nevoie sa dau galeria jos. Unele se rezolva doar din taste.

              Comment


              • #37
                Care ar fi simptomele unei galerii "defectoase", cum ati sesizat voi ca aeropaletii scapa aer...respecitv daca aveti depuneri pe galerie? Pe tester ce erori ar trebuii sa va dea?
                Last edited by flavius89; 06-27-2010, 21:15 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #38
                  Simptome galerie defectuasă nu cred că ar fi. Cazuri posibile:

                  1. Ai una din tije sărite, atunci îţi intră limitarea (plafonare), dacă tija se blochează
                  2. Motoraş ars / blocat - ţi se plafonează de obicei după primul demaraj în care o turezi peste 2500 rpm
                  3. Galerie anulată - trepidaţii puternice la relanti, mai accentuat la rece


                  Dacă ai un aeropalet dus nu prea ai cum să-ţi dai seama (cred). Motorul intră în regim de avarie doar când motoraşul se blochează. Cam orice eroare care are legătură cu admisia poate să denote probleme cu galeria.
                  ...

                  Comment


                  • #39
                    Am eliminat frumos "clapetele" de aer .Motorul functioneaza mai bine dar in jurul temperaturii de 80C (temperatura lichidului de racire motor ,pe bord) am mult fum negru la esapament.Am verificat ,curatat supapa EGR,( a fost schimbata acum 45 000 km ) dar tot am mult fum negru ,mai ales la plecarea de pe loc (si @ 80C).Ca putere se comporta f. bine motorul .Poate un expert dintre voi ma lamureste si pe mine daca nu cumva este vreun injector care face "pipi" cam mult ?Poate mai multe sau sa fie chiar MAP senzorul ?( motor 2.2 cdi 143 Hp)
                    Last edited by greencdi; 07-20-2010, 19:56 PM.

                    Comment


                    • #40
                      De regula, daca injector cu scurgeri mari in camera de ardere, se poate vedea pe tester. Deasemenea motorul intra in detonatie. Toate masinile 2,2 cdi 143Hp scot mai mult fum din fabricatie.

                      Dar daca vrei si mai putin fum vezi aici: http://www.clubmercedes.ro/egr-ferme...light=fermecat
                      Originally posted by greencdi View Post
                      Am eliminat frumos "clapetele" de aer . Motorul functioneaza mai bine dar in jurul temperaturii de 80C (temperatura lichidului de racire motor ,pe bord) am mult fum negru la esapament.Am verificat ,curatat supapa EGR,( a fost schimbata acum 45 000 km ) dar tot am mult fum negru ,mai ales la plecarea de pe loc (si @ 80C).Ca putere se comporta f. bine motorul .Poate un expert dintre voi ma lamureste si pe mine daca nu cumva este vreun injector care face "pipi" cam mult ?Poate mai multe sau sa fie chiar MAP senzorul ?( motor 2.2 cdi 143 Hp)

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc pt. raspunsul rapid . are ceva "detonatii" la decelerare de la 1500 spre 1200-1300 rpm.Dar e mult fum ...

                        Comment


                        • #42
                          Este un pic cam tarziu,dar pt cine este interesat,clapetele se pot suprima.Aici le-au eliminat cativa prieteni de-ai mei si le merge foarte bine

                          Comment


                          • #43
                            @Ramòn: s-a discutat varianta anularii clapetelor de admisie, Aceasta anulare are in schimb si niste mici dezavantaje.
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Eu nu imi pot da seama de un lucru. Care este timpul de viata al acestor aeropaleti? Cand ar trebuie schimbati/verificati? Face parte din verificare de rutina sa zic asa? la revizie?

                              Multumesc.
                              Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                              Comment


                              • #45
                                Timpul de viata este dat de EGR. Recircularea gazelor.
                                El va da batai de cap prin inbixirea si intepenirea aeropaletilor, care duce si adesea la arderea motorasului.

                                Pentru cei mai puturosi si care nu au rabdare cu curatirea galeriei de aspiratie si sa demonteze o gramada de lucruri la motor, le recomad anularea EGR!
                                Aeropaletii vor functiona fara probleme pe viata, garantat!
                                Multi din Italia Anglia si Polonia recurg la acest lucru.

                                Recomand totusi curatirea sau inlocuirea aeroplaletilor daca este cazul, inainte de suspendarea EGR, fiindca sint depuneri de funingine dea lungul functionarii lui.
                                Originally posted by valentinion View Post
                                Eu nu imi pot da seama de un lucru. Care este timpul de viata al acestor aeropaleti? Cand ar trebuie schimbati/verificati? Face parte din verificare de rutina sa zic asa? la revizie?

                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF