Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Galeria de admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pe mine sa ma scuzati de off-topic, ca nu va pot ajuta nici macar cu vreo idee. Cand am vazut galeria aia, parca am vazut galerie de logan sau solenza, pe cuvant! Oare de ce Mercedes a renuntat la lucrurile metalice care tineau o vesnicie?

    Si alta chestie, cum adica 48 de milioane de lei vechi bucata aia nenorocita de plastic? Pana acum imi visam la un E 220 sau 270 cdi de prin 2002 sau putin mai nou, dar credeti-ma ca m-am linistit! Mai bine raman cu masinuta mea mai veche, dar din metal!

    Scuze inca o data de off-topic!
    Last edited by Luxian; 06-19-2010, 09:28 AM.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #32
      Toti ne-am pus intrebarea de ce e facuta galeria din plastic. Sincer nu imi vine în minte nici o explicaţie în afară de următoarele:
      • mai ieftin de fabricat
      • în caz că se desprinde vreo clapeta şi ajunge la supapă, materialul mai moale poate protejează supapa
      • mai uşoară (să nu încarce inutil maşina cu greutăţi)

      Cel mai mare dispreţ faţă de Mercedes mi-l provoacă faptul că nu livrează clapetele, separat, ci doar cu galeria (400+ euro).
      ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by Luxian View Post
        Toti ne-am pus intrebarea de ce e facuta galeria din plastic. Sincer nu imi vine în minte nici o explicaţie în afară de următoarele:
        • mai ieftin de fabricat
        • în caz că se desprinde vreo clapeta şi ajunge la supapă, materialul mai moale poate protejează supapa
        • mai uşoară (să nu încarce inutil maşina cu greutăţi)

        Cel mai mare dispreţ faţă de Mercedes mi-l provoacă faptul că nu livrează clapetele, separat, ci doar cu galeria (400+ euro).

        Dar la motivul ca a inceput sa produca piese consumabile ca ,,sa tina pasul " cu ceilalti fabricanti ?

        Nu toata lumea incearca sa reconditioneze acea galerie preferand sa o achizitioneze noua !

        Comment


        • #34
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Dar la motivul ca a inceput sa produca piese consumabile ca ,,sa tina pasul " cu ceilalti fabricanti ?
          Un motiv destul de bun, mai ales ţinând cont de discuţiile de aici.

          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Nu toata lumea incearca sa reconditioneze acea galerie preferand sa o achizitioneze noua !
          Diferenţa de preţ ar fi enormă. Chiar dacă nu şi-ar repara fiecare galeria acasă, ar fi cei care ar plăti câteva ore de manoperă în service şi în reprezentanţă. Momentan te duci naiba când auzi preţul de nou al galeriei...
          ...

          Comment


          • #35
            Neamtul nu a vandut masini doar in Romania a mai imprastiat si pe la altii de pe celelalte continente care din fericire pentru el au buzunarele mari si pline

            Comment


            • #36
              Pina in prezent, le-am recuperat pe toate. Nu am pus pe nimeni sa cumpere galerie noua.
              Multe din cazuri nici nu a fost nevoie sa dau galeria jos. Unele se rezolva doar din taste.

              Comment


              • #37
                Care ar fi simptomele unei galerii "defectoase", cum ati sesizat voi ca aeropaletii scapa aer...respecitv daca aveti depuneri pe galerie? Pe tester ce erori ar trebuii sa va dea?
                Last edited by flavius89; 06-27-2010, 21:15 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #38
                  Simptome galerie defectuasă nu cred că ar fi. Cazuri posibile:

                  1. Ai una din tije sărite, atunci îţi intră limitarea (plafonare), dacă tija se blochează
                  2. Motoraş ars / blocat - ţi se plafonează de obicei după primul demaraj în care o turezi peste 2500 rpm
                  3. Galerie anulată - trepidaţii puternice la relanti, mai accentuat la rece


                  Dacă ai un aeropalet dus nu prea ai cum să-ţi dai seama (cred). Motorul intră în regim de avarie doar când motoraşul se blochează. Cam orice eroare care are legătură cu admisia poate să denote probleme cu galeria.
                  ...

                  Comment


                  • #39
                    Am eliminat frumos "clapetele" de aer .Motorul functioneaza mai bine dar in jurul temperaturii de 80C (temperatura lichidului de racire motor ,pe bord) am mult fum negru la esapament.Am verificat ,curatat supapa EGR,( a fost schimbata acum 45 000 km ) dar tot am mult fum negru ,mai ales la plecarea de pe loc (si @ 80C).Ca putere se comporta f. bine motorul .Poate un expert dintre voi ma lamureste si pe mine daca nu cumva este vreun injector care face "pipi" cam mult ?Poate mai multe sau sa fie chiar MAP senzorul ?( motor 2.2 cdi 143 Hp)
                    Last edited by greencdi; 07-20-2010, 19:56 PM.

                    Comment


                    • #40
                      De regula, daca injector cu scurgeri mari in camera de ardere, se poate vedea pe tester. Deasemenea motorul intra in detonatie. Toate masinile 2,2 cdi 143Hp scot mai mult fum din fabricatie.

                      Dar daca vrei si mai putin fum vezi aici: http://www.clubmercedes.ro/egr-ferme...light=fermecat
                      Originally posted by greencdi View Post
                      Am eliminat frumos "clapetele" de aer . Motorul functioneaza mai bine dar in jurul temperaturii de 80C (temperatura lichidului de racire motor ,pe bord) am mult fum negru la esapament.Am verificat ,curatat supapa EGR,( a fost schimbata acum 45 000 km ) dar tot am mult fum negru ,mai ales la plecarea de pe loc (si @ 80C).Ca putere se comporta f. bine motorul .Poate un expert dintre voi ma lamureste si pe mine daca nu cumva este vreun injector care face "pipi" cam mult ?Poate mai multe sau sa fie chiar MAP senzorul ?( motor 2.2 cdi 143 Hp)

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc pt. raspunsul rapid . are ceva "detonatii" la decelerare de la 1500 spre 1200-1300 rpm.Dar e mult fum ...

                        Comment


                        • #42
                          Este un pic cam tarziu,dar pt cine este interesat,clapetele se pot suprima.Aici le-au eliminat cativa prieteni de-ai mei si le merge foarte bine

                          Comment


                          • #43
                            @Ramòn: s-a discutat varianta anularii clapetelor de admisie, Aceasta anulare are in schimb si niste mici dezavantaje.
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Eu nu imi pot da seama de un lucru. Care este timpul de viata al acestor aeropaleti? Cand ar trebuie schimbati/verificati? Face parte din verificare de rutina sa zic asa? la revizie?

                              Multumesc.
                              Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                              Comment


                              • #45
                                Timpul de viata este dat de EGR. Recircularea gazelor.
                                El va da batai de cap prin inbixirea si intepenirea aeropaletilor, care duce si adesea la arderea motorasului.

                                Pentru cei mai puturosi si care nu au rabdare cu curatirea galeriei de aspiratie si sa demonteze o gramada de lucruri la motor, le recomad anularea EGR!
                                Aeropaletii vor functiona fara probleme pe viata, garantat!
                                Multi din Italia Anglia si Polonia recurg la acest lucru.

                                Recomand totusi curatirea sau inlocuirea aeroplaletilor daca este cazul, inainte de suspendarea EGR, fiindca sint depuneri de funingine dea lungul functionarii lui.
                                Originally posted by valentinion View Post
                                Eu nu imi pot da seama de un lucru. Care este timpul de viata al acestor aeropaleti? Cand ar trebuie schimbati/verificati? Face parte din verificare de rutina sa zic asa? la revizie?

                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF