Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ala e evaporatorul rezervorului... Asa e el! Trebuia sa vina din rezervor...
    Attached Files
    Last edited by dan500se; 01-10-2015, 21:19 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #77
      Ok, multumesc.
      Rezervorul l-au demontat in service, si nu eram acolo sa vad care unde erau conectate.

      Comment


      • #78
        Poze noi cu refacerea lonjeronului si sudarea podelelor.
        Nu arata prea bine, dar cand vor fi gata si dau cu mastic pensulabil,grund si teroson, sper sa arate ca din fabrica - nu aia de la Stutgart
        Am comandat praguri noi, maine trebuie sa ajunga.
        Problema e ca sunt de la limuzina, vad daca le pot adapta , daca nu, confectionam din tabla de 2.
        Attached Files

        Comment


        • #79
          Frumos! Spor la treaba! Cand e gata poate trec si eu sa o vad.

          Comment


          • #80
            Praguri din tabla de 2 mm mi se pare foarte groasa. Incearca sa respecti, pe cat posibil grosimea tablei initiale, deoarece risti sa se rupa tabla mai subtire pe care a fost sudata cea groasa. Este cunoscut faptul ca o caroserie in timpul mersului are un anumit grad de elasticitate, tu daca pui elemente de caroserie cu mult mai groase, zona se rigidizeaza iar restul caroseriei se onduleaza, udeva in zona piesei groase se instaleaza o forta si incet incepe sa cedeze sudurile sau pe langa suduri.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #81
              Cristi, te astept.
              Sper ca in martie sa fie gata.Nu ma grabesc... dar nici ei

              Am potrivit pragul nou - adica am taiat 5 cm din mijlocul pragului, in asa fel sa se potriveasca pe gaurile vechi - inclusiv la gaura de cric.

              S-ar putea sa ai dreptate cu grosimea tablei.
              Pana acum am folosit tabla din recuperari - fosta capota fata, si piese noi .
              Attached Files

              Comment


              • #82
                Dupa cum se vede, sa asezat bine pragul. In continuare i-ti urez spor la treaba si sa ai multa rabdare. A fost foarte ruginita caroseria. Inaite de sudarea pragului, vezi cum se aseaza usile.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #83
                  Originally posted by altho View Post
                  Pana acum am folosit tabla din recuperari - fosta capota fata.
                  Capote (motor, portbagaj) vechi, cea mai bună alegere ! Alea au tabla sănătoasă (uşile şi aripile suferă mai tare, sunt predestinate coacerii, şi nici nu-ţi oferă material brut în suprafeţe lise şi generoase). Foloseşte-le cu încredere şi în continuare, la confecţionarea "pieselor unicat", iar când se termină, mai iei din dezmembrări ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #84
                    Am consolidat interiorul pragului si mai ales teava unde intra cricul.
                    Pe fata se tinea in 2 puncte de sudura.
                    Dau cu Evipas si apoi cu grund si mastic pensulabil pe toata sudura din interiorul pragului, sa pot pune capacul de prag nou de la Klocherom.

                    Urmeaza de luni sa o intorc si pe cealalta parte sa finalizez sudurile de la podea si sa verific pragul.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      Sunt in grafic.
                      Am pus pragul la loc ;acum arata mai "original".
                      Am completat si gaura din portbagaj cu piesele noi cumparate.

                      De luni," rostogolirea" pe partea cealalta.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #86
                        La service luni inseamna oricare luni din saptamanile urmatoare.
                        Am frecat tabla de "n" ori cu ajutoare de la scoala de ucenici - atelierele scolii de pe vremuri; maine sper sa o dau cu Evipass, apoi cu grund.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #87
                          Îmi place că ai apucat să ții o ordine în denumirea pozelor pe care le postezi (74, 75, 76, etc), astfel când le salvez în arhiva personală, nu trebuie să le redenumesc eu, să nu se-ncalece una nouă peste una deja salvată având aceeași denumire, că-mi dădeai de lucru ... și mai folosește și blitzul că nu sunt destul de clare
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #88
                            Le-am numerotat ca altfel se "incalecau" la mine in folder.
                            Pozez cu telefonul si blitzul e automat; ma incurca lumina care vine peste masina, de la geamuri.
                            Dupa ce o intorc, lumina va veni din spate si voi avea poze mai clare.
                            Sper.
                            Acum studiam pana unde sa dau cu teroson pe lateral - praguri.
                            Am vazut ca linia neagra de la teroson se opreste la nivelul usii.Aripile fata, spate si masca de sub bara sunt la culoarea caroseriei.
                            Am verificat originalul dupa coupeul gri, care e la tine acum.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by altho View Post
                              studiam pana unde sa dau cu teroson pe lateral - praguri. Am vazut ca linia neagra de la teroson se opreste la nivelul usii. Aripile fata, spate si masca de sub bara sunt la culoarea caroseriei.
                              Corect, așa trebuie făcut ! Orice altceva va da urât ! La Dacii se mai dădea pe vremuri cu maglavais și pe partea de jos a aripilor ...

                              P.S. Mersi de poză !!!
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by altho View Post
                                Acum studiam pana unde sa dau cu teroson pe lateral - praguri.
                                Am vazut ca linia neagra de la teroson se opreste la nivelul usii.Aripile fata, spate si masca de sub bara sunt la culoarea caroseriei.
                                Am verificat originalul dupa coupeul gri, care e la tine acum.
                                Gata, acum sunt 100% sigur ca a mea a fost revopsita (banuiam doar). Altho, mersi de informatie, nu stiam. Iti urmaresc topicul si imi place inceputul restaurarii, e clar ca iti doresti sa faci ceva de calitate. Sper ca la sfarsit sa o pastrezi si sa te bucuri de munca ta.
                                Attached Files
                                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF