Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Danny_bb View Post
    Domnul Ionutz.. iti sugerez sa nu mai faci afirmatii aiurea..
    Ca sa vezi.. intuitia ti-a zis si ca mihnea e patron..
    Daca tu n-ai auzit de posesori multumiti de masini gazate... te sfatuiesc sa mai frunzaresti forumul.. vei avea surprize.
    Eu m-am bazat pe datele statistice stranse de mine in decursul vremii si sincer am scris acest comentariu care de altfel nu ma caracterizeaza pt ca am vrut sa observ ceva,ceea ce s-a si intamplat.Am fost mai mult ca sigur ca imi vei face observatie,ceea ce nu ai facut atunci cand Carmine a spus despre Dacie ca este un kkt,si multe altele fara sa argumenteze.De ce atitudinea asta diferentiala de a trata forumistii?
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #62
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      sunt om de afaceri,ma ocup de gaze,seara sub plapuma,spre disperarea neFestii,si part-time mai si incarc brichete moka....
      Ai fost magistral la aceasta replica..Am ris copios...Si apreciez sinceritatea

      Din cite stiu exista inca un TOPIC in care se discutau argumentele PRO si CONTRA GPL.
      Pe acest topic inteleg ca deja a fost acceptata ideea GPL si se cer detalii despre performantele GPL-ului.

      Pe MERCEDES am BRC de 4 ani si merge foarte bine.
      Pe celelalte 2 am STEFANELLI si toate se incapatineaza sa merga fara probleme.

      O singura data am luat GPL aiurea de linga URZICENI (unde sunt 2 hanuri de opresc tiristii--imi venea sa ma intorc si sa le dau foc la statie).In rest alimentez de la CRIMBOGAZ si BULROM si BUTANGAZ nu iau de la OMV si nici LUKOIL.

      Comment


      • #63
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        Eu m-am bazat pe datele statistice stranse de mine in decursul vremii si sincer am scris acest comentariu care de altfel nu ma caracterizeaza pt ca am vrut sa observ ceva,ceea ce s-a si intamplat.Am fost mai mult ca sigur ca imi vei face observatie,ceea ce nu ai facut atunci cand Carmine a spus despre Dacie ca este un kkt,si multe altele fara sa argumenteze.De ce atitudinea asta diferentiala de a trata forumistii?
        Daca am omis sa-i fac observatie lui carmine nu inseamna ca gestul a fost intentionat sau protectionist. Nu am nimic cu tine sau cu vreun alt co-forumist.

        Comment


        • #64
          Un subiect bun este si cu statiile de gaz, presupun ca nu e nevoie de topic separat pentru ele. Voi de unde luati? Eu am luat de la Crimbo si Lukoil, de la Crimbo mi se pare nasol si de la Lukoil OK. Butangas nu am incercat dar am auzit ca ar fi si ei buni. Exista prin Bucuresti vreo statie unde sa fie mai ieftin de 1.95 si totusi gaz bun?

          Comment


          • #65
            Ce-a mai facut ,frate, IC252 de l-ati banat?Era, in sfarsit, un baietas care stia cu ce se mananca gazu',si l-ati terminat si p-asta?Daca citesti,draga IC si daca o sa poti fo'data sa-mi si raspunzi te-ntreb si eu ceva:am un 126 300SE,instalatie BRS,ar merge binisor pe gaz,dar din cand in cand, imi da niste rateuri de-mi indoaie cantaru' si-mi sparge membrana distribuitorului.Da-mi si mie un sfat,ceva...

            Mi-am adus aminte de postul lui Ionut.Un baiat deosebit,usor pe dinafara,dar foarte agresiv,ca de obicei...
            Last edited by bulgaru; 03-22-2008, 19:07 PM.

            Comment


            • #66
              BRS? sigur nu este BRC ca si la mine ca astea erau pentru motoare pina in 3000cm3.

              Si eu am avut probleme din cauza rateurilor care au fost provocate de GPL.Pentru o buna functionare la mine a trebuit sa obturez admisia pntru a se putea produce fenomenul VENTURI.Cred ca si la tine este posibil sa fie la fel....La thread-ul cu pro si contra GPL gasesti fotografii detaliate despre instalatia mea si cum am facut obturarea...

              Comment


              • #67
                Originally posted by bulgaru View Post
                Ce-a mai facut ,frate, IC252 de l-ati banat?Era, in sfarsit, un baietas care stia cu ce se mananca gazu',si l-ati terminat si p-asta?Daca citesti,draga IC si daca o sa poti fo'data sa-mi si raspunzi te-ntreb si eu ceva:am un 126 300SE,instalatie BRS,ar merge binisor pe gaz,dar din cand in cand, imi da niste rateuri de-mi indoaie cantaru' si-mi sparge membrana distribuitorului.Da-mi si mie un sfat,ceva...

                Mi-am adus aminte de postul lui Ionut.Un baiat deosebit,usor pe dinafara,dar foarte agresiv,ca de obicei...
                Raspund eu pentru amicul meu ic252
                Rateurile le ai din cauza amestecului sarac(asta daca iti inchid bine supapele si aprinderea este bine pusa la punct,ceea ce la motorul tau nu cred ca nu e).
                Deci verifica:
                - motajul mixerului pe corpul masuratorului de aer sa fie etans, aerul aspirat de motor sa treaca numai prin mixer, nu si pe langa !!!
                - sa nu ai vreun furtun de vacum iesit de pe undeva,de la galerie,instalatiile auxiliare comandate vacumatic,de exemplu aeroterma (daca ai avut rateuri e foarte probabil sa-ti fi sarit)
                - inlocuieste memrana sparta sau lipeste-o cumva; daca s-a indoit platanul (cantaru') inseamna ca ti-au demontat tamponul limitator de deasupra lui, monteaza-l inapoi(daca ti-au pus mixerul care trebuie este loc pentru el).
                -refa reglajele de la vaporizator, sensibilitatea si relantiul; atentie la reglajul de relanti (debitul pentru relanti), daca e prea mare o sa-ti mearga in valuri la relanti ( bagi in ceata sistemul de reglaj automat al relantiului ).
                Motorul are nevoie de aer,daca se obtureaza intrarea in filtru pierzi putere !!! Mai bine pune cumva un tub de la intrarea in filtru orientat inspre spate nu inspre faruri; altfel, in timpul mersului, curentul de aer intra in filtru si creste presiunea in mixer (sau reduce depresiunea,vacumul) ceea ce duce la modificarea amestecului > mai sarac (chiar ajunge sa opreasca complet gazul).
                Ce diametru interior are mixerul tau? Masoara si eventual fa-i si o poza. Iti spun eu daca e potrivit pentru motorul tau. Mixerul e mai important decat marca instalatiei !!!
                Last edited by nic252; 03-22-2008, 21:57 PM.

                Comment


                • #68
                  Eu am facut un capac din tabla de aluminiu care impiedica intrarea aerului direct in filtru...si astfel motorul isi trage aerul necesar dar am observat ca doar asa pot sa am un reglaj fin...(e greu sa nimeresc diametrul tubului de aer)

                  Comment


                  • #69
                    Pune capac, dar nu obtura intrarea aerului, ci doar a curentilor de aer, il pui la o anumita distanta de intrarea in filtru, dirijezi aerul dinspre spate.
                    Sensibilitatea e data de diametrul interior al mixerului si de reglajul specific de pe vaporizator(reglajul de sensibilitate).

                    Comment


                    • #70
                      din experienta proprie:

                      la 126 cu motor de 2800 aveam un mixer mai mic in diametru si aproape 5 ani nu mi-a dat vreo explozie in injectie.
                      spre rusinea mea, filtrul de gaz l-am schimbat dupa vreo 4 ani si nici la revizii nu am fost deloc.

                      la 190 am montat prin august instalatia si nu am avut probleme pana prin noiembrie, apoi au aparut exploziile...si cu revizii la timp

                      am vazut ca mixerul de la asta este mai mare in diametru si poate numai se alimenteaza cu aer cat vrea motoru, dar de ce numai face si acum cand este mai cald afara, sau poate ar trebui sa mergem mai mult pe benzina (asta cand e frig) pana plamanul ajunge la o temperatura care sa evapore gazul

                      Comment


                      • #71
                        la asta cu importanta mixerului concord si io.....

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Geo18 View Post
                          din experienta proprie:
                          ..................
                          am vazut ca mixerul de la asta este mai mare in diametru si poate numai se alimenteaza cu aer cat vrea motoru, dar de ce numai face si acum cand este mai cald afara, sau poate ar trebui sa mergem mai mult pe benzina (asta cand e frig) pana plamanul ajunge la o temperatura care sa evapore gazul
                          -Mixer cu D (diametru interior,sa zicem) mic duce la o sensibilitate mare la turatie mica (adica la cantitati mici de aer aspirat), se reduce mult riscul rateurilor,dar se pierde putere-motorul are nevoie in primul rand de aer la turatii inalte unde se dezvolta puterea maxima.
                          -Mixer cu D mare restrictioneaza mai putin aerul,deci pierderea in putere va fi mai mica,dar scade sensibilitatea la turatie mica,implicit creste riscul rateurilor...
                          Concluzia: MIXERUL este calculat pentru o anumita cilindree si este realizat pentru diferite tipuri de motoare-mai, bine zis difera modul de atasare la galeria de admisie.
                          Eu am cautat un mixer ca si cel din poza,dar n-am gasit in tara.
                          Attached Files
                          Last edited by nic252; 03-23-2008, 13:24 PM.

                          Comment


                          • #73
                            Aveam un coleg pe forum care spunea ca are mixerul cu un fel de con la interior si spunea ca nu a avut probleme cu rateurile...

                            E adevarat ca mixerul este calculat pe cilindree pentru ca inainte de a monta gpl-ul pe mercedes cei de la firma de montaj s-au asigurat ca au mixer inainte...

                            Imagini cu obturatorul meu si mixerul BRC






                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Geo18 View Post
                              din experienta proprie:....
                              ...dar de ce numai face si acum cand este mai cald afara, sau poate ar trebui sa mergem mai mult pe benzina (asta cand e frig) pana plamanul ajunge la o temperatura care sa evapore gazul
                              Cat despre conditiile meteo...daca instalatia de gaz a fost reglata cand era cald afara, amestecul era reglat pentru aer mai rarefiat(mai cald) , cand s-a racit afara, aerul a devenit mai dens, automat amestecul a devenit mai sarac, deci trebuia sa reglezi amestecul aer/gaz. De ce crezi ca sistemul de injectie de benzina are senzor de temperatura pe admisie?...
                              asfalttango ... da, se vede ca cei care ti-au instalat au tinut la etansare, dar gaura de la surubul de reglaj amestec al injectiei de benzina nu trebuia(asta daca ai garnitura de cauciuc)...nu s-au zgarcit cu siliconul...
                              Nu vad obturatorul.
                              Last edited by nic252; 03-23-2008, 14:16 PM.

                              Comment


                              • #75
                                Obturatorul este in ultima poza...linga farul stg.Este facut din folie de aluminiu care are rol de protectie termica la espamente,dar e vopsit negru.(undercover)

                                Siliconul eu l-am pus...si cind am citit unul din posturi mi-a picat fisa ca trebuie verificata etansarea si intre mixer si corul k-jetronicului....iar de cind am schimbat stutul de plastic care facea legatura intre broasca si furtunul care ducea la regulatorul de ralanti nu am mai avut rateu nici cind e motorul rece.Am concluzionat ca tragea aer fals pe acolo ..uneori.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF