Originally posted by aerox replica
View Post
entty
Member
Join Date: Apr 2010
Location: arad
Motorizare : diesel Age: 29
Posts: 35
: [Member]
Salut,
Avand in vedere linkul lui Neamtu postat mai sus, am luat problema in mana, am desfacut turometrul si am schimbat condensatorul nepolarizat ce era unul mare si galben exact cum a spus neamtu , valoarea initiala a fost de 220 NF si l-am schimbat cu unul de 34 NF, am scos de pe o faza era numerotata cu II un fir de la alternator, am alimentat turometrul cu + i-am dat masa - la intrarea TD ma bagat firul ce l-am scos din alternator W cica ii spune si am pornit masina, dupa cum se poate observa in fisierul atasat merge zic eu foarte bine, are o rezistenta reglabila si dupa ce se incalzeste motorul de acolo cu o surubelnita mica se pot face mici ajustari, daca nu se doreste schimbarea condensatorului, se poate pune o rezistenta reglabila ce initial este de 22k una de peste 500 k (cu cat mai mare cu ata mai bine) si sa se faca reglarile relantiului de acolo, chestia chiar functioneaza, condensatorul daca se pune sa se puna unul ce tine minim 100v, binenteles filtrul lui neamtu din link se poate face si el, eu l-am facut, dar diferente majore nu am observat in acul turometrului, maine il montez pe masina,
Comment