Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Sunt convins ca ajuta pe multi ce scrie pe-aici.
    Multe lucruri sunt neglijate de instalatorii autorizati
    Ideal ar fi sa ai si vaporizatorul pe aripa stanga,cat mai aproape de mixer... dar stiu ca nu prea e loc...

    Comment


    • #77
      Nici asta nu am stiut...si este logic sa fie asa.
      Multe lucruri sunt neglijate de instalatori....am stat linga ei si i-am stimulat sa fac prinderea la conducte si butelie asa cum trebuie(sa pot scoate si rezerva si sa nu existe nici o posibilitate sa ating conductele pe teren accidentat).

      Pe thread-ul cu argumente pro si contra gpl spuneam la un moment dat ca sunt oameni care "stiu ca stiu" si ale caror sfaturi ar fi bine sa le ascultam.

      Din punctul meu de vedere orice sfat este binevenit!
      Miine va veni pe la mine colegul "gogoloi"(am pus foto la intilniri)care are niste probleme cu gpl-ul si a fost nevoit sa scoata cintarul de la clapeta de acceleratie pentru a functiona instalatia gpl.Miine cind va veni voi face niste poze si poate ne dai o mina de ajutor....ca la ce se anunta a fi acolo...ne prindem urechile

      Comment


      • #78
        Cu mare placere, incerc sa ajut, dar s-ar putea sa raspund abia spre seara sau chiar mai tarziu. Oricum am vazut ca ai inteles ideea si nu cred ca nu te descurci, mai ales ca sunt si posturile de mai sus.
        Cu termenii si functionarea injectiei trebuie sa te lamuresti un pic: cantar > taler masurator mecanic al debitului de aer si n-are nici o legatura(mecanica) cu clapeta de acceleratie. Clapeta de acceleratie regleaza debitul de aer , talerul cu funel-ul il masoara.
        Succes maine!
        Last edited by nic252; 03-23-2008, 16:23 PM.

        Comment


        • #79
          Multumim.Facem poze si descriem ce facem sa invte toata lumea...

          Comment


          • #80
            Da buna treaba asta baieti, ca nu oricine pricepe asa din prima, eu nici atat si cum orice pasionat MB isi doreste masina de suflet cat mai aproape de adevar simt nevoia a va multumii pentru ceea ce faceti.
            Toate cele bune!

            Comment


            • #81
              Abia acu' am citit ce s-a mai scris p-aci...Nus' cum fac de-l gasesc acum pe nic252 banat.Ce le faci frate?Oricum vad ca te descurci .Poze,nu mai are rost sa pun, ca mixerul meu este identic cu al lu' Asfalttango,doar ca la al meu nu s-a depus atata râvna pt etansare.Defapt nu s-a facut absolut nimic.Mai rau,coturile in care vin furtunele de gaz (mie mi-au pus doua, care se alimenteaza dintr-un teu,nu stiu de ce ) sunt usor bagaboante,adica nici vorba de etansare,joaca in filete(date si cu teflon).Flansa asta mare de plastic negru,usor crapata,a trebuit s-o pilesc eu,ca nu puteam sa pun limitatoru' ala si cred ca am pilit cam mult,deci si pe acolo intra aer.Obturatoru' ala mi se pare si el bagabont - un cilindru rotunjit la strung,agatat de o tablita.M-am uitat la mixerul tau - e metalic frate,coturile metalice,asa da,mai nene!!Regulatoru' binenteles pe aripa dreapta.Concluzie: vreau si eu un mixer omenesc,platesc oricat....si o sa iau in serios etensarea si indreptarea admisiei in alta parte decat directia de mers.Sper c-am inteles bine...

              Comment


              • #82
                Cu bannarea... scapa curind ....si putem incepe iar discutia....De inteles ai inteles foarte bine...etansare si protejarea admisiei

                Comment


                • #83
                  Vad ca interesul pt gpl creste....sa mai vin cu cateva argumente.Depunerile de calamina la gpl sunt mult mai mici fata de benzina=durata de viata a uleiului e mai mare,dar in momentul de fata cred ca pretul benzinei e factorul decisiv.Am facut in 2 ani 55000 km si masina merge perfect pe gaz.
                  Apropo de rateuri sunt de acord ca etanseitatile sunt de vina,si instalatia de inalta tensiune cu mici probleme.La costurile carburantului nimeni nu calculeaza si intretinerea injectiei???? filtre,pompa benzina,regulatoare de presiune,injectoare.....toate acestea costa destul de mult daca sunt schimbate la timp.
                  Eu reusesc sa imi intretin instalatia singur....am observat o problema vara trecuta...rateuri si miros de gaz in compartimentul motor.Am desfacut vaporizatorul si surpriza e membrana de presine inalta o imbinare nituita prost realizata pe care am refacut o cum trebuie si rateurile au disparut asa ca atentie la aceasta nituire de 2 lei cand mai aveti rateuri.
                  Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                  Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                  Comment


                  • #84
                    Fdan, ce probleme ar putea fi la instalatia de inalta tensiune,care sa favorizeze rateurile?

                    Nic, poti sa pui si o poza cu mixerul vazut de dedesupt?Poate il dau la un strungar sa mi-l faca!
                    Last edited by bulgaru; 03-29-2008, 19:17 PM.

                    Comment


                    • #85
                      Eu am 3 bobine la 6 cilindrii si una facea fite pana nu am schimbat o am avut cateva rateuri urate.Tu poate ai capac delco si o bobina; trebuie sa fie ok ca sa nu ai probleme .La mine din pacate am admisia din plastic asa ca riscurile sunt mari.Iarasi fisele de bujii sunt importante e bine sa nu ai scapari de curent.Eu am patit o de aceea am venit cu niste sfaturi pe probleme concrete de care m am lovit sper sa ajute!!!
                      Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                      Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                      Comment


                      • #86
                        La ce motor o avea nic mixeru' ala?Acum,cand m-am uitat mai cu atentie la el, am observat ca fanta prin care trece aeru' e extrem de mica.In comparatie cu el, mixerul meu lasa o tona de aer prin sectiunea lui.

                        Comment


                        • #87
                          Nu iti mai raspunde nic ci ic252, dupa cum a observat si danny_bb, nic252 era o clona, o prostie defapt, nu incurajez...
                          Nu am mixerul acela, l-am cautat si eu si n-am gasit in tara (poate ne ajuta Dmihnea ). Eu cred ca ar fi mai bun deoarece aerul intra in galerie tot printr-o fanta,variabila, intre corpul si clapeta masuratorului de aer al injectiei. Daca vrei sa-l faci tu poti sa calculezi diametrele astfel (presupunem ca ai acum mixerul care trebuie pentru motorul tau,eventual masoara diametrul interior si spune-mi cat e): Sm = Sc-Si unde:
                          Sm - aria (suprafata) gaurii mixerului actual (PI*r2 , adica r la patrat )
                          Sc - aria gaurii corpului mixerului nou
                          Si - aria bulbului din mijloc.
                          Toate diametrele(razelex2)le masori si calculezi in sectiunea de la nivelul orificiilor de alimentare cu gaz. Numarul si diametrul acestor orificii raman aceleasi si la mixerul nou.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • #88
                            Sectiunile le calculez,fara probleme,ca mai stiu un pic de geometrie.Nu inteleg ce zici tu de "fanta variabila".Orificiile de alimentare cu gaz,la mine, sunt niste fante,dar le calculez aria si o impart in gaurele.Ma gandeam sa-i fac sectiunea variabila prin posibilitatea de a misca "conul" gazului in plan vertical,ca sa fac niste teste.

                            Comment


                            • #89
                              daca vrei si parerea mea,cumpara un mixer de la mamica lui....

                              Comment


                              • #90
                                Fanta variabila e la injectia de benzina, e masuratorul de aer, format din corpul masuratorului (funelul) si clapeta mobila, fanta dintre cele doua creste proportional cu debitul de aer absorbit de motor. Oricum era o parere, nu pot sa spun sigur ca e mai bun mixerul ala decat ce ai tu. Ai putea pune o tija conica reglabila in centrul mixerului tau si poti sa faci teste. O sa ajungi la concluzia ca : avand o sectiune mica vei avea sensibilitate mare la turatii mici, dar (!!!) vei pierde putere (dezvoltata la turatii mai mari)... pana la urma, un mixer facut de fabrica pentru o anumita cilindree (mai apar diferente la sistemul de prindere pe galeria de admisie/corpul masuratorului de aer),cum zicea si Dmihnea, ar fi mai indicat...
                                MB 380SE 2.6

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF