Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Capitonaj capota

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pt ca se pare ca nu vorbim aceeasi limba si pentru ca in continuare menti linia te anunt public ca in urmatoarea saptamana poti doar viziona acest forum.
    Cu deosebit respect,
    Augustin

    Comment


    • #32
      Ştefan are dreptate, rolul capitonajului este de atenuare a zgomotelor produse de funcţionarea motorului. Mercedes este o firmă cu ştaif şi "imaginea" unui motor care toarce liniştit trebuie întreţinută prin toate mijloacele. Există un material sub formă de covor, utilizat în tehnica frigului. Are aspect buretos şi se mumeşte KAPPAFLEX. Are 2 cm grosime şi excelente proprietăţi de fonoabsorbant.
      Prezenţa/absenţa capitonajului nu cred să aibe vreun rol în zilele toride sau în trafic, iar montarea sau demontarea lui nu poate suplini un sistem de ventilaţie defectuos

      Comment


      • #33
        Originally posted by paunionutz View Post
        Gaurile de aerisire unde sunt???????, sa pot sa le verific
        deci?
        Sunt pe fundul buzunarelor laterale, si au cate o teava scurta de 1cm care iese si e vizibila sub masina si care permite scurgerea apei din portbagaj

        Comment


        • #34
          hmmmm...pana la urma care e solutia??care e cel mai bun material pt capitonaj?
          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

          Comment


          • #35
            Originally posted by kryssa_rja View Post
            hmmmm...pana la urma care e solutia??care e cel mai bun material pt capitonaj?
            dupa atatea sfaturi si idei nu am mai pus nimic si a ramas tabla goala

            Comment


            • #36
              Originally posted by paunionutz View Post
              dupa atatea sfaturi si idei nu am mai pus nimic si a ramas tabla goala
              of of of!!si eu am ramas cu bucatzelele care mai erau lipite pe capota...se vede urat asa..
              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

              Comment


              • #37
                Va salut! In ceea ce priveste capitonajul capotei am facut cu Andrei190D o incercare si foto.
                Toate cele bune!

                Am marit si rezolutia
                Attached Files
                Last edited by Andreas; 03-05-2008, 19:45 PM.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Andreas View Post
                  Va salut! In ceea ce priveste capitonajul capotei am facut cu Andrei190D o incercare si foto.
                  Toate cele bune!
                  marfa, dar mai baga si detalii acu, materiale folosite, cat costa, de unde se pot procura, cum ati procedat, cum e prinsa pe capota

                  Comment


                  • #39
                    este un burete cu folie izolatoare termica?citi banuti pe metru patrat?

                    Comment


                    • #40
                      toata lumea cere detalii...asteptam
                      “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                      Comment


                      • #41
                        Despre capitonaj ...

                        Oameni buni,

                        Vreau sa va zic ca exista si capitonaj de fabrica (original MB sau alt producator). Daca neamtu' a pus "salteluta" asta acolo eu zic ca a stiut el de ce o face si ar fi bine sa-i dam ascultare si sa nu lasam tabla cheala din considerente de izolare fonica / termica (cum ar fi sa pui mana din gresala pe capota vara, dupa ce ai mers vreo ora bara la bara la peste 30 grade .... risti sa faci basici). Si la mine s-a dus capitonajul de fabrica si l-am inlocuit cu unul original acum vreo 2 ani. Daca nu ma insala memoria, am dat pe el in jur de 3 milioane la vremea respectiva (nu-mi mai amintesc exact). Vine cu tot cu sistemul de prindere pe capota. Materialul este o combinatie intre burete si spuma poliuretanica. Capota arata ca noua si nu am avut nici o problema legata de regimul termic al motorului.

                        Daca vi se pare mare investitia, alternativa: In orice magazin Romstal exista izolatie autoadeziva ARMAFLEX, de diverse grosimi. Vine la sul, cu latimea de 1 m si se vinde la multiplu intreg de 1 m. Pretul este de putin peste 60 RON/m (pentru grosimea de 9 mm). Tehnologia de aplicare este super simpla: se decupeaza la forma dorita, se inlatura foita de hartie siliconica de pe fata adeziva si se aplica pur si simplu pe interiorul capotei (care in prealabil se curata de praf / urme de ulei). Este de foarte buna calitate si tine la temperaturi peste 100 grade. Culoarea este gri antracit catre negru, sobra si eleganta.

                        Sper sa va fie de folos informatia.

                        Salutari maxime si succese exagerate,

                        Bogdan

                        Comment


                        • #42
                          Va salut! Andrei 190D la cumparat e un izolator termic de se foloseste la parchet (format dintr-un burete si o foita din aluminiu pe deasupra) el a cumparat unul foarte gros ceea ce a facut mai dificila montarea, a costat in jur de 60 ron a fost decupat dupa forma capotei incarcata capota cu aracet cat cuprinde (si tot mai trebuia) apoi lipit. La el rezultatele nu sunt optime pentru ca nu are scut, poate saptamana viitoare in functie de timpul avut la dispozitie confectionam si un scut.
                          Toate cele bune!

                          Comment


                          • #43
                            capitonajul l-am luat de la BRICOSTOREdin PITESTI ,si sunt multumit de el,dc luam unul mai subtire se monta mai usor, sanatate ,revenim cu poze
                            Mercedes w211 E220CDI
                            Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                            Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                            Comment


                            • #44
                              cu aracet? pai de cand face priza aracetul pe tabla? ala dupa ce se usuca crapa si cade

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by paunionutz View Post
                                cu aracet? pai de cand face priza aracetul pe tabla? ala dupa ce se usuca crapa si cade
                                Dap...probabil era prenadez...
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF