Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

detonatii la pornire si nu trece de 4000 rpm la accelerare brusca. Cauza?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • detonatii la pornire si nu trece de 4000 rpm la accelerare brusca. Cauza?

    Salut! detin un Mercedes CLK 208.335 fabricat in anul 2000, 100kw, 208.335

    De cateva luni, la pornire - cand motorul este rece iar masina a stat mai mult dimp pe loc- in special dimineata, motorul are un mers neregulat, are detonatii iar masina se misca foarte tare. Opresc motorul, imediat pornesc din nou si merge fara probleme. In mers - la accelerari bruste, cum trece de 4000 rpm nu se mai accelereaza sau urca in ture foarte greu iar motorul nu are putere. Deloc !!! Da impresia ca merge in 3 cilindrii iar masina trepideaza (asemanator unui Oltcit, daca stiti....).

    Am facut diagnoza:
    Code Text Sta tus
    116 Component Y3/6b1 (Transmission oil temperature sensor) or component Y3/6s1 (Starter
    lockout contact) is sporadically faulty or both.
    STORED
    135 CAN communication with the engine system is sporadically disturbed. STORED

    Code Text Sta tus
    P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right
    bank of cylinders at limit value
    Current and stored
    P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
    P0300-080 Misfiring Damages TWC Current and stored
    P0301-081 Misfiring of cylinder 1 Damages TWC Current and stored


    Code Text Sta tus
    B1417 A31y1 (left dual valve) STORED
    B1416 A31m1 (Coolant circulation pump) STORED
    B1422 Serial interface K1 from instrument cluster to operating unit STORED
    B1418 A31y2 (right dual valve) STORED


    Am schimbat bujiile (am pus NGK cu 3 "craci"), toate filtrele, uleiul chiar, am inversat fisele de la bujii, de la bobine - si da aceleasi erori -pe cilindrul 1.
    Am fost la doi mecanici. Unul a spus ca un injector nu functioneaza iar altul - ca aceste probleme ar fi de la debitmetrul de aer. Ambele piese sunt destul de scumpe si nu vreau sa cumpar degeaba...
    Voi ce parere aveti? Care ar fi cauza problemei pe care am expus-o mai sus? Ce ar trebui sa fac in continuare?
    http://www.w204.ro

  • #2
    problema rezolvata. VOi reveni cu detalii si poze
    http://www.w204.ro

    Comment


    • #3
      Cum ai rezolvat problema?
      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

      Comment


      • #4
        In bord nu aveam nicio eroare ceea ce m-a dus cu gandul ca partea electronica a debitmetrului nu este defecta. Asa ca m-am gandit sa il curat. Si bine am facut!
        Am curatat debitmetrul cu un spray pt componente PC (ce contine alcool izopropilic). Initial am dat un singur jet, am asteptat aprox 2 minute dupa care am dat din abundenta, pulverizand aproape de "sarma" (aprox jumatate din recipient). Sarma aceea - din captatul debitmetrului, a devenit argintie, culoarea initiala fiind gri inchis.
        Acum masina merge foarte bine. Extraordinar de bine.

        Deci am "salvat" debitmetrul, nu a trebuit sa cumpar altul nou. Si cand ma gandesc cati bani am cheltuit la diagnoze, service-uri - la care am primit sfaturi "costisitoare" ... Am rezolvat singur problema cu un cost infim de 11 RON
        http://www.w204.ro

        Comment


        • #5
          Va salut,
          Imi puteti spune cum se demonteaza debitmetrul, si unde se afla?
          Am impresia ca si eu am aceeasi problema cu un E200, care dimineata la pornire merge foarte prost, ba chiar se opreste cateodata.
          Ma gandesc ca daca il curat nu fac nimic rau.
          Asta daca este destul de usor de ajuns la el, si nu stric altceva.
          Multumesc.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mos.neagu View Post
            Va salut,
            Imi puteti spune cum se demonteaza debitmetrul, si unde se afla?
            Am impresia ca si eu am aceeasi problema cu un E200, care dimineata la pornire merge foarte prost, ba chiar se opreste cateodata.
            Ma gandesc ca daca il curat nu fac nimic rau.
            Asta daca este destul de usor de ajuns la el, si nu stric altceva.
            Multumesc.
            salut! te pot ajuta eu. In ce zona stai?
            http://www.w204.ro

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mr.M View Post
              salut! te pot ajuta eu. In ce zona stai?
              Piata Sudului - Big Berceni

              Comment


              • #8
                ok, ti-am dat un PM cu nr meu de telefon.
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  Buma seara .Am o rugaminte catre Mr.M , si anume as dorii si eu detalii cum sa curat debitmetrul de aer sa nu stric ceva .Am un E200 benzinar 1998 cm din 97 si de cind a venit frigul face niste simptome dimineata la prima pornire sau daca sta toata ziua nepornit.Porneste usor ,dar citeodata cade relantivul la 4-500, chiar se opreste citeodata .la urmatoare cheie merge normal relantiv 1000-1200 dupa aprox. 1 minut 7-800.Daca accelerez la prima pornire parca ar da un rateu si isi revine.Este oare debitmetrul de vina? Multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Probleme cu mufa sii cablul de la MAF senzor nu ai ? Are tendinta sa se dezintegreze , ma refer la izolatia cablului.

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu unde se afla.Explica te rog mai mult.

                      Update:
                      Am gasit mufa ,dar nu vad nici o problema.
                      Last edited by Luxian; 11-14-2011, 03:25 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Ma refer la fire , cum arata ? izolatia apare sa fie buna , firele sint matisate si am gasit problema sub matisaj , izolatia crapata si firele in scurt, ca sa cureti senzorul se foloseste un spray special cineva pe forum am uitat unde a posta parca a folosit un alt gen de sparay si a obtinut rezultate bune , postarea am vazut-o in ultimele zile 2-3 dar nu mai stiu pe ce subforum.
                        poate iti serveste:http://www.samarins.com/glossary/airflow_sensor.html

                        @vanea ..
                        ATENTIE, firul ala din platina de la senzor sa nu il atingi cu absolut nimica inafara de jetul de sparay , il lsasi sa se usuce de la sine si il reinstalezi.
                        Last edited by Luxian; 11-14-2011, 03:25 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc ptr. sfaturi.Am sa verific miine mai amanuntit.Am gasit pe un site niste informatii cam identic cu ce mi-ai dat .Este spray de curatat debitmetre sau un spray de curatat contacte electrice.Atasez poate va folosi cuiva.
                          http://www.benzworld.org/forums/w210...3-18-08-a.html si:
                          Okay, folks, clearly I was thinking of all of you while I was on vacation. ;) Attached is the PDF version of the MAF R&R process. The end of it also includes a section on cleaning the MAF sensor. Send your checks to World Vision. :) And as always, take care and enjoy the ride! Greg

                          Comment


                          • #14
                            Eu mi-am facut un sistem cu masinile mele , am citeva si ca atare nu astept sa se intimple astfel de surprize , fac toata intretinerea de la a la z , cumpar filtre de ulei cite 12 bucati , filtre de aer 3 bucati , filtre de motorina / benzina 2 bucati si procedez in felul urmator : la 4 schimburi de ulei schimb filtru de aer si spal si MAF senzorul , spal si corpul de acceleratie , la 6 schimburi de ulei schib filtrul de motorina sau de benzina , schimburile le fac la 3000 de mile aprox 5500 km indiferent daca uleiul e sintetic sau conventional , de ce procedez asa deoarece am testat masina cu debimetrul nespalat inainte de 4 schimburi (12000 mile) si cu el spalat si rezultatele au fost uimitoare , motorul nu dadea semene sau compiuterul sa-mi indice ceva ,debimetrul era in parametrii dar probabil cei inferiori, diferenta testului a constat in cresterea puterii cu 5cp si procetajul noxelor scazut cu 7% , automat a scazut si consumul nu am verificat dar e logic.
                            Last edited by razvy64; 11-14-2011, 03:18 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mr.M View Post
                              In bord nu aveam nicio eroare ceea ce m-a dus cu gandul ca partea electronica a debitmetrului nu este defecta. Asa ca m-am gandit sa il curat. Si bine am facut!
                              Am curatat debitmetrul cu un spray pt componente PC (ce contine alcool izopropilic). Initial am dat un singur jet, am asteptat aprox 2 minute dupa care am dat din abundenta, pulverizand aproape de "sarma" (aprox jumatate din recipient). Sarma aceea - din captatul debitmetrului, a devenit argintie, culoarea initiala fiind gri inchis.
                              Acum masina merge foarte bine. Extraordinar de bine.

                              Deci am "salvat" debitmetrul, nu a trebuit sa cumpar altul nou. Si cand ma gandesc cati bani am cheltuit la diagnoze, service-uri - la care am primit sfaturi "costisitoare" ... Am rezolvat singur problema cu un cost infim de 11 RON

                              Am procedat ca si cel din clipul de aici:

                              numai ca eu folosit un spray (care contine alcool IZOPROPILIC) si am asteptat cateva minute bune pana s-a uscat senzorul, nu l-am montat imediat.
                              http://www.w204.ro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF