Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

tremura la relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tremura la relanti

    Salut colegii!am si eu o problema cu mercedesul meu 190 2.0 benzina...mereu cand il pornesc tremura la relanti..nu merge rotund cum ar trebui sa mearga un motor..nu stiu ce sa ii fac..si mai ar fi o problema..cand este rece la plecare..zboara..fuge de rupe,dar dupa ce se incalzeste nu mai face la fel...daca avetzi vreo idee..ast raspunsurile voastre ..va multumesc anticipat!

  • #2
    chiar nu ma ajuta nimeni???????????????????????

    Comment


    • #3
      Am avut problema similara la un 126 2,8 benzina. Pb. s-a rezolvat prin bujii noi / schimbarea unui injector infundat + filtru benzina plin de mal.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        ms..si mai ar fi cva....cateodata dar nu mereu...cam 1 data pe luna....incerc sa o pornesc...dar caand o accelerez moareee....si da rateuri face urat de tot..zici ca e iinnecata..sau ca si cand nu ar mai avea benzina....dar dupa ce ma joc putzin cu acceleratia isi revine..mi-ar fi de mare ajutor un rasp..care sa fie 100% sigur cuiva care i- sa intamplat..ca sa stiu sa ii iau un set de injectoare..cva..bujii,,pe la delcou pe acolo....nu stiu..

        Comment


        • #5
          Salut am acelasi motor pe 124 si poate fi din reglajul de pe injectie cel cu inbusul de trei unde se face amestecu aer benzina,daca zici ca rece merge cum trebuie si calda nu cred ca sunt sondele de temperatura dupa chiulasa e una cu doua vacumuri pe ea aia regleaza avansul vacumatic la cald si rece si mai e una cu patru pini subtirei aia comanda pornirea la rece si are de a face si cu relantiul

          Comment


          • #6
            mda.....o sa ma uit..sa vedem..mersi oricum sorinvuta

            Comment


            • #7
              DEci deja daca sti ca nu e reglat amestecul tre sa il reglezi,dar tre sa mergi undeva la un ITP unde au analizor din ala de gaze si sa iti faca amestecul in functie de noxe,deja ai sa vezi imbunatatiri,injectoarele le poti verifica scotandu-le toate le bagi pe fiecare in ceva borcan sticla taiata si cineva da la automat si tu vezi care pulverizeaza si care curge sau nu curge deloc doar cele care pulverizeaza sunt ok....Bujiile sugerez sa le schimbi nu sunt foarte scumpe si schimba si filtrul de benzina si ala e ieftin maxim un mil tot,vezi ce da apoi
              La sonda cu vacuum poti incerca sa pui furtunele pe direct sa nu mai treaca prin sonda si iarasi vezi ce da.

              Motorul a inceput dintr-o data sa faca asa sau ai umblat tu la ceva undeva?

              Comment


              • #8
                nu am umblat la nimik...masina o am din septembrie anul trecut...si abia anul asta prin ianuarie a inceput sa ini faca asa..

                Comment


                • #9
                  verifica sa nu traga aer fals,simtoma asta o face la mine daca scot furtunasul de pe admisie (in partea dr a injectiei pe galeria de admisie am un stut care este astupat cu un furt si dop)

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF