Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reglaje relanti si Ke-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe chiuloasa ii senzorul de temperatura,langa senzorul de vacum.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #17
      Mersi Paul, insa stiu ca pe acolo sunt vreo 2 chestii: un senzor cu 4 pini si o mufa rotunda si inca unul cu o singura conexiune. Deci? Eu am gasit ceva Hella si un Bosch, da' nu stiu daca astea sunt cele originale atata timp cat nu am un cod. Ca mai dureaza pana mi se descarca WIS si EPC-ul...
      MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

      Comment


      • #18
        sonda temperatura motor

        Am gasit si am reusit sa o schimb. Sonda care ma interesa este cea cu 4 pini de la Hella sau Beru. Eu am luat-o pe cea din urma deoarece asta era si cea originala de pe masina.
        Normal am luat lectii de la Dok care a explicat foarte clar ce si cum, in acest post http://www.clubmercedes.ro/senzori-t...hlight=senzori. Acum m-am clarificat...
        Multumesc Orvo si Paul pentru informatii, si bineinteles, acestui forum care ne da stiinta necesara
        Bravos! Si la mai mare!
        MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

        Comment


        • #19
          Va salut!
          Dupa o perioada buna de functionare in parametrii normali revin cu aceeasi problema mentionata in titlu: reglaj relanti. Am citit multe threaduri si am reusit sa mai fac ceva reglaje, dar nu reusesc sa-l aduc la functionarea standard. Intrebarea este cum se aduce cantarul de la debitmetru la nivel uniform. Stiu ca Orvo a facut lucrul asta, dar nu vad de unde se seteaza, trebuie dat jos sau nu? Ca am citit ceva pe net dar nu mi-e clar. Alta chestie, tot citita pe forum, e adevarat ca se mai poate jongla cu pozitia actuatorului de minim prin ridicare sau coborare usoara, dupa ce s-au slabit putin suruburile?
          Regulatorul de relanti pare sa mearga bine, l-am si curatat, sondele sunt schimbate toate (aer apa motor), furtune noi la aer... Vreau sa mai pun injectoare noi.
          Va multumesc si sper sa ma puteti lumina in ceea ce am scris mai sus.
          Rares.
          MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

          Comment


          • #20
            Salut. Dar ce nu merge bine? S-a intamplat ceva anume,a dat rateuri ? Ceva se poate regla din actuatorul de minim,el ii ca un potentiometru si se cam uzeaza.De obicei cand ii uzat oscileaza relantiul ca naiba,ca patzitu nu stie nimeni.Si mai trebuie verificat sa nu traga aer fals pe undeva.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #21
              Merge bine, trage de moare lumea, ii dau talpa si se duce, iarasi aer fals nu trage pe nici unde, doar am scris ca am inlocuit toate cauciucele...
              Ideea era ca citisem pe undeva de chestia cu actuatorul si despre debitmetru stie mai bine Orvo ca el a facut reglajul lui. Dar cum ????
              MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

              Comment


              • #22
                Originally posted by Lalipuk View Post
                Merge bine, trage de moare lumea, ii dau talpa si se duce, iarasi aer fals nu trage pe nici unde, doar am scris ca am inlocuit toate cauciucele...
                Mai, sper sa nu spun tampenii, am avut aceleasi simptome la masina, cand fugea de rupea cand mergea ca un partz. La mine a fost filtrul de benzina problema, plin de mal.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #23
                  La mine nu se ineaca deloc... tocmai asta e marea nedumerire. Banuiesc ca este regulatorul de relanti care nu imi da masuratoarea ca la carte sau mai bine, actuatorul (Stellglied) cu toate ca am setat relantiul la valorile standard din WIS (-4mA), dar variaza. Ati mai facut careva reglaje de genul asta? Mie imi tremura mai ales cand se incalzeste, respectiv intre 80-90 de grade. Si nu imi dau seama ce ar mai fi ca am verificat tot!
                  Poate mai aveti vreo idee. Mersi.
                  MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF