Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In primele doua poze cu chiulasa se vede gaura antecamerei si este in regula dar a treia este obturata aproape complet iar patru si cinci pe jumatate, vad ca ai de lucru. Motorul asta nu prea a vazut antigel nici intretinere corecta sau macar de bun simt. Urmele de pe capul pistoanelor par sa fie de coroziune cred ca candva a intrat apa in cilindri, parca si suprafata unui cilindru este putin corodata sau nu vad eu bine. Stii cumva motorul a stat afara neprotejat anainte sa il cumperi?

    Comment


    • Hello

      Aici poate Sile sa spuna mai multe, de la el am motorul.Din cate stiu, a fost montat intr-un w126 pana sa ajunga la mine. Daca a stat afara si cat timp, nu stiu exact. Cat despre intretinere, nu stiu ce sa spun. Motorul e totusi mai batran ca mine

      Urme de apa sunt in 2 cilindri, deci se poate sa fie de acolo problema cu pistoanele.

      Urmeaza sa duc chiulasa la planat/refacut scaune si sa vad daca imi poate reface zona unde s-a mesterit cu dalta.

      Intre timp o sa vina cineva la noi sa masoare camasile, sa vedem daca sunt ovalizate sau au alte probleme.Daca e bai, atunci dam jos si blocul.Oricum,nu ma astept nici aici la vesti bune.

      Comment


      • Intre timp s-a reparat chiuloasa. Au fost luate 4 zecimi din suprafata, aproximativ 2 foi a4 suprapuse si impaturite pe jumatate.

        Au fost facute urmatoarele:
        - curatat antecamerele de ardere. Au fost foarte ruginite, a durat vreo 4-5 ore sa le scoata nenea
        - a fost facuta bucsa lipsa
        - refacute scaunele supapelor, nu inchidea nici una bine
        - refacute ghidajele supapelor
        - schimbate simeringurile

        Ceea ce nu stiam, e ca la motorul asta nu exista garnitura de chiulasa de reparatie r1, r2, etc. Exista o singura versiune de garnitura de reparatie de 1.75 mm. Vechea garnitura era deja de reparatie,in concluzie o sa creasca o idee compresia la mine.

        Maine duc injectoarele la reparat/verificat. Ma astept sa nu mearga nici unul bine.

        In pasul urmator vreau sa dau jos blocul motor ptr honuit, dar aici e o problema. Blocul e prins de cutia de viteze si nu am foarte greu acces la suruburile care sunt sub cabina(toate 3 din partea de sus). Trebuie sa vad cum le desurubam.
        Attached Files

        Comment


        • Ai grija sa nu loveasca pistonul in supape cand sunt deschise la maxim si incerca sa dai jos motorul impreuna cu cutia de viteze.

          Comment


          • E destul de mica diferenta, nu cred ca o sa fie probleme la supape. Dupa ce montam motorul inapoi, o sa il invartim la mana si vedem daca loveste ceva.

            De asta mi frica, ca trebuie sa dau jos cutia cu tot cu motor. Masina e in curte si nu am uneltele necesare sa ridic cateva sute de kg. Mai cautam aici solutii, daca nu o sa facem improvizatie.

            Comment


            • Cutia de viteze nu are mai mult de 50kg, mai chemi doua persoane sa ajute sau o desfaci din cardan si tampon si sustinuta cu un cric sau butuc gros din lemn o tragi impreuna cu motorul atit cat sa poti desface suruburile de sus. O alta varianta este sa scoti suportii motorului impreuna cu tampoanele, apoi lasi in jos motorul cat sa ai acces la suruburi. Daca poti pune o poza cu zona respectiva si cu partea din fata a motorului, poate mai gasim variante mai simple.
              Last edited by maxian paul; 06-21-2018, 10:44 AM.

              Comment


              • Vrem sa ne apucam sa dam jos motorul + cutia si voiam sa mai intreb cate ceva.
                Ca sa fie cat mai usor, am inceput sa dam jos toate agregatele de pe bloc. Acuma am ajuns la pompa de injectie si voiam sa intreb cum o putem bloca, astfel incat la montaj sa o pun doar inapoi fara sa fiu nevoit sa o reglez.

                Din cate am citit ar fi ceva chei :

                - ptr deschidere: http://www.bgs-scule.ro/bgs/product/...-mercedes.html

                -ptr blocat: https://zimber-scule.ro/ro/blocaje-d...ann-tools.html -> dar asta nu stiu cum se foloseste

                Oare mai am nevoie si de alte sculamente?

                Mersi fain
                Seba

                Comment


                • Buna seara Seba, îți trebuie doar blocatorul și se montează după ce scoți șurubul de pe lateralul pompei de injecție.Mai multe detalii găsești în manual, voi incerca să caut un exemplu cum se face.

                  Comment


                  • Pentru om617 https://youtu.be/WpAxhJDrYC4 , pentru om606 dar cred ca te va ajuta https://youtu.be/2DHD6UoALto

                    Comment


                    • Cam asa se prezinta acum motorul.

                      Zilele astea o sa ajunga la honuit unde se refac camasile si punem segmenti si cuzineti noi.Daca e cazul rectificam si arborele.

                      Sper sa nu am biele strambe sau alte probleme suplimentare.

                      Cu ocazia asta am vazut cum arata "spritzuitoarele" care ung pistoanele.

                      Partea buna e ca cel de la atelierul de honuit mi-a spus ca par sa fie ok pistoanele si ca se pot refolosi.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Am primit intre timp si motorul de la honuit. S-au schimbat camasile si acum e gata de montat,doar ca...
                        Problema e ca nu gasesc cuzinetii pentru a-l monta inapoi. Am cautat la toate magazinele de piese mari din Timisoara si toti au doar piese pentru modelele europene. Am gasit la autodoc ceva piese pe site, dar nu le pot aduce.

                        Stie cineva daca difera cu ceva motorul OM617.950 fata de OM617.952?

                        Teoretic e aceeasi constructie, doar difera un pic nr de ps. Ptr motorul asta am sanse mai mari sa gasesc piese.

                        Mai cautam prin tara si daca nu gasesc, le comand de prin germania sau state.

                        Daca stie cineva vreun site sau magazin care sa ma poata ajuta, as aprecia ajutorul.

                        Inca o intrebare legata de suportii motor am. La mine sunt uzati si se gasesc doar pe original, la vreo 880 ron bucata. Mi se pare extrem de scump si eram curios daca nu cumva se potrivesc suportii de pe cobra? Motorul de 3l diesel e montat si pe 123.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Stie cineva daca difera cu ceva motorul OM617.950 fata de OM617.952?
                          In ceea ce priveste cuzinetii de biela, eu zic ca nu difera!
                          Link cu coduri OM617.952 (de pe w123) si link cu coduri OM617.950.(w116SD)
                          Folosindu-te de seriile de sasiu din linkuri poti face comparatie intre codurile diferitelor componente, si vezi daca sunt similare.
                          Toate cele bune!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Nici eu nu cred ca difera cuzineti, cand comanzi verifica dimensiunile lor sa fie ce ai tu nevoie. Suporti motor sau tampoane motor? Suporti sunt din Al, Fonta iar tampoanele contin si cauciuc sa nu transmita vibratiile. Cauta daca pe piesa originala, cea uzata se mai vede codul.

                            Comment


                            • Din cate stiu eu sunt doua modele de tampoane cele vechi rotunde W460EngineMounts.jpg si dreptunghiulare, varianta noua
                              W463EngineMount.jpg

                              Comment


                              • Mersi fain de sfaturi Laur, am sa caut si de 952 atunci. Se pare ca ma poate ajuta cineva de pe forum cu piesele, ramane sa discut maine cu el.

                                Tampoanele motor ma intereseaza pe mine, e praf cauciucul si cloncanea. Eu am varianta patratoasa, daca bine tin minte.Pe site-urile de masini am gasit la cobra de 3l acelasi suport, la vreo 50 ron, ma gandesc ca e la fel,sau?

                                Eu am A4602406718 iar pe cobra am gasit: https://www.autodoc24.ro/tedgum/8529498

                                Nu par sa aiba aceleasi coduri sau echivalente, dar seama . Cel de 123 pare sa mearga si pe w201 si w124 dar nu pe G?

                                Mersi fain
                                Seba

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF