Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sare de spate !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sare de spate !

    Scuze ca va tot terorizez cu problemele , ii singurul mercedes pe care l-am avut si il am si nu ii stiu inca chiar totate chichitele ,
    Problema sta astfel , la denivelari mai mari dupa 50-60km.h imi sare spatele intr-o parte , de la ce ?
    BABY BENZ WITH BIG HEARTH

  • #2
    ) Așa cum bănuiești și tu: pot fi multe cauze. E greu sa vină cineva aici și să inșiruie toate defectele posibile. Ai fi de mare ajutor dacă ai putea preciza:
    - ce verificări ai mai făcut până acum
    - dacă face zgomot la denivelări
    - dacă nu ai pană pe vreuna dintre roți (glumesc, evident)

    Mi se pare că ai pus o întrebare generală și ca aștepti un răspuns particularizat.
    Nemultumitului i se ia darul!

    Comment


    • #3
      Dans din spate

      Buna ziua !


      Când bucșile bratelor care ancorează puntea spate de semi-șasiul respectiv sunt uzate, spatele are tendința să miște de capul lui. Senzația este ca si când puntea spate ar dori și ea să vireze un pic la trecerea peste denivelari, mai precis după trecerea denivelarii, când puntea se descarcă de sarcină.

      Solutia este clara. Vezi cum stai cu jocurile la puntea spate, ai patru brațe pe fiecare parte, din care unul are surub cu excentric. Dupa ce pui brațe noi, te duci sa refaci unghiul axei spate, că nu va mai fi la fel ca inainte.

      Am trecut prin asta, am schimbat toate opt brațe plus cele patru bucși ale semi-șasiului spate (mai numit si jug). Tu poate scapi doar cu brațele alea opt (poate nu trebuie schimbate toate...), eu am vrut să merg la sigur.


      Dragoș

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heavy D. View Post
        Buna ziua !


        Când bucșile bratelor care ancorează puntea spate de semi-șasiul respectiv sunt uzate, spatele are tendința să miște de capul lui. Senzația este ca si când puntea spate ar dori și ea să vireze un pic la trecerea peste denivelari, mai precis după trecerea denivelarii, când puntea se descarcă de sarcină.

        Solutia este clara. Vezi cum stai cu jocurile la puntea spate, ai patru brațe pe fiecare parte, din care unul are surub cu excentric. Dupa ce pui brațe noi, te duci sa refaci unghiul axei spate, că nu va mai fi la fel ca inainte.

        Am trecut prin asta, am schimbat toate opt brațe plus cele patru bucși ale semi-șasiului spate (mai numit si jug). Tu poate scapi doar cu brațele alea opt (poate nu trebuie schimbate toate...), eu am vrut să merg la sigur.


        Dragoș
        Bratele au fost schimbate , posibil sa fie bucsile
        BABY BENZ WITH BIG HEARTH

        Comment


        • #5
          Buna seara.Posibil sa ai telescoapele la capatul vietii.

          Comment


          • #6
            Buna seara !


            Bratele vin cu tot cu bucsi... Pur si simplu dai jos bratele vechi si le montezi pe cele noi in loc, si ai terminat treaba.

            Daca te referi la cele patru bucsi care tin jugul de caroserie, nu strica sa vezi de ele, ca si de telescoapele spate, asa cum a scris Valdo, Desi de obicei telescoapele terminate fac si zgomot (bataie).


            Dragos

            Comment


            • #7
              Telescopul pe gaz face de obicei galagie mult mai tarziu decat cel pe ulei.

              Comment


              • #8
                Salut , nu se aude nici un zgomot , pur si simplu sare intr-o parte , nu topaie sus si jos , lateral sare , telescoapele nu sunt duse , deci raman cele 4 bucsi ....
                BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Aceleasi simptome sunt si atunci cand unghiul de cadere si/sau unghiul de fuga sunt dereglate. In special dupa un schimb de brate, unghiurile se modifica chiar daca excentricele s-au montat in aceeasi pozitie!
                  Salve!

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua !


                    Pentru informatia mea, la axa spate, cand montezi toate bratele noi, de ce oare s-ar schimba unghiul (de convergenta, ca celelalte sunt fixe constructiv...) daca excentricele sunt montate in aceeasi pozitie ?


                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      La 190, la puntea din spate se poate regla atat unghiul de convergenta cat si unghiul de cadere! Pe fiecare parte sunt 2 brate care se strang in ansamblul caroseriei cu cate un surub cu saibe excentrice. Dupa achizitionarea masinii actuale, am fost nevoit sa schimb toate bratele pe spate, inclusiv amortizoarele, apoi mi-am facut unghiurile singur. Inainte sa-mi fac unghiurile, masina la denivelari avea un ruliu sau o saritura in lateral, rotile din spate nu calcau pe urmele rotilor din fata. De curand am schimbat bucsa mica de la interiorul bratului mare de jos (bascula), si surpriza! A trebuit sa refac unghiul de cadere al rotii pe aceea parte.
                      Stima!

                      Comment


                      • #12
                        Unghi cadere punte spate W201, la unele variabil, la altele nu...

                        Buna ziua !


                        Programele cu care lucrez eu cand e vorba de directii (Beissbarth si Bosch, ambele din 2010) zic ca unghiul de cadere este fix la puntea spate a unui W201, iar seturile complete de brate, adica alea care vin cu tot cu suruburi, au doar doua suruburi excentrice cu saibe pe masura. Adica doar unul pe fiecare parte, din care se ajusteaza convergenta. Vezi mai jos:

                        Set brate spate W201, W202, W124.JPG Set brate spate W201, W202, W124, W210, R129.jpg Set brate spate W201, W202, W124 take 2.jpg

                        Dar asta esta valabil doar la modelele de dupa 1985, se pare ca unele din modelele anterioare acestui an aveau si caderea reglabila. S-a renuntat la ideea de cadere variabila pentru ca uneori, "mai putin" inseamna "mai mult". Insasi conceptul acestei punti, face inutila existenta unui reglaj al unghiului de cadere. Daca nu cumva vrei sa-ti lasi masina jos de tot, si atunci este de inteles ca vrei sa umbli la cadere.

                        Asa ca, unele au, altele n-au posibilitatea de a regla unghiul de cadere.
                        Cine ar vrea sa aiba reglabila caderea, exista variante:


                        Brat pentru cadere reglabila la W201.JPG


                        La W124-le meu, masina avea ruliu doar datorita jocului in bucsile bratelor. Am schimbat cele opt brate, am pus bucsi noi la bratele de jos si am reglat convergenta, ca altceva nu e de reglat. Si de atunci au trecut vreo doi ani si circa 20000km, si nu sunt probleme de nici un fel, iar anvelopele se uzeaza perfect uniform.


                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          merci de sfaturi , pana la urma de la brate se trage toata problema , am schimbat unele brate.... am fost sa-mi faca unghiul si surpriza un surub blocat ... mai tare mi la dereglat acuma
                          BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                          Comment


                          • #14
                            La 190, la puntea din spate se poate regla atat unghiul de convergenta cat si unghiul de cadere!
                            Doar la puntile spate de w201 cosworth se regleaza si caderea. Probabil colegu are cumva cadrul puntii spate de la un saispevalve
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF