Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    eu am motor 1.8 cu gpl,am montat instalatia in urma cu un an,noua.problemele vechi ca pt toti.in primul rand am constatat ca avansul nu este acelasi ca cel pe benzina,am schimbat cu ceva mecanici 2 injectii,fara succes,pana mi-a venit un vechi prieten care a lucrat in service(germania)si in maxim 10 min dupa verificari,a ajuns la avans si masina merge de atunci impecabil fara rateuri.in schimb am o mare problema:mixerul mue este unul din plastic cu interiorul de aluminiu,si mai are un bulb aproape rotund care s-a montat in locul limitatorului de clapeta.mentionez ca este cu bulbul in sus,adica bulbul este in mijlocul mixerului,problema e merge pe gaz decat daca aerul este strangulat,nu trage si mananca ceva.cred ca problema e mixerul.ajutati-ma va rog cu un mixer potrivit pt motor asta,nu vreau sa o dau,am restaurat-o in proportie de 95% mai am sa o vopsesc si e noua,nu vreau sa o dau.multumesc

    Comment


    • #92
      PS: care aveti mercedesuri,un sg sfat:tineti de ele,sunt masini care impun respect indiferent de varsta

      Comment


      • #93
        Salutam!
        Originally posted by catamb View Post
        eu am motor 1.8 cu gpl,am montat instalatia in urma cu un an,noua.problemele vechi ca pt toti.in primul rand am constatat ca avansul nu este acelasi ca cel pe benzina,am schimbat cu ceva mecanici 2 injectii,fara succes,pana mi-a venit un vechi prieten care a lucrat in service(germania)si in maxim 10 min dupa verificari,a ajuns la avans si masina merge de atunci impecabil fara rateuri.in schimb am o mare problema:mixerul mue este unul din plastic cu interiorul de aluminiu,si mai are un bulb aproape rotund care s-a montat in locul limitatorului de clapeta.mentionez ca este cu bulbul in sus,adica bulbul este in mijlocul mixerului,problema e merge pe gaz decat daca aerul este strangulat,nu trage si mananca ceva.cred ca problema e mixerul.ajutati-ma va rog cu un mixer potrivit pt motor asta,nu vreau sa o dau,am restaurat-o in proportie de 95% mai am sa o vopsesc si e noua,nu vreau sa o dau.multumesc
        Odata cand vei avea timp, sa citesti aici: http://www.clubmercedes.ro/gpl-auto-...lor-t1163.html
        Sunt foarte multe lucruri interesante si binevenite oricui. Vei vedea si mixerul ce trebuie pe acest model de injectie. Aproape acelasi model cred ca il ai si tu pe masina, numai ca al tau este din plastic.Cred ca ar fi trebuit sa iti fi lasat acel limitator. Daca vrei ca masina sa iti "traga" pe GPL trebuie sa ii deschizi robinetul la gaz. Cat iti consuma?
        Eu pe masina am mixer ca in poza atasata, la fel cred ca are si colegul Pintea Paul, admisia o am si eu opturata(am pus in interiorul tubului o chestie de plastic de la banda de teflon) si tubulatura orientata spre inapoi. Consumul la mine, mixt este undeva in 12-13l/100km, dar l-am avut si de 15l/100km- motor 2000 benzina.

        Originally posted by catamb View Post
        PS: care aveti mercedesuri,un sg sfat:tineti de ele,sunt masini care impun respect indiferent de varsta
        Ca o gluma: cine impune respect indiferent de varsta? Masina sau soferul?

        Numai bine!
        Attached Files
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #94
          pai evident masina.mixerul meu nu arata deloc asa,nici macar pedeparte.consuma cam 12% exterior,in conditiile unui mers foarte linistit.de unde pot face rost de un asemenea mixer?multumesc pt poze

          Comment


          • #95
            Eu ,modelul asta de mixer l-am avut si acuma il am de vanzare.Pret 50 de ron.
            Attached Files
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #96
              salut am si eu o prb cu releul din spatele bateriei ma poate ajuta cineva
              Last edited by petrr; 04-14-2012, 11:50 AM.

              Comment


              • #97
                Care dintre ele si ce problema?

                Comment


                • #98
                  KE Jetronic - Injectie mecanica Bosch , asistata electronic .
                  Principiul de functionare :

                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by pintea paul View Post
                    Salut! La sistemul KE-Jetronic nu se poate regla relantiul el ii reglat de calculator si cu ajutorul regulatorului de relanti.Intradevar exista un surub care poate sa-i creasca relaniul dar se si modifica pozitia clapetei de acceleratie.Surubul se afla sub galeria de admisie si are o piulita de contra pe el.Eu zic ca la tine ar fi alta problema,ai masurat presiunea pompei de benzina ? Ea ar trebui sa aiba 5,5 bari cu motorul pornit si 2,5 bari cu ,contactul pus,si nu trebuie sa scada cand iei contactul.Valorile trebuie sa le ai in capul injectiei ,acolo ai nu surub pe post de dop ,se desface si apoi se prinde un manometru.Daca erai de pe langa Cluj te ajutam eu cu unul.Exista un thread pe tema asta la w124 ,"probleme pornire motor M102".Succes
                    Colegu` am si eu un 190 2.0 din 89 benzina si daca incerc sa reglez ceva cu imbusu de 3 si apas moare motoru, e ceva normal?

                    Comment


                    • Originally posted by Luchian190e View Post
                      Colegu` am si eu un 190 2.0 din 89 benzina si daca incerc sa reglez ceva cu imbusu de 3 si apas moare motoru, e ceva normal?
                      Ii normal,depinde cat de tare il apesi.Daca il apesi mai tare se opreste motorul.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • Off topic
                        Este strict interzis "sa se regleze ceva cu imbusu de 3" , in timp ce motorul functioneaza .
                        Cine efectueaza reglaje la injectia mecanica , asistata electronic Ke Jetronic , fara a poseda cunostintele si mijloacele necesare , nu stie ce face .

                        Comment


                        • Originally posted by nstoe View Post
                          Off topic
                          Este strict interzis "sa se regleze ceva cu imbusu de 3" , in timp ce motorul functioneaza .
                          Cine efectueaza reglaje la injectia mecanica , asistata electronic Ke Jetronic , fara a poseda cunostintele si mijloacele necesare , nu stie ce face .
                          Bine graiti...si sa nu uitam de sistemul K-Jetronic...si acolo este necesar de cunostinte, deoarece cu usurinta poti deregla sistemul de injectie, chiar daca este vorba de un sistem mecanic care nu este asistat de electronica.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • KE Jetronic - Schema componentelor electrice .



                            Daca un coleg detine o schema asemanatoare pentru K Jetronic , il rog sa posteze aici :

                            Comment


                            • O alta pentru KE- Jetronic:
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • Originally posted by pintea paul View Post
                                Salut! La sistemul KE-Jetronic nu se poate regla relantiul el ii reglat de calculator si cu ajutorul regulatorului de relanti.Intradevar exista un surub care poate sa-i creasca relaniul dar se si modifica pozitia clapetei de acceleratie.Surubul se afla sub galeria de admisie si are o piulita de contra pe el.Eu zic ca la tine ar fi alta problema,ai masurat presiunea pompei de benzina ? Ea ar trebui sa aiba 5,5 bari cu motorul pornit si 2,5 bari cu ,contactul pus,si nu trebuie sa scada cand iei contactul.Valorile trebuie sa le ai in capul injectiei ,acolo ai nu surub pe post de dop ,se desface si apoi se prinde un manometru.Daca erai de pe langa Cluj te ajutam eu cu unul.Exista un thread pe tema asta la w124 ,"probleme pornire motor M102".Succes
                                Salut vreau si eu sa te intreb ceva poti sa mi dai numarul de telefon?
                                Last edited by Zeus; 05-24-2013, 19:31 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF