La sfarsitul anului 2017 am decis sa cumpar acest batranel pentru a-i oferi o viata lunga, pensie buna, paine graham, medicamente, tot ce trebuie.
Este un V-Class W638/2 V220 CDi din 2000. (i.e.n.)
La dotari nu prea sta bine, dar motorizarea si interiorul m-au fermecat.
Nu are Cruise, reglaj faruri electronic, incalzire in scaune...
Pernele sunt scoase. ASR OFF inexistent. Fara WEBASTO programabil.
Este automat, schimba foarte bine. Nu bate, nu troncane
Dupa achizitie am investit in :
- amortizoare, bucsi, toate filtrele, discuri fata+spate Textar, placute fata+spate Textar, etrieri, saboti, bielete, releu bujii, ulei, anvelope Nokian, pivoti, acumulator, etc - toate cat de cat de calitate zic eu.
dar si la partea estetica si nu numai :
- faruri, semnalizatoare, interior (scaune fata refacute, elemente bord revopsite), full LED light (H1+H4+restul).
Cam asa arata la achizitie :



A cam fost cel mai scump V-Class gasit pe net si intr-o stare cat de cat OK.
In mare parte a ramas la fel fiindca nu am ajuns la tinichigerie si vopsitorie. Asa arata acum :




Este un V-Class W638/2 V220 CDi din 2000. (i.e.n.)

La dotari nu prea sta bine, dar motorizarea si interiorul m-au fermecat.
Nu are Cruise, reglaj faruri electronic, incalzire in scaune...
Pernele sunt scoase. ASR OFF inexistent. Fara WEBASTO programabil.
Este automat, schimba foarte bine. Nu bate, nu troncane

Dupa achizitie am investit in :
- amortizoare, bucsi, toate filtrele, discuri fata+spate Textar, placute fata+spate Textar, etrieri, saboti, bielete, releu bujii, ulei, anvelope Nokian, pivoti, acumulator, etc - toate cat de cat de calitate zic eu.
dar si la partea estetica si nu numai :
- faruri, semnalizatoare, interior (scaune fata refacute, elemente bord revopsite), full LED light (H1+H4+restul).
Cam asa arata la achizitie :



A cam fost cel mai scump V-Class gasit pe net si intr-o stare cat de cat OK.
In mare parte a ramas la fel fiindca nu am ajuns la tinichigerie si vopsitorie. Asa arata acum :





Comment