Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru w201 2.0d om601

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by entty View Post
    Salut,
    Nu as crede deoarece chiar daca initial pe benzinar a luat semnaul de pe volanta diametrele celor 2 volante de diesel si de benzinar nu cred ca sunt identice si s-ar putea sa nu indice corect incearca, dar daca pe benzinar a luat semnaul din aprindere nici o sansa trebuie modificat ceasul, senzorul de pe volanta de diesel merge?, l-ai verificat?

    ps @lawreman ai reusit?
    Pai cum il verific? Unde si cum leg cele 2 fire? De fapt e o mufa cu 2 pini.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #62
      Salut,

      Eu nu am avut tangenta cu senzor pe volanta, da un search pe forumul asta, din cate imi amintesc exista intr-un topic cum se leaga senzorul de pe volanta, teoretic pe un fir este plusul pentru senzor si un fir este semnalul, dar care cum si ce nu stiu, cauta si pe google care este + si care TD-ul pentru senzor.

      Comment


      • #63
        Nooo...nici o sansa .Turometru a fost pe un benzinar aflat la dezmenbrat al colegului Radu16b ,care din pacate nu-mi da nici un semn de viata...off

        Comment


        • #64
          Sunt,nou pe forum ,mai vechi in mechanica,am citit cap coada acest thread.
          Am schimbat la Gul meu motorul de 230 cu 290td.Am turometru cu plus minus si TD,si am cautat special alternator cu W.
          Legate sta turometru in relantiu la 5000 rpm ,raspunde la accelerare.
          Raspunsul am gasit in mare parte,problema e ca la G turometrul e capsat.
          Am sa incerc sa o debitez la strung capatul din spate sa ajung la partea electrica.
          Daca cineva a mai facut aceasta operatiune ,rog ajutor.

          Comment


          • #65
            Am finalizat turometrul,fiind capsat ,la mijloc l-am debitat la strung,am schimbat condensatorul de 220 cu 33nf,si am montat un eglabil de 500 k dupa descrierea colecului aradean.
            Merge brici!
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Super, deci se poate ,

              Respect!!

              Comment


              • #67
                Originally posted by entty View Post
                Desfa turometrul pune poza cu placa de circuit si iti incercuiesc pe desen ce sa schimbi.
                Originally posted by Levi View Post
                Mersi anticipat, sper să am timp în WE.
                ... și a trebuit să treacă aproape 4 ani ca să ajung și eu la faza asta. Cu îndrumarea colegului Alin, am reușit ”DIY” (nu cu turometrul despre care discutasem cu Alin, ci cu cel original al mașinii, la care am schimbat condensatorul - cel mare și ”roz” din prima poză, cu cel din poza a 2-a). Acum funcționează, e OK !
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  My Gooood,

                  MA bucur ca ai reusit, ce-i drept cealalta placa parea mai complicata, 8 cilindri parca
                  Respect!
                  Last edited by entty; 04-09-2014, 10:03 AM.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by entty View Post
                    cealalta placa parea mai complicata, 8 cilindri parca
                    Păi culmea e că, placa pe care am reuşit s-o modific, e tot pt. 8zyl, motorul original al lui Lord fiind 5000 benzină !
                    Acelaşi respect !
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #70
                      Azi am facut si eu miscarea cu condesatorul de 220 cel roz cu unul de 33nf si semireglabilul acela de 22k cu unul de 500k si a mers din prima ,putin de tot am reglat acolo,si gata treaba ,alternatorul are w fiind de pe un c class w202 modificand mufa aceea dreptunghiulara ,acum vreau sa modific un ceas de diesel de pe un 300d ce lua semnal de pe volanta,multumesc colegului ENTTY.!

                      Comment


                      • #71
                        turometru

                        Salut colegilor o problema cu un turometru am si eu. am achizitionat unul din dezmenbrari nu stiu depece motor provine stiu doar ca este de pe un diesel. lam mufat la instalatie + depe contact minus permanent si firul dela alternator W la W la ceas, problema este ca nu salta decat putin in turatie maxima, atasez si niste poze pentru o identificare usoara.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by teurasc83 View Post
                          nu salta decat putin in turatie maxima
                          Va trebui să faci și tu experimente cu condensatori !
                          Originally posted by teurasc83 View Post
                          atasez si niste poze pentru o identificare usoara.
                          Pozele nu au apărut ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by teurasc83 View Post
                            Salut colegilor o problema cu un turometru am si eu. am achizitionat unul din dezmenbrari nu stiu depece motor provine stiu doar ca este de pe un diesel. lam mufat la instalatie + depe contact minus permanent si firul dela alternator W la W la ceas, problema este ca nu salta decat putin in turatie maxima, atasez si niste poze pentru o identificare usoara.
                            Salut,

                            Tu cred ca m-ai sunat, pune poze

                            Comment


                            • #74
                              Poza cu turometru
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                Salut,

                                Condensatorul mare verde din dreapta jos l-ai schimbat? l-ai scazut cu 60-70 la suta? fa poze mai clare la placa si spune-ne ce ai incercat pana acum

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF