Am achizitionat "tigaia" din poze pe principiul ca indiferent cati bani dai la achizitia unei masini, tot trebuie sa o desfaci toata ca sa o restaurezi - asta daca o faci ptr tine.
Am "balansat" intre modelul W115 sau W123 COUPE, dar a castigat ultimul - sper sa gasesc piese de schimb mai multe decat la prima optiune.
Pretul de achizitie ? S-a cerut 1950 euro, negociabil.
Am negociat pana mi-a convenit sa o cumpar.
Masina provine din Austria, a fost radiata de acolo in iulie 2014.
2 proprietari, ultimul de la 106.000 km pana la 190.350 km actuali.Are 2 caiete pe care a scris ( insotit de bonuri/facturi) toate cheltuielile de la masina - inclusiv benzina si km parcursi.
Pozitiv : mecanica buna - motorul porneste la sfert de cheie;completa cu toate suruburile la locul lor, nu s-a incercat nici o reparatie ; in plus are LINIE.si toate ornamentele pe pozitie.
Interiorul este complet, nu este rupt, doar uzat.
Negativ : tabla e VARZA - usile jos sunt praf, iar pragul dreapta fata la fel;cupola in interior este rupta la trapa, care deocamdata nu se deschide.Se aude motorasul, dar este blocata undeva.
Am si jantele de tabla incaltate cu cauciucuri de iarna.
Jantele de pe masina sunt ATS, cu buza mai lata - da un aer sportiv in plus.
Motorul de 2307 cmc , pe carburator Stromberg, 109 CP; consum 10/mixt, adica 14/oras.
Cand ma apuc de ea, mai postez .
Am "balansat" intre modelul W115 sau W123 COUPE, dar a castigat ultimul - sper sa gasesc piese de schimb mai multe decat la prima optiune.
Pretul de achizitie ? S-a cerut 1950 euro, negociabil.
Am negociat pana mi-a convenit sa o cumpar.
Masina provine din Austria, a fost radiata de acolo in iulie 2014.
2 proprietari, ultimul de la 106.000 km pana la 190.350 km actuali.Are 2 caiete pe care a scris ( insotit de bonuri/facturi) toate cheltuielile de la masina - inclusiv benzina si km parcursi.
Pozitiv : mecanica buna - motorul porneste la sfert de cheie;completa cu toate suruburile la locul lor, nu s-a incercat nici o reparatie ; in plus are LINIE.si toate ornamentele pe pozitie.
Interiorul este complet, nu este rupt, doar uzat.
Negativ : tabla e VARZA - usile jos sunt praf, iar pragul dreapta fata la fel;cupola in interior este rupta la trapa, care deocamdata nu se deschide.Se aude motorasul, dar este blocata undeva.
Am si jantele de tabla incaltate cu cauciucuri de iarna.
Jantele de pe masina sunt ATS, cu buza mai lata - da un aer sportiv in plus.
Motorul de 2307 cmc , pe carburator Stromberg, 109 CP; consum 10/mixt, adica 14/oras.
Cand ma apuc de ea, mai postez .
Comment