Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pozitia 56... A1087820198 SEAL LATERAL LEFT AND RIGHT "515 MM"

    Pozitia 35... A1237820498 SEAL BOTTOM FRAME

    Pozitia 74... A1237820113 / A1237820313 COVER RAIL BOTTOM FRAME,FRONT
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #62
      Mersi de coduri.
      Daca le gasesc sa le cumpar, poate salvez trapa de sudat.
      Vorba lui Andrei - daca fac scurgerile, poate sa ploua, ca nu afecteaza prea mult- sper.

      Comment


      • #63
        Am o rugaminte la colegul Feri, poti sa îmi dai si mie codul la poziția 164? Multumesc anticipat!
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Originally posted by andrei_dent View Post
          am o rugaminte la colegul feri, poti sa îmi dai si mie codul la poziția 164? Multumesc anticipat!


          164 ... a1237800277 tube
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #65
            Incepem anul in forta.
            In 3 zile a fost sudate toate piesele noi care formeaza podeaua.
            Urmeaza sa o intorc pe o parte /si pe ailalta, sa sudez si pe dedesubt.
            Singura problema in service-ul asta este faptul ca se sudeaza numai cu autogen.
            Meseriasul e mai in varsta, toata viata a lucrat in service la Dacia, si numai autogen stie.
            Pe dedesubt nu-i problema ca da cu autogenul, singura problema va fi la partea de jos a usilor.Meseriasul spune ca va prinde piesa noua numai in puncte, si nu se va deforma nimic.
            Ma gandesc sa duc la altcineva usile sa le faca - problema e ca mi-a cerut 100 euro/usa.
            E si ala super meserias, dar cam ridica pretul.

            Pe dedesubt am problema si la lonjeroane, din ce am vazut .Sunt mancate cam 1/4 din ele.
            Am vazut lonjeron lucrat de mos la Fordul lui...Meserie, ca nou din fabrica.

            Revin cu poze dupa ce mai inaintam in lucrari. - iau aparatul foto data urmatoare.
            (am vazut acum ca multe foto sunt cam sterse, nu se intelege mare lucru - sunt facute cu telefonul )

            Dupa ce termina sudurile, le polizeaza , curata...apoi vreau sa dau cu EVERPASS ??? - inhibitor de rugina, apoi dau cu sigilant pensulabil si apoi cu teroson.Cred ca e destula protectie contra ruginii, nu?
            Alte pareri?
            Attached Files
            Last edited by altho; 01-07-2015, 16:28 PM.

            Comment


            • #66
              Originally posted by altho View Post
              vreau sa dau cu EVERPASS ??? - inhibitor de rugina
              Evipass http://www.mikicolor.ro/magazin/solu...ie-evipass.php
              E un super degresant, îl folosim cu succes de cel puțin 10 ani în fabrică, la pregătirea suprafețelor metalice înainte de aplicarea protecției anticorosive (vopsitorie). Sunt foarte mulțumit de el, recomand cu încredere.
              Attached Files
              Last edited by Levi; 01-07-2015, 19:41 PM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #67
                Ok, mersi de confirmare.Auzisem ca e bun.
                Am luat 2 bidoane si ma pregatesc de atac.
                EVIPASS nu Everpass.

                Comment


                • #68
                  Poze mai "citete" cu lucrarea.
                  Am gasit gauri si in partea soferului - erau cateva gaurele la prima vedere.
                  In portbagaj, pe dreapta e "Fred si Barney".
                  Am piese noi, de schimb, dar tot munca e.
                  Sper sa termin sudurile maine, si sa intorc masina pe o parte, sa vad "grozavia" pe dedesubt.- sambata nu lucreaza acolo, si pana luni ma plictisesc.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    Poza promisă. E cu partea stângă, dar pe partea dreaptă e aceeași poveste. ÃŽn poză, cea din stânga e cea de coupe, iar cealaltă, evident, este de sedan.
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #70
                      Mersi, Levi.Caut in continuare.

                      Azi am rasturnat masina pe o parte.
                      DEZASTRU - petic langa petic, lonjeron distrus, rugina peste tot.
                      Nu dezarmam, continuam sudurile.

                      Meseriasul povestea ca ieri mirosea a benzina pe langa masina - noroc ca s-a uitat pe dedesubt, era o conducta de benzina fisurata de atata rugina.
                      Putea sa ia foc tot service-ul, doamne fereste.

                      Apropo de conducte - trebuie schimbate cate 1 m din fiecare.
                      Am gasit o conducta care nu era legata nicaieri , dar avea la un capat un cauciuc ca un capat de fisa de bujii (caciula).
                      Stiti ptr ce este ? Capatul celalalt era la rezervor, nu stiu daca era legat sau nu.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Dupa efectuarea tinichigeriei ar fi bine sa dai pe suduri cu Rostisol, asta ca sa nu ai surprize in timp cu rugina... http://www.ivek.ro/cumpara/solutie-i...5l-10l-2772941

                        Si eu am folosit in zone ruginite si am fost multumit de rezultat!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #72
                          Se poate folosi cu succes si vopseaua zincata sau cu zinc. Conditia necesara este sa cureti bine rugina.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #73
                            Ce aparat de sudura foloseste tinichigiul?
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #74
                              Scrie undeva mai sus : ultimul model de aparat de sudura.... in autogen.
                              Feri, am sa incerc prima data cu Evipass - am cumparat deja 2 bidoane.

                              Multumesc de sfaturi.

                              Comment


                              • #75
                                Ce e cu pipa incercuita ?
                                Nu era legata la nimic - la nici un capat.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF