Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

detonatii la pornire si nu trece de 4000 rpm la accelerare brusca. Cauza?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si curatarea acestui senzor, debimetru, face ca masina sa nu se mai subtureze le 400-500 rpm si sa stea constanta la 750 sau cat este ea setata ? pt ca asemenea cuiva de mai sus am asi eu o problema, cand e rece afara sau cand nu e pornita de mult timp, are momente cand se duce acul turometrului la 500 apoi urca iar, dar ideea e ca nu doar pe turometru se vede, se si aude ca si cum motorul s-ar subtura apoi ar urca in norme.
    "In lumea asta exista masini si Mercedes-Benz"
    Illegal Tones Part V @Cafe Roma Tech House Party, DJ NeD DJ Mumix !!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Sever View Post
      Si curatarea acestui senzor, debimetru, face ca masina sa nu se mai subtureze le 400-500 rpm si sa stea constanta la 750 sau cat este ea setata ? pt ca asemenea cuiva de mai sus am asi eu o problema, cand e rece afara sau cand nu e pornita de mult timp, are momente cand se duce acul turometrului la 500 apoi urca iar, dar ideea e ca nu doar pe turometru se vede, se si aude ca si cum motorul s-ar subtura apoi ar urca in norme.
      Salut! din cate stiu, masina are soc automat iar la pornirea la rece, la prima cheie, motorul ar tb sa stea turat pt cateva zeci de secunde,(cam la 1500 rpm??) pana se incalzeste. Apoi "cade" in turatia de relanti. Corect?
      http://www.w204.ro

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF