Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Motor 102920 cu stromberg 175cdt am ai eu pe a mea ,cu butelie de 90 L m-a dus la 1100 ron ,am montat-o in toamna spre iarna ,in Bucuresti am scos-o la 16 L gaz pe timp uscat ( tinand cont ca a fost cam racoare si a folosit si socul ) iar pe zapada la 19 L .La drum lung Bucuresti - Buzau = 110 km (full butelie Bucuresti- full butelie Buzau) mi-a luat 11 L .Am reusit sa o pornesc direct pe gaz chiar si la -24* cu 2 L de apa calda turnata pe plaman
    Concluziile le poti trage singur

    Ca sa nu ai probleme cu ea daca o pui pe gaz ar trebuii sa ai filtru de aer curat,bujii ,fise delcou bune

    Leave a comment:


  • motolau
    replied
    salutare

    Vrea sa va intreb si eu pt un mercedes w123 200 benzina cu carburator stromberg 175 cd cam cat ar fi costul unei instalatii ,daca se merita ,si consumul estimativ?

    Leave a comment:


  • cosmin_sn
    replied
    Buna ziua
    Ma intereseaza ce instalatie imi recomandati pt un Mercedes 200 C kompressor din 2003,are cutie automata si 120 Kw.
    Va multumesc anticipat.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Nu te contrazic ,eu spun doar ce am patit eu : la un moment dat din cauza presiunii mari la alimentare am ajuns sa am aer in butelie ,ca atare am incercat sa o golesc prin metoda expusa de tine ;singurul lucru obtinut a fost acel jet de gaz in ochi ca atare m-am mutat in fatza la ,,plaman " si prin metoda expusa un pic mai sus de mine am reusit sa golesc dim butelie pret de un led ...

    Leave a comment:


  • kama3
    replied
    Ba da. Iese doar de pe traseul valva alimentare-butelie.

    Leave a comment:


  • Nelu Patrascu
    replied
    Papini, eu am ceva experienţă în utilizarea gazului drept carburant.
    În Arad, una din staţiile de la care alimentam, şi care comercializa un gaz calitativ mai bun, avea o "politică" de fidelizare a clienţilor, presurizând gazul din butelie la 15 bari presiune remanentă. Celelalte staţii au în mod curent la pistol o presiune de 8-9 bari, ceea ce face împosibilă alimentarea maşinii. Nu o dată am fost nevoit să elimin acea diferenţă de presiune pentru a putea alimenta altundeva decât în Arad, şi am procedat exact cum am spus. Am apăsat bila uşor şi din butelie a ieşit GPL-ul sub formă gazoasă. Nu iese doar de pe conducta dintre valva de alimentare şi butelie, ci iese şi din butelie.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Din cite stiu eu instalatia Gpl are protectie la eliminarea brusca a gazului (tocmai pt a nu avea neplaceri in cazul deteriorarii ei ) poate daca ai alimenta cu 12 V electrovalva de pe butelie si sa decuplezi conducta care pleaca spre vaporizator in fatza sa ai sanse sa-ti elimine gazul ...

    Leave a comment:


  • kama3
    replied
    Cablurile au fost demontate, asa ca nu mai pot porni pe gaz. Ce ar trebui sa alimentez sau sa desurubez ca sa iasa gazul?

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    Apasă cu ceva (bucată de lemn de dimensiuni adecvate), bila din valva de alimentare. Iese imediat gazul.
    Renunţi la instalatie?

    Gresit ! intre priza de alimentare ( unde se afla acea bila ) si butelie exista o electrovalva ;nu rezolvi nimic daca apesi pe bila decit ca risti sa te trezesti cu un jet de gaz in ochi ,gaz care ramane in presiune pe conducta in urma alimentarii intre priza si electrovalva de pe butelie )

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Originally posted by kama3 View Post
    Stie cineva cum pot sa scot tot gazul din butelie? Vreau sa demontez instalatia si n-as vrea sa scot butelia cu gaz in ea. Ar trebui sa mai am vreo 2-4 litri de gaz in ea.
    Se poate scoate gazul din butelie la un debit foarte mic astfel incat sa nu existe pericol de explozie?
    Multumesc!

    Poti da jos butelia cu cu tot cu gaz in ea decuplezi conductele de la alimentare si cea care pleaca in fata la motor ,partea electrica si cam asta ar fi ,electrovalvele montate pe butelie i-ti tin gazul in ea ,daca vrei sa il dai afara tot ,decupleaza conducta de gaz de pe vaporizator ,deschide manual electrovalva de benzina si porneste masina pe gaz ; va merge pe benzina iar gazul il va elimina in atmosfera ( atat cit mai ai in butelie ) la presiune mica

    Leave a comment:


  • Nelu Patrascu
    replied
    Apasă cu ceva (bucată de lemn de dimensiuni adecvate), bila din valva de alimentare. Iese imediat gazul.
    Renunţi la instalatie?

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Originally posted by kama3 View Post
    Stie cineva cum pot sa scot tot gazul din butelie? Vreau sa demontez instalatia si n-as vrea sa scot butelia cu gaz in ea. Ar trebui sa mai am vreo 2-4 litri de gaz in ea.
    Se poate scoate gazul din butelie la un debit foarte mic astfel incat sa nu existe pericol de explozie?
    Multumesc!
    Din cate stiu eu, nu poti decat daca desfaci valva principala, care se afla pe butelie,
    Ca o alta alternativa, am vazut scris undeva, ca trebuie alimentata electrovalva care deschide gazul cand motorul este pornit, astfel pacalind-o ca motorul merge si trebuie sa bage gaz, iar tu desfaci conducta care intra in vaporizator, si il lasi sa iasa afara,
    Asta am vazut undeva scris, nu mai stiu unde, daca sapi mai mult pe net afli,

    Toate cele bune,

    Leave a comment:


  • kama3
    replied
    Stie cineva cum pot sa scot tot gazul din butelie? Vreau sa demontez instalatia si n-as vrea sa scot butelia cu gaz in ea. Ar trebui sa mai am vreo 2-4 litri de gaz in ea.
    Se poate scoate gazul din butelie la un debit foarte mic astfel incat sa nu existe pericol de explozie?
    Multumesc!

    Leave a comment:


  • LOPY
    replied
    Salutare, am un CLK 200, motor 2000cc, 136cp ,an 1999 si am instalatie GPL GENIUS secventiala,care banuiesc ca a fost montata intre 1999 si 2001 pentru ca din 2001 am cumparat-o eu si avea instalatia. Pana in 2008 nu am folosit instalatia GPL decat foarte rar. Mentionez ca nu am schimbat nimic (filtre sau piese) la instalatia de gaz si nici nu am incercat sa o reglez pentru ca nu ma pricep.Din 2008 am inceput sa merg la drumurile lungi cu GPL (economia frate). Am intrebat la mai multe ateliere GPL din tara (Vrancea, Buzau), daca pot face o verificare , reglare , revizie la acest model de instalatie GPL. Nu a avut nimeni mufa sau interfata pentru acest model. In ultimul timp, in mers pe GPL imi da niste rateuri (explozii), mai ales in oras sau cand e subturata si vreau sa accelerez, patesc treaba asta si pe benzina dar foarte rar, la drum intins, la viteze mari, merge struna si pe gaz si pe benzina.Daca intru in oras si trebuie sa merg incet (semafoare ) opriri - plecari , cateodata dupa ce merg 150 -200 km cu viteza 150-180km/h, la un moment dat,merge in trei pistoane, opresc motorul stau 1-2min. si pornesc... surpriza... merge perfect. Ma poate indruma cineva spre un atelier care sa-i poata da de cap si sa-i faca o verificare la instalatia GPL modelul mai sus mentionat si o testare la motor? Multumesc anticipat.
    Last edited by LOPY; 02-11-2010, 20:25 PM.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Mi-am luat inima in dinti si am dat carburatorul jos
    Ce am descoperit :
    1.Difuzorul de gaz nu era etans pe carburator (s-a folosit silicon) i-am facut o garnitura de carton
    2.In mecanismul socului cel putin in jurul pistonasului am gasit o mizerie de nedescris
    Nu am reusit sa o aduc in parametri ,avea un mers infranat ,chinuit care se simtea cel mai bine pe gaz ,ca atare am continuat sa fac sapaturi si surpriza!!!!!



    Daca cineva poate sa i-mi explice cum a mers saraca cu asa ceva ....

    Am schimbat luleaua si surpriza : toate problemele au incetat :

    probat pornirea pe gaz dimineatza pe racoare = merge
    pornit pe benzina = socul sta in 1200 motor rece ,merge
    mers pe gaz mai bine ca pe benzina ,turatie in relanti 700 ture stabila ,trage se infige fara caderi de relanti

    Ramane sa ii fac consumul in stadiul actual dar cred ca va fi cu sigurantza mai mic decit cel de pana acum

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF