Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Multumesc de aprecieri.
    Daca tot dau bani, macar sa iasa ceva bun.
    In principiu vreau sa pastrez masina cand va fi gata, ca bani de una noua nu am.
    Oricum nu-mi plac masinile cu prea multa electronica - ptr ca nu pot sa reglez nimic manual, totul e computer.

    Am gresit la o vw "broasca" cu terosonul.
    Am imbracat-o si pe praguri, aripi, fuste, si apoi am vopsit-o.
    Lumea ma intreaba de ce arata vopseaua pe acolo ca o "coaja de portocala".

    Deci, respect originalul.

    Comment


    • #92
      In ce priveste evolutia lucrarii, vad ca se apropie de final. Ai avut un noroc chior in ce priveste tinichigiul, a facut treaba. Daca nu este cu suparare, manopera tinichigiului sa ne-o spui si noua.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #93
        30 Mil . ? .

        Comment


        • #94
          1200 euro cu tot cu vopsit in cuptor.- materialele lor.
          Alti bani au fost elementele de reparatii-praguri, portbagaj, podele, etc.
          Cam 300 euro.

          Comment


          • #95
            O poala de bani, dar a iesit treaga buna din cate se vede. Sfatul meu este sa insisti cu anticorozivul pe la suduri.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #96
              Urmeaza sa dau si sigilant pe suduri -am dat deja cu Evipas; apoi teroson pe toata burta- podeaua.

              Comment


              • #97
                Originally posted by altho View Post

                In principiu vreau sa pastrez masina
                Normal ca vrei sa o pastrezi dupa ce va fi gata . Cine-i nebunu sa bage atata munca si atatia bani stiind ca nu-i va scoate niciodata la o eventuala vanzare ; de profit nici nu mai incape vorba .

                Va fi interesant , dupa ce lucrarea este gata , sa o duci la spalatorie si sa vezi daca intra apa pe undeva . Sau cand vei merge pe o ploaie torentiala , sa nu intre apa pe la praguri , usi , aripi , portbagaj , etc . Doamne fereste ! .
                Stima ! .

                Comment


                • #98
                  Originally posted by altho View Post
                  cand am primit un telefon cu o oferta de nerefuzat
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Cine-i nebunu sa bage atata munca si atatia bani stiind ca nu-i va scoate niciodata la o eventuala vanzare...

                  Totul are un pret...chiar daca a zis-o in gluma! Cine stie...

                  P.S. Chiar daca va ajunge vreodata la vanzare, ar trebui sa ne bucuram, findca a fost salvata de la remat!



                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #99
                    De la Rematul austriac.

                    Totul e de vanzare... ptr pretul potrivit.
                    Profit dupa asa munca, nu cred ca va fi.

                    Eu incerc sa fac treaba buna, ca ptr mine.
                    Apropo de apa.... sper sa nu intre, ptr ca schimb toate chederele, inclusiv la usi= 180 euro fara transport.

                    Vom vedea la final.

                    Comment


                    • Originally posted by altho View Post
                      toate chederele, inclusiv la usi= 180 euro fara transport
                      TOATE ??? Câte beri mă costă să-mi dai şi mie sursa ?
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Era o virgula pe acolo.
                        Adica Numai chederele de la usi =180 euro

                        Comment


                        • Virgula am văzut-o, dar mai era şi "inclusiv" acolo ...
                          Chiar am început să mă bucur că ai dat de o sursă de banii noştri ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Ai dreptate.
                            Exprimarea , bate-o vina.

                            Sa ajung eu la chedere....
                            La sfarsitul lunii sper sa am tapiteria gata.
                            Va fi piele ecologica crem, inclusiv panourile laterale.Pe mijloc va fi modelul gaurit, sa fie la fel cu cupola.
                            Ptr a evita intrebarea urmatoare ...= 500 euro inclusiv mocheta crem de pe jos.

                            Comment


                            • Nu e mult zic eu...
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Originally posted by altho View Post
                                = 500 euro inclusiv mocheta crem de pe jos.
                                EU sunt cel mai curios cum va iesi. Abia astept.
                                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF