Salut! detin un Mercedes CLK 208.335 fabricat in anul 2000, 100kw, 208.335
De cateva luni, la pornire - cand motorul este rece iar masina a stat mai mult dimp pe loc- in special dimineata, motorul are un mers neregulat, are detonatii iar masina se misca foarte tare. Opresc motorul, imediat pornesc din nou si merge fara probleme. In mers - la accelerari bruste, cum trece de 4000 rpm nu se mai accelereaza sau urca in ture foarte greu iar motorul nu are putere. Deloc !!! Da impresia ca merge in 3 cilindrii iar masina trepideaza (asemanator unui Oltcit, daca stiti....).
Am facut diagnoza:
Code Text Sta tus
116 Component Y3/6b1 (Transmission oil temperature sensor) or component Y3/6s1 (Starter
lockout contact) is sporadically faulty or both.
STORED
135 CAN communication with the engine system is sporadically disturbed. STORED
Code Text Sta tus
P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right
bank of cylinders at limit value
Current and stored
P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
P0300-080 Misfiring Damages TWC Current and stored
P0301-081 Misfiring of cylinder 1 Damages TWC Current and stored
Code Text Sta tus
B1417 A31y1 (left dual valve) STORED
B1416 A31m1 (Coolant circulation pump) STORED
B1422 Serial interface K1 from instrument cluster to operating unit STORED
B1418 A31y2 (right dual valve) STORED
Am schimbat bujiile (am pus NGK cu 3 "craci"), toate filtrele, uleiul chiar, am inversat fisele de la bujii, de la bobine - si da aceleasi erori -pe cilindrul 1.
Am fost la doi mecanici. Unul a spus ca un injector nu functioneaza iar altul - ca aceste probleme ar fi de la debitmetrul de aer. Ambele piese sunt destul de scumpe si nu vreau sa cumpar degeaba...
Voi ce parere aveti? Care ar fi cauza problemei pe care am expus-o mai sus? Ce ar trebui sa fac in continuare?
De cateva luni, la pornire - cand motorul este rece iar masina a stat mai mult dimp pe loc- in special dimineata, motorul are un mers neregulat, are detonatii iar masina se misca foarte tare. Opresc motorul, imediat pornesc din nou si merge fara probleme. In mers - la accelerari bruste, cum trece de 4000 rpm nu se mai accelereaza sau urca in ture foarte greu iar motorul nu are putere. Deloc !!! Da impresia ca merge in 3 cilindrii iar masina trepideaza (asemanator unui Oltcit, daca stiti....).
Am facut diagnoza:
Code Text Sta tus
116 Component Y3/6b1 (Transmission oil temperature sensor) or component Y3/6s1 (Starter
lockout contact) is sporadically faulty or both.
STORED
135 CAN communication with the engine system is sporadically disturbed. STORED
Code Text Sta tus
P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right
bank of cylinders at limit value
Current and stored
P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
P0300-080 Misfiring Damages TWC Current and stored
P0301-081 Misfiring of cylinder 1 Damages TWC Current and stored
Code Text Sta tus
B1417 A31y1 (left dual valve) STORED
B1416 A31m1 (Coolant circulation pump) STORED
B1422 Serial interface K1 from instrument cluster to operating unit STORED
B1418 A31y2 (right dual valve) STORED
Am schimbat bujiile (am pus NGK cu 3 "craci"), toate filtrele, uleiul chiar, am inversat fisele de la bujii, de la bobine - si da aceleasi erori -pe cilindrul 1.
Am fost la doi mecanici. Unul a spus ca un injector nu functioneaza iar altul - ca aceste probleme ar fi de la debitmetrul de aer. Ambele piese sunt destul de scumpe si nu vreau sa cumpar degeaba...
Voi ce parere aveti? Care ar fi cauza problemei pe care am expus-o mai sus? Ce ar trebui sa fac in continuare?
Comment