Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoare

    injectoare pt cl E originale, second hand, garantate, se pot testa la cerere, pret 400 ron/buc. - efectuez diverse reparatii motor.(extras injectoare blocate, extras bujii rupte in chiulasa, reconditionez galerii admisie aer, etc -preturi decente.) pot procura orice piesa de motor, pompe servo, alternatoare (cu/fara circuit de racire) compresoare AC, etc -second hand- dar in conditie buna.
    (loc IASI) tel. 0749562999.

  • #2
    Ca sa scoti un injector intepenit de pe un sprinter 313 (2000-2004)
    ce presa folosesti?
    Originally posted by cristian C. View Post
    injectoare pt cl E originale, second hand, garantate, se pot testa la cerere, pret 400 ron/buc. - efectuez diverse reparatii motor.(extras injectoare blocate, extras bujii rupte in chiulasa, reconditionez galerii admisie aer, etc -preturi decente.) pot procura orice piesa de motor, pompe servo, alternatoare (cu/fara circuit de racire) compresoare AC, etc -second hand- dar in conditie buna.
    (loc IASI) tel. 0749562999.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cristian C. View Post
      Injectoare pt clasa E originale, second hand, garantate, se pot testa la cerere, pret 400 ron/buc.Efectuez diverse reparatii motor.(extras injectoare blocate, extras bujii rupte in chiulasa, reconditionez galerii admisie aer, etc -preturi decente.) Pot procura orice piesa de motor, pompe servo, alternatoare (cu/fara circuit de racire) compresoare AC, etc -second hand- dar in conditie buna.
      (loc IASI) tel. 0749562999.
      Te-as ruga pe viitor sa folosesti litera mare la inceput de propozitie.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Ca sa scoti un injector intepenit de pe un sprinter 313 (2000-2004)
        ce presa folosesti?
        Sunt 2 tipuri de presa. Se afla intr-un set produs de firma KLANN.
        Una dintre prese foloseste principiul ciocanului si se infileteaza in locul bobinei injectorului si ti-l poate face un strungar foarte bun. Cealalta presa este mai greu de confectionat, asta din cauza otelului folosit la anumite componente. Este presa extractor care scoate garantat absolut orice injector indiferent cat de intepenit este. Trusa e cam scumpa (cam 1077 euro) pretul de producator.
        Astia de la KLANN, din pacate, sunt singurii care produc astfel de prese dar cum iti spuneam, primul tip de presa ti-l poti face relativ simplu. Pentru poze sau relatii suplimentare te rog sa imi lasi o adresa de email. Cu respect, Crstian Ciobanu.
        Last edited by cristian C.; 05-08-2010, 09:33 AM.

        Comment


        • #5
          Presa principiul ciocanului o am si eu dar nu se poate folosii la sprinter.
          Trimite-mi te rog poza cu cea hidraulica. vwpassat13@yahoo.com

          Multumesc
          Originally posted by cristian C. View Post
          Sunt 2 tipuri de presa. Se afla intr-un set produs de firma KLANN.
          Una dintre prese foloseste principiul ciocanului si se infileteaza in locul bobinei injectorului si ti-l poate face un strungar foarte bun. Cealalta presa este mai greu de confectionat, asta din cauza otelului folosit la anumite componente. Este presa extractor care scoate garantat absolut orice injector indiferent cat de intepenit este. Trusa e cam scumpa (cam 1077 euro) pretul de producator.
          Astia de la KLANN, din pacate, sunt singurii care produc astfel de prese dar cum iti spuneam, primul tip de presa ti-l poti face relativ simplu. Pentru poze sau relatii suplimentare te rog sa imi lasi o adresa de email. Cu respect, Crstian Ciobanu.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cristian C. View Post
            injectoare pt cl E originale, second hand, garantate, se pot testa la cerere, pret 400 ron/buc. - efectuez diverse reparatii motor.(extras injectoare blocate, extras bujii rupte in chiulasa, reconditionez galerii admisie aer, etc -preturi decente.) pot procura orice piesa de motor, pompe servo, alternatoare (cu/fara circuit de racire) compresoare AC, etc -second hand- dar in conditie buna.
            (loc IASI) tel. 0749562999.
            La masina din semnatura...m-ar interesa 3 bucati, daca vin la tine le poti pune si pe masina ca sa vedem cum se comporta?

            O alta chestiune...poate stii din experienta, as vrea sa schimb modelul injectorului cu ceva mai fiabil , se pot pune injectoare de E-klasse Euro4?
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              Originally posted by flavius89 View Post
              La masina din semnatura...m-ar interesa 3 bucati, daca vin la tine le poti pune si pe masina ca sa vedem cum se comporta?

              O alta chestiune...poate stii din experienta, as vrea sa schimb modelul injectorului cu ceva mai fiabil , se pot pune injectoare de E-klasse Euro4?
              Salut. Iti pot schimba injectoarele fara nici o problema. Intre injectoarele BOSCH de la EURO 3 la EURO 4 nu exista diferente constructive. Difera doar anul de productie. Atat. Motorina proasta de la noi, infunda injectoarele. Din pacate nu se gasesc duze de schimb pentru injectoarele de MERCEDES, de aceea se schimba cu totul. Le poti proteja un timp adaugand in motorina ceva aditiv pentru curatat injectoarele. Daca vii in IASI iti scot injectoarele si le testez pe banc in fata ta. Daca e cazul ti le inlocuiesc. Performante, asa cum vrei tu, poti obtine prin reconfigurarea softului de pe calc. EDC, (asta tot in IASI). Mai mult de atat, se poate face un tip de tuning pentru performante, dar pentru asta trebuie sa vorbim personal. Pentru lamuriri suplimentare ma poti suna la 0749562999. Cu respect, Cristian C.

              Comment


              • #8
                Ok, pe miercuri te gasesc disponibil? Ai aparatura necesara de a verifica parametrii injectiei (cat si metoda clasica cu motorina data pe retur) ? Deasemenea ai si un tester cumva....am o chestie dubioasa la injectie, si anume: cand pornesc motorul la rece...merge destul de silent, se aude frumos, rotund, dar dupa aproximativ 4-5 min ( sau uneori cand ajunge la 50-60grade motorul) - intra un fel de soc la injectie si se aud injectoarele mult mai strident, lucreaza mult mai intens....e normal asa ceva? (dupa mine ar trebuii sa fie exact invers socul asta).
                Un coleg crede ca s-ar putea rezolva dintr-un tester problema sa numai intre acel soc...dar nici el nu stia despre ce e vorba precis.

                Apropo, masina este de aproximativ 1an resoftata la DimSport. (nu am probleme cu marirea performantelor) - acel soc de care am vorbit il am de cand am masina ( de peste 3 ani)
                Last edited by flavius89; 05-10-2010, 20:17 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flavius89 View Post
                  Ok, pe miercuri te gasesc disponibil? Ai aparatura necesara de a verifica parametrii injectiei (cat si metoda clasica cu motorina data pe retur) ? Deasemenea ai si un tester cumva....am o chestie dubioasa la injectie, si anume: cand pornesc motorul la rece...merge destul de silent, se aude frumos, rotund, dar dupa aproximativ 4-5 min ( sau uneori cand ajunge la 50-60grade motorul) - intra un fel de soc la injectie si se aud injectoarele mult mai strident, lucreaza mult mai intens....e normal asa ceva? (dupa mine ar trebuii sa fie exact invers socul asta).
                  Un coleg crede ca s-ar putea rezolva dintr-un tester problema sa numai intre acel soc...dar nici el nu stia despre ce e vorba precis.

                  Apropo, masina este de aproximativ 1an resoftata la DimSport. (nu am probleme cu marirea performantelor) - acel soc de care am vorbit il am de cand am masina ( de peste 3 ani)
                  Salut! Sunt disponibil miercuri, dar trebuie sa imi confirmi cel tarziu marti seara ca vii in IASI. Eu colaborez de mai mult timp cu un service exclusiv pt DIESEL si amicii mei de acolo au toata aparatura necesara pt. testat injectoare, pompe, etc. Inclusiv tester.Testari profesionale se fac in cateva locuri in IASI. Pretul la diagnoza variaza intre 80 -100 RON. Evit sa merg la reprezentanta ca aia au pret dublu. In general, nu ma apuc de lucru la un motor fara sa trec pe la tester. (Doar in cazurile in care un injector pierde presiune si aduna ceva calamina imprejur nu e cazul sa trec pe la tester.) Ca si pret per manopera iau mai putin decat oricare service autorizat. Deci, cred ca s o sa identificam sursa problemei pe care o ai cu zgomotul respectiv.

                  Comment


                  • #10
                    Am nevoie de sfatul vostru

                    Am gasit pe net o oferta de reparatie injectoare Bosch cu 250 lei si poti sa le trimiti si prin posta. Imi bat doua injectoare si vreau sa le repar iar pretul mi se pare foarte bun. E o firma in Buzau care face lucrul acesta. Am gasit-o aici: http://www.endordiesel.ro . Ati auzit ceva de ea? A mai reparat cineva la ei? Pot sa am incredere?

                    Mersi mult.

                    Comment


                    • #11
                      Apai la 250 lei bucata io zic sa-i verifici bine . Dupa ce toti furnizorii mi-au cerut milioane si chiar zeci de milioane pe un injector , 250 mi se pare ireal de bun pretul. Si ce ti se pare ireal , cam chiar e ireal . Cel putin la tipul asta de piesa auto eu zic ca cu cat mai scump cu atat mai bun.

                      Comment


                      • #12
                        Aha! I-am verificat de mult!
                        Adica pe propria mea piele! Am reparat injectoarele la ei si de aproape un an de zile imi merg fara nicio problema!

                        Comment


                        • #13
                          Mi-am tras si eu o remapare si merge masina de rupe . Tin sa precizez ca mi-a disparut si din fum. Problema e ca daca o turez aproape de 4000 rpm mi se opreste motorul cu mesajul de EPC visit workshop . Daca dau la automat porneste si merge iar . Vreau sa intreb daca nu fac fata injectoarele remaparii? Sau senzorul acela de pe rampa (regulator)?-a fost schimbat recent. Mersi.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cj66hun View Post
                            Mi-am tras si eu o remapare si merge masina de rupe . Tin sa precizez ca mi-a disparut si din fum. Problema e ca daca o turez aproape de 4000 rpm mi se opreste motorul cu mesajul de EPC visit workshop . Daca dau la automat porneste si merge iar . Vreau sa intreb daca nu fac fata injectoarele remaparii? Sau senzorul acela de pe rampa (regulator)?-a fost schimbat recent. Mersi.

                            EPC ul este de la pedala de acceleratie electronica , care so stricat, sau da erori etc.. costa vreo 10 mil + manopera , asa a fost de mercedesul meu s400 cdi an 2001

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF