Astazi am ajuns cu batranul meu V la un service de pe CB, danluc sau ceva de genul asta.
Am multiple probleme pe care incerc sa le rezolv : pornire greoaie la - grade, scapa antigelul, webasto nu mai porneste, rugina, etc.
Sunt dornic de a-l tine in viata si in conditii bune. Un fel de "reconditionare".
Un patron, probabil un nea' dan sau un nea' luc (din denumirea service-ului) m-a intrebat daca eu consider ca masina asta merita sa bag banii in ea. I-am zis ca da, am bagat si voi continua sa bag. A continuat cu o poveste de cand era el tanar haiduc si avea un fiat mancator de bani si apoi referiri la pretul din Germania al unui V-Class "300 de euro". In fine, l-am intrebat de tinichigerie si vopsit integral si mi-a raspuns ca : 100 euro/element revopsit si sa-mi fac eu calculele (?! deci trebuia sa evaluez eu restul). Oricum nu avea timp de nimic azi si poate ca nici maine si urma sa-i aduc masina de dimineata, s-o las insotita de o lista cu ce operatiuni doresc (si ma suna el sa imi zica ce si cum).
Cam astea sunt procedurile si modul in care marii patroni de service-uri auto te trateaza.
+ alte cacaturi gen :
si? nu ai luminite de brad in bord?!
daca ii faci rugina, in 3 luni oricum va da iarasi
motorul 220 cdi? ce motor, ala e motor? e cel mai mare esec al lu' mercedes...
Astfel ca, am de rezolvat anumite probleme (mentionate si mai sus), iar spre primavara si o tinichigerie + vopsitorie, ca nu e masina de carat cartofi sau de cazat vanzatorii in spatele pietii, si daca este cineva dispus sa ma ajute cu indicatii, sfaturi, recomandari... astept si multumesc in avans.
Unele masini nu merita sa moara.
Am prezentat masina, sumar, aici : https://www.clubmercedes.ro/forum/di...846-batranul-v
Am multiple probleme pe care incerc sa le rezolv : pornire greoaie la - grade, scapa antigelul, webasto nu mai porneste, rugina, etc.
Sunt dornic de a-l tine in viata si in conditii bune. Un fel de "reconditionare".
Un patron, probabil un nea' dan sau un nea' luc (din denumirea service-ului) m-a intrebat daca eu consider ca masina asta merita sa bag banii in ea. I-am zis ca da, am bagat si voi continua sa bag. A continuat cu o poveste de cand era el tanar haiduc si avea un fiat mancator de bani si apoi referiri la pretul din Germania al unui V-Class "300 de euro". In fine, l-am intrebat de tinichigerie si vopsit integral si mi-a raspuns ca : 100 euro/element revopsit si sa-mi fac eu calculele (?! deci trebuia sa evaluez eu restul). Oricum nu avea timp de nimic azi si poate ca nici maine si urma sa-i aduc masina de dimineata, s-o las insotita de o lista cu ce operatiuni doresc (si ma suna el sa imi zica ce si cum).
Cam astea sunt procedurile si modul in care marii patroni de service-uri auto te trateaza.
+ alte cacaturi gen :
si? nu ai luminite de brad in bord?!
daca ii faci rugina, in 3 luni oricum va da iarasi
motorul 220 cdi? ce motor, ala e motor? e cel mai mare esec al lu' mercedes...
Astfel ca, am de rezolvat anumite probleme (mentionate si mai sus), iar spre primavara si o tinichigerie + vopsitorie, ca nu e masina de carat cartofi sau de cazat vanzatorii in spatele pietii, si daca este cineva dispus sa ma ajute cu indicatii, sfaturi, recomandari... astept si multumesc in avans.
Unele masini nu merita sa moara.
Am prezentat masina, sumar, aici : https://www.clubmercedes.ro/forum/di...846-batranul-v
Comment