Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • viliwild
    replied
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    Instalatia secventiala se monteaza pe injectia multipunct ,ai injectie multipunct pui secventiala ,ai carburatie pui mixer
    Asta am inteles destul de bine....dar ma interesau niste ani in care s-au pus motoare pe S-uri cu injectie L/LH-Jetronic.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Instalatia secventiala se monteaza pe injectia multipunct ,ai injectie multipunct pui secventiala ,ai carburatie pui mixer

    Leave a comment:


  • viliwild
    replied
    GPL secvential pe S

    Poate am gresit intrebarea...o reformulez. Din ce an se poate pune instalatie secventiala pe S ?

    Leave a comment:


  • viliwild
    replied
    GPL pe W126

    Din ce an trebuie sa fie un W126 ca sa se poata monta GPL secvential ?

    Leave a comment:


  • vertical
    replied
    Salut

    De la Mercedes w124 motor de 2000 diesel am trecut la SsangYong cu motor tot de Mercedes 230 benzina ! Masina are instalatie GPL segvential pusa de vechiul proprietar si vreau sa spun ca merge super pe gaz, iar ca si consum iasa undeva la 14-15 in oras si 11-12 extra ! Instalatia a fost montata acum 4 ani si vreau sa spun ca efecte negative nu sunt deocamdata ! Recomand tuturor celor care vor sa aiba un cost mai redus atunci cand dau cheie si nu numai ! Pentru alte detalii va pot ajuta in limita cunostintelor mele care am reusit sa le cumulez in cateva luni de cand am aceasta masina !

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Am aflat pana la urma ce e acel robinet.

    Este defapt o valva, valva de suprapresiune, care la valoarea de 27 bari, sau mai mare, deschide, si lasa gazul sa iasa, pentru a nu exploda butelia.
    - in caz de accident sau incendiu.

    Multumesc !

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Poate nu sunt destul de clare pozele, am facut altele mai adevarate,
    Poate sa ma lamureasca cineva.

    Este vorba de acel robinet, cu loc pentru imbus in mijloc.

    Multumesc !
    Attached Files

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Imi poate spune cineva ce face robinetul din mijloc, de pe butelia de gaz ?

    Am o instalatie secventiala, Stargaz.

    Pe butelie sunt 2 robinete, unul pe conducta care merge la motor si unul pe conducta de umplere.
    Intre cei 2 robineti se afla un alt robinet sau valva, care se poate regla,(inchide - deschide) cu ajutorul unui imbus.

    Am facut ceva poze, din pacate de calitate slaba.

    Nu stiu ce face acel robinet, daca este cineva care sa imi zica as fi recunoscator.

    Multumesc !
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied


    si mai gasesti cateva videoclipuri acolo

    Cat despre instalatie acun depinde de buzunarul fiecaruia

    Leave a comment:


  • Cosmin78
    replied
    Buna ziua.
    Ma intereseaza daca cineva si-a montat o instalatie de gaz pe un C180 122CP, ce model si daca merge bine

    Leave a comment:


  • Cosmin78
    replied
    Buna ziua.
    Ma intereseaza daca cineva si-a montat o instalatie de gaz pe un C180 122CP, ce model si daca merge bine

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Originally posted by cgherasim View Post
    Bun, aici m-am lamurit, multumesc de raspunsuri
    Acum, Milano (1900 lei) sau Tomasetto Stag 200 (2100 lei)?
    Pune Landi Renzo

    Nu stiu care e mai buna din cele enumerate de tine,
    -cauta informatii pe net, si fa o comparatie
    Stiu numai ca cele mai bune sunt Prins, Landi Renzo, Stargas,

    Prins este foarte scumpa, sare de 5000 lei pentru 4 cilindri
    Landi Renzo este acceptabila la pret, in jur de 2800 - 3000 lei pentru 4 cilindri
    Star Gas nu se monteaza in Romania (de aici si problema de care zicea domnul Eugen...)

    De preferat este sa pui una la care are toata lumea acces la ea, a se intelege toti mesterii priceputi care pun gaz,
    - sa se gaseasca piese de schimb
    - sa se poate pune usor pe tester si sa se poata regla usor.


    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    La mine e un amalgam de piese deci nu pot lauda un anume tip de instalatie ,as alege insa instalatia la care pot gasi piese de schimb ( Claudiu -Marele Alb e patit daca nu ma insel si te poate lamuri cum e sa alergi dupa o piesa si sa nu o gasesti )
    Da... nu am probleme in adevartul sens al cuvantului
    Treaba este ca nu s-a montat in Romania Stargas, si nu are nimeni cablul si softul necesar, DAR NIMENI, in Romania, pentru a o putea pune pe diagnoza, sau tester de reglaj, etc.

    Instalatia este montata in 2001,in Italia, si de atunci nu s-a mai umblat in calculatorul ei

    In ciuda faptului astuia, si ca are aprox. 200.000 km si aproape 10 ani rulati pe gaz, inca merge si se comporta bine.

    Bafta in decizie !

    Rascoleste internetul ,este plin de informatii,
    - da un telefon la Baia Mare, tipul este super meserias si te poate lamuri, si este foarte deschis si amabil
    - il recomand

    Toate cele bune !
    Last edited by marele_alb; 07-13-2010, 21:55 PM.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    La mine e un amalgam de piese deci nu pot lauda un anume tip de instalatie ,as alege insa instalatia la care pot gasi piese de schimb ( Claudiu -Marele Alb e patit daca nu ma insel si te poate lamuri cum e sa alergi dupa o piesa si sa nu o gasesti )

    Leave a comment:


  • cgherasim
    replied
    Bun, aici m-am lamurit, multumesc de raspunsuri
    Acum, Milano (1900 lei) sau Tomasetto Stag 200 (2100 lei)?

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    Rezervorul toroidal(in locul rotii de rezerva) se foloseste pentru masinile break pentru a nu plia bancheta si sa te trezesti cu butelia in mijlocul masinii.Eu am rezervor de 90 L in portbagaj si mai am destul loc si pentru bagaje, in caz ca te hotaresti sa-ti pui rezervor toroidal roata de rezerva va sta in portbagaj mai faci o pana mai ploua afara lasi roata plina de pamant in portbagaj impreuna cu alte bagaje... Cel mai bine sa-ti pui rezervor normal in portpagaj intra subt luneta numai bine
    Subscriu...

    Am rezervor de 60 litri,cilindric, in portbagaj, pe W202, si a mai ramas si loc pentru bagajele a 5 oameni care merg la mare pentru 7 zile

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF