Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce poti auzi de la un patron de service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce poti auzi de la un patron de service

    Astazi am ajuns cu batranul meu V la un service de pe CB, danluc sau ceva de genul asta.
    Am multiple probleme pe care incerc sa le rezolv : pornire greoaie la - grade, scapa antigelul, webasto nu mai porneste, rugina, etc.
    Sunt dornic de a-l tine in viata si in conditii bune. Un fel de "reconditionare".
    Un patron, probabil un nea' dan sau un nea' luc (din denumirea service-ului) m-a intrebat daca eu consider ca masina asta merita sa bag banii in ea. I-am zis ca da, am bagat si voi continua sa bag. A continuat cu o poveste de cand era el tanar haiduc si avea un fiat mancator de bani si apoi referiri la pretul din Germania al unui V-Class "300 de euro". In fine, l-am intrebat de tinichigerie si vopsit integral si mi-a raspuns ca : 100 euro/element revopsit si sa-mi fac eu calculele (?! deci trebuia sa evaluez eu restul). Oricum nu avea timp de nimic azi si poate ca nici maine si urma sa-i aduc masina de dimineata, s-o las insotita de o lista cu ce operatiuni doresc (si ma suna el sa imi zica ce si cum).
    Cam astea sunt procedurile si modul in care marii patroni de service-uri auto te trateaza.
    + alte cacaturi gen :
    si? nu ai luminite de brad in bord?!
    daca ii faci rugina, in 3 luni oricum va da iarasi
    motorul 220 cdi? ce motor, ala e motor? e cel mai mare esec al lu' mercedes...

    Astfel ca, am de rezolvat anumite probleme (mentionate si mai sus), iar spre primavara si o tinichigerie + vopsitorie, ca nu e masina de carat cartofi sau de cazat vanzatorii in spatele pietii, si daca este cineva dispus sa ma ajute cu indicatii, sfaturi, recomandari... astept si multumesc in avans.

    Unele masini nu merita sa moara.

    Am prezentat masina, sumar, aici : https://www.clubmercedes.ro/forum/di...846-batranul-v

  • #2
    Nu pot aprecia ca fiind deplasata opinia patronului de service. Marea majoritate a oamenilor care apeleaza la un service vor ieftin si repede (de aici cele 3 luni ), iar la noi sunt foarte putini cei ce vor sa bage bani intr-un fier vechi, implicit experienta service-urilor din punct de vedere al calitatii si proceselor de reparatie, in special caroserii, este limitat. Poate ca nu ati gasit service-ul potrivit.

    Va recomand, indiferent de service, sa utilizati o solutie numita Solvofer, am folosit-o cu succes pana acum si este superioara brand-urilor mari europene. Se fabrica la noi si contine acid fosforic si oxalic, e primul lucru ce se aplica peste tabla proaspat curatata si degresata. Suprafata obtinuta va fi fara rugina si cu un strat de fosfati numai bun de aplicat primer si vopsea peste. Numai asa veti reusi sa scapati de rugina .

    Comment


    • #3
      Probabil ca prefera sa lucreze cu masini mai noi unde este mai putin de munca, iar pretul manoperei este acelasi, implicit profitul mai mare.
      Dar de aici pana la a-mi spune ca 2.2 cdi este un esec al MB-ului...

      Multumesc pentru recomandare. Nu stiam de Solvofer.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF