Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    foarte interesant helmut postul tau...si benefic..pacat de poze ca nu se pot mari...poti sa lasi te rog mult un id de messenger sa putem vorbi si daca vrei sa-mi trimiti si mie pozele? merci tare mult

    Comment


    • #62
      OFF Topic :
      O ultima parere . Daca toti elevii ar cumpara manuale de la librarie si s-ar instrui singuri , fara un indrumator cu experienta , sistemul profesoral s-ar desfiinta .

      Respect maxim !.

      Comment


      • #63
        Originally posted by nstoe View Post
        O ultima parere . Daca toti elevii ar cumpara manuale de la librarie si s-ar instrui singuri , fara un indrumator cu experienta , sistemul profesoral s-ar desfiinta .
        Buna ziua

        Ai dreptate cu manualele. Ele nu pot inlocui o scoala sau un profesor.

        Dar in cazul mercedesurilor noastre, toate vechi de vreo 15-30 ani, avem o MARE PROBLEMA: nu mai exista mecanici care cunosc aceasta technica veche. Chiar la o reprezentanta oficiala MB, indiferent de tara, cunostiintele sunt uneori inexistente - in special in ceace priveste KE-Jetronic-ul.

        Chiar daca mai dai de un maistru batran, care a invatat meseria pe aceste masini, el nu mai are experienta zilnica! Si nu are timpul necesar sa citeasca ore intregi in manualele perfecte (pe DVD sau tiparite) ale firmei MB care ii stau la dispozitie.

        Dar noi, iubitorii pasionati de acasta "technica veche", fara prea multa electronica, AVEM TIMP, ne putem autoeduca. Cel putin atita, incat sa facem service-ul curent in regie proprie. Si daca suntem nevoiti sa mergem la un atelier, vom putea ride de unele povesti ale mecanicilor.

        Adica vom cunoaste masinile noastre mai bine, vom avea o placere si mai mare la drum si vom putea reduce costul reparatilor - un factor foarte important. Deoarece multi isi cumpara un mercedes vechi, fiindca nu au bani pentru unul nou ...

        Das Bild konnte leider nicht gefunden werden. Bitte gehen Sie auf die Hauptseite um Bilder hochzuladen.


        Aceste doua manuale plus DVD-ul WIS (minunat!!!) m-au costat ca. 50 Euro pe ebay.
        Apoi exista accesul la EPC-ul oficial MB pentru 21 Euro pe an, sau gratis la cel rusesc (partscatalog.ru). Precum si accesul gratuit la lista oficiala de preturi piese de schimb MB (de exemplu online-teile.com/mb).

        Salutari Helmut

        Comment


        • #64
          Originally posted by Adamache View Post
          foarte interesant helmut postul tau...si benefic..pacat de poze ca nu se pot mari...poti sa lasi te rog mult un id de messenger sa putem vorbi si daca vrei sa-mi trimiti si mie pozele? merci tare mult
          Buna

          Am reusit sa pun cele trei poze mai bine.

          CONTROLUL si REGLAJUL pozitiei de origina a discului KE (motor M102):

          Das Bild konnte leider nicht gefunden werden. Bitte gehen Sie auf die Hauptseite um Bilder hochzuladen.

          Das Bild konnte leider nicht gefunden werden. Bitte gehen Sie auf die Hauptseite um Bilder hochzuladen.

          Das Bild konnte leider nicht gefunden werden. Bitte gehen Sie auf die Hauptseite um Bilder hochzuladen.


          Toate cele bune Helmut

          PS. Daca vrei sa vorbim: tu ai skype pe calculator? Eu n-am messenger.
          Instalarea skype-ului e chestie de trei minute.

          Comment


          • #65
            da am si skype....adamache.daniel este idu`...merci mult

            Comment


            • #66
              revin cu ce am mai facut...am gasit pe cineva care mi-a reglat cat de cat injectia...acum mai am o singura problema...cand o pornesc masina sta subturata pana se incalzeste...ce nu o merge, socul? sau ce tine masina putin turata la pornirea la rece ca stiu ca asa s toate mercedesurile stau pe la 1100 1200 cateva secunde apoi scad la turatia normala...ce sai fac, ce sa verific?

              Comment


              • #67
                Ori nu iti merge injectorul de pornire la rece,sau al cincelea injector..el da surplusul de benzina,ori e dusa sonda aia cu Patru pini dupa chiulasa

                Comment


                • #68
                  sonda aia de temperatura? aia comanda shocul? ca banuiesc ca are shoc masina ,asta o face sa stea putin turata nu injectorul de pornire...

                  Comment


                  • #69
                    Deci nu stiu suta la suta cum merge treaba,dar am inteles ca sonda da datele la calculator injectiei,ea vede ca motorul e rece si apoi calculatorul iti deschide injectorul ala al cincelea ca e comandat electric,si baga mai multa benzina si mai mult aer,asta am auzit eu...oricum faza e ca intradevar dc sonda e dusa masina merge aiurea si la rece si la cald

                    Comment


                    • #70
                      stie cineva ce rol are ``butoiasul`` montat pe injectie si vacuumul acestuia? poate varia relantiul din pricina lui? multumesc

                      Comment


                      • #71
                        Nu stiu la care te referi,daca te referi la ala din fata infectiei,in care intra un vacuum si doua conducte de benzina,ala e ceva regulator de presiune,ceva in genul...
                        Si mai ai un butoias in spatele injectiei in care intra o mufa si doua furtune mai groase,ala regleaza aerul in injectie,si la cum de pretentioasa e KE-jetronic e posibil ca astea sa fie cauza,o alta cauza mai poate fi carameaua de pe injectie,cea care citeste pozitia clapetei,poate fi si ceva injector...tre gasit cineva in primul rand care sa ti-o regleze cum trebe,pe analizor gaze si apoi trebe luate toate prin eliminare

                        Comment


                        • #72
                          Colegul Adamache m-a rugat sa pun niste foto cu mixerul meu de la GPL.Sper sa-ti foloseasca la ceva.
                          Attached Files
                          Last edited by pintea paul; 09-09-2011, 12:58 PM.
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #73
                            Am mai gasit ceva documentatie.In prima poza sunt toate componentele de la sistemul de injectie,iar in a doua poza reglarea platanului in pozitia zero.Succes.
                            PS.Daca te mai pot ajuta da un semn!
                            Attached Files
                            Last edited by pintea paul; 09-09-2011, 13:07 PM.
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #74
                              merci f mult, vroiam sa vad daca e diferit de al meu...e la fel doar ca la mine s gaurile mai mici...si zici ca iti merge bine, fara rateuri si furtunul ala de dedesupt sarit? o pornesti pe gaz sau pe benzina?

                              Comment


                              • #75
                                Rateuri nu mai am de vreo 4 ani si masina ii la mine de 5 ani.Pornirea se face indiferent de anotimp sau temperatura numai pe benzina si trece pe gaz automat cand turatia motorului ajunge aproximativ de 1500 de ture.
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF