Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Capitonaj capota

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    multumim pentru detalii...

    Comment


    • #47
      era prenadez, am luat un bidon de 1l si am folosit aprox 60% din el..ieftin si bun,
      Mercedes w211 E220CDI
      Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
      Mercedes w124 2.5 d 90 cp

      Comment


      • #48
        Originally posted by andrei190d View Post
        era prenadez, am luat un bidon de 1l si am folosit aprox 60% din el..ieftin si bun,
        am inteles ca singura problema a fost ca s-a umflat putin intr-o parte,dar s-a rezolvat.trebuia cumparat mai subtire.deci,e ok materialul pana la urma?te rog frumos sa dai detalii si despre scutul acela,cat te-a costat si cum a iesit..multumesc
        “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

        Comment


        • #49
          Prenadez era da am ramas eu cu aracetu in cap, a ramas o parte care nu se lipise bine ca trebuia incarcata mai bine capota cu prenadez o parte din el a mai fost absorbit de buretele ala, i-am facut cateva gaurele si i-am bagat cu o seringa sa lipim bine si bucatica aia.
          La capitolul scut o sa cumparam ori masa plastica si ii dam forma sau mai bine tabla ca ai si certitudinea ca protejeaza. Da asta ci scutu de saptamana viitoare ca nu prea e timp.
          Toate cele bune!

          Comment


          • #50
            eu mi-am capitonat capota cu un burete gros de 1 cm care se foloseste la izolat tevi,si are adeziv pe o latura de se lipeste foarte usor fara sa temurdaresti sau alte alea.
            "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

            Comment


            • #51
              nu se mai aude nimic de scut?vreau detalii ca ma macina curiozitatea...
              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

              Comment


              • #52
                Cu putin timp si bani se rezolva si cu scutul, toate la timpul lor. Capitonaj ai pus?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Andreas View Post
                  Cu putin timp si bani se rezolva si cu scutul, toate la timpul lor. Capitonaj ai pus?
                  nope,am asteptat dupa voi sa imi spuneti daca pana la urma e ok materialul ala..si sa vad ce faceti cu scutul si in cat va incadrati..(off-topic:veniti maine la intalnire?)
                  “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                  Comment


                  • #54
                    Inca nu stiu, astept un raspuns de la un client ca vrea maine sa faca un material. Duminica!!! Dar daca marca cashcavalu asta e!!!
                    Materialul raport pret-calitate e foarte ok, insa eu recomand unul fara acea foita de aluminiu pe deasupra, prostia aia face motorul sa se incalzeasca mai repede, nu ca ar fii o problema dar na vine vara si scopul e doar de insonorizare, materialul e bun in cazul lui Ionutz cum avea el vascocuplajul prins in surupuri (mergand continu), atunci e perfect materialul cu acea foita de aluminiu pe deasupra ca nu permite caldurii degajate de motor sa se mai piarda prin capota si motorul s-ar incalzii mai repede.
                    La Andrei materialu insonorizeaza bine si nu sunt probleme deloc in ceea ce priveste incalzitul motorului, numai ca se incalzeste putin mai devreme decat daca nu ar avea capitonajul acea foita de aluminiu, dar pentru o insonorizare optima ii trebuie si scut, acum cand o avea ceva banii disponibili il facem si pe ala, aici treaba e putin mai complicata.
                    Last edited by Andreas; 03-15-2008, 07:29 AM.

                    Comment


                    • #55
                      ce faceti copilasi?eu tot cu obsesia cu scutul am ramas asa ca tot mai astept detalii,sfaturi..
                      “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                      Comment


                      • #56
                        m-am interesat si eu de capitonaj capota. armaflex am intrebat la romstal si e cca 80 ron mp si trebuie minim 2m si am vb cu cineva si a zis ca poate sa-mi aduca din germania, original cu 150-170 ron. deci o sa-mi iau original

                        Comment


                        • #57
                          Oameni buni din Bucuresti,duceti-va in targ la Vitan ca gasiti acolo ce va trebuie.E material special pentru capote,are cam 1 cm grosime,contine substante ignifuge,etc si costa 35-40 ron metrul patrat.E facut special pentru atenuare fonica si n-are nici o treaba cu temperatura motorului,nici vara,nici iarna.Eu am montat material de-asta la 2 Opeluri si rezultatul a fost neasteptat de bun!A redus extrem de mult zgomotul motorului.Se prinde de capota cu prenandez si braduti de plastic si nu mai are moarte.Spor la treaba!
                          W124 E220 din 95

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by paunionutz View Post
                            pana la urma ce fac cu condensul din portbagaj?
                            1. portbagajul are capitonajul original (cel care acopera rezervorul)
                            2. prizele de aer de pe lateral nu sunt astupate
                            3. am butelia de gpl in portbagaj (care nu este izolata), dar nu cred ca conteaza
                            4. are toate plasticele originale
                            5. mocheta care acopera aparatoarea de la roata de rezerva
                            Gaurile de aerisire unde sunt???????, sa pot sa le verific
                            deci?
                            Salut Ionut Gaurile de aerisire a porbagajului ,sint pe ambele pårti ale aripilor din spate.Pentru a ajunge la ele trebuie sa dai jos capitonajul lateral al porbagajului. Merge relativ usor . Spor la treaba , cu remedierea problemei. O zi buna in continuare

                            Comment


                            • #59
                              Masina a fost vanduta fara capitonaj la capota sau la portbagaj. Nu mai am alte detalii. Se poate inchide. Va multumesc!

                              Comment


                              • #60
                                Detalii despre scut???
                                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF