Da, asta era si planul meu, sa verific restul de componente. Releul de la bujii e ok, am reusit sa schimb 2 din cele 5 bujii. Dureaza foarte mult, din cauza conductei ce alimenteaza injectoarele.
Sambata am zis sa fac un drum mai lung pana la parinti si tare rau am facut. Primii 30-40 km totul in regula, dupa care sare acul pe rosu si fierba apa. Ma opresc fix in fata unei case, opresc motorul si ma duc sa cer o galeata de apa. Dupa vreo 30 min e si motorul mai rece, completez apa, totul brici.
Mai merg ce merg, acul de temperatura oscila destul de tare intre mijloc si rosu(cand la mijloc, dupa 5 secunde pe rosu si tot asa). La un moment dat poc, se aprinde becul de baterie si raman fara servo. Stiam ce s-a intamplat dar speram doar ca a sarit cureaua(curea noua). Cand deschid capota, cureaua de servo era sarita si cealalta era infasurata in jurul ventilatorului, facuta bucati.
Intrebarea intrebatoare, de ce mi se rupe cureaua noua? Am ajuns cumva sa bag masina in curte unde am asteptat sa se raceasca motorul. Pompa de apa se invarte normal la mana, nu pare sa fie nimic gripat. Dupa ce s-a racit bine, am pornit motorul si nu tzacane/bate sau scoate alte sunete, a pornit usor.
Motorul are fulia principala cu actionare pentru 2 curele, dar la mine nu am unde sa leg cureaua a doua.Alternatorul meu are fulia simpla, nu ca in poza atasata
Nici nu stiu cum sa o apuc, ce sa fac. O sa dam jos pompa de apa sa vedem in ce stare e si poate sa caut un radiator mai mare, pentru ca e clar o problema cu supraincalzirea.
De ce imi fierbe apa dupa o ora si nu dupa primii 10-20 km cand deja era mai mult decat incalzit motorul? Termostatul e luat de pe motorul vechi si acolo functiona bine.
Legat de cutie, ceea ce ai tu e o raritate pe la noi
. Cu asta al mea, la 90 kmh deja e turat bine motorul.
Sambata am zis sa fac un drum mai lung pana la parinti si tare rau am facut. Primii 30-40 km totul in regula, dupa care sare acul pe rosu si fierba apa. Ma opresc fix in fata unei case, opresc motorul si ma duc sa cer o galeata de apa. Dupa vreo 30 min e si motorul mai rece, completez apa, totul brici.
Mai merg ce merg, acul de temperatura oscila destul de tare intre mijloc si rosu(cand la mijloc, dupa 5 secunde pe rosu si tot asa). La un moment dat poc, se aprinde becul de baterie si raman fara servo. Stiam ce s-a intamplat dar speram doar ca a sarit cureaua(curea noua). Cand deschid capota, cureaua de servo era sarita si cealalta era infasurata in jurul ventilatorului, facuta bucati.
Intrebarea intrebatoare, de ce mi se rupe cureaua noua? Am ajuns cumva sa bag masina in curte unde am asteptat sa se raceasca motorul. Pompa de apa se invarte normal la mana, nu pare sa fie nimic gripat. Dupa ce s-a racit bine, am pornit motorul si nu tzacane/bate sau scoate alte sunete, a pornit usor.
Motorul are fulia principala cu actionare pentru 2 curele, dar la mine nu am unde sa leg cureaua a doua.Alternatorul meu are fulia simpla, nu ca in poza atasata
Nici nu stiu cum sa o apuc, ce sa fac. O sa dam jos pompa de apa sa vedem in ce stare e si poate sa caut un radiator mai mare, pentru ca e clar o problema cu supraincalzirea.
De ce imi fierbe apa dupa o ora si nu dupa primii 10-20 km cand deja era mai mult decat incalzit motorul? Termostatul e luat de pe motorul vechi si acolo functiona bine.
Legat de cutie, ceea ce ai tu e o raritate pe la noi

Comment