Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turometru w201 2.0d om601

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by aerox replica View Post
    pe w201 2.0 d apus cineva?

    entty
    Member

    Join Date: Apr 2010
    Location: arad
    Motorizare : diesel Age: 29
    Posts: 35
    : [Member]



    Salut,

    Avand in vedere linkul lui Neamtu postat mai sus, am luat problema in mana, am desfacut turometrul si am schimbat condensatorul nepolarizat ce era unul mare si galben exact cum a spus neamtu , valoarea initiala a fost de 220 NF si l-am schimbat cu unul de 34 NF, am scos de pe o faza era numerotata cu II un fir de la alternator, am alimentat turometrul cu + i-am dat masa - la intrarea TD ma bagat firul ce l-am scos din alternator W cica ii spune si am pornit masina, dupa cum se poate observa in fisierul atasat merge zic eu foarte bine, are o rezistenta reglabila si dupa ce se incalzeste motorul de acolo cu o surubelnita mica se pot face mici ajustari, daca nu se doreste schimbarea condensatorului, se poate pune o rezistenta reglabila ce initial este de 22k una de peste 500 k (cu cat mai mare cu ata mai bine) si sa se faca reglarile relantiului de acolo, chestia chiar functioneaza, condensatorul daca se pune sa se puna unul ce tine minim 100v, binenteles filtrul lui neamtu din link se poate face si el, eu l-am facut, dar diferente majore nu am observat in acul turometrului, maine il montez pe masina,

    Comment


    • #32
      Eu am ajuns la următoarea fază: firul scos din alternator, dus la turometru şi legat la TD. La pornirea motorului, acul sare la max (la mine 7000) şi rămâne acolo, în ralanti. Dacă accelerez, acul se mişcă un pic în jos, dar nu mult. Bun, am înţeles, tre' să-i pun o rezistenţă. Ieri am desfăcut bordul, şi numai atunci am observat că deşteptul de electrician i-a pus o rezistenţă de 1 k (kaka-maka) înainte de fişă, pe fir, deci înainte de ceas. Ori cu aia, ori fără, tot aia e, am şi dat-o jos repejor. Ceasul nu l-am mai deschis să văd ce am înăuntru (vroiam să văd de condensatorul ăla), că am tras o sperietură, am rupt un fir din greşeală de la plasmă, şi aseară am crezut că mi-am ars plasmele, nu am mai avut nervi şi m-am culcat, dar azi le-am probat, har Domnului, nu au păţit nimic. Eu am înţeles, că nu e neapărată nevoie să schimb condensatorul ăla,ci doar să pun o rezistenţă de cel puţin 500 k, de preferat reglabil, şi cu asta am rezolvat problema. Întrebarea este: trebuie să anulez rezistenţa existentă din turometru, sau pot să-i pun tot aşa, înainte de fişă, una mare ? Se încurcă una cu cealaltă, sau se ajută ? Adevărul e că n-aş vrea să desfac ceasul, mi-e frică să nu fac iarăşi vreo boacănă. Mă disperă meseriaşii ăştia de pe aici, n-am găsit până acuma niciunul care să nu se ferească de treaba asta, electricianul zice că-i treabă de electronist, electronistul nu a mai văzut aşa ceva, ş.a.m.d.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Salut,
        Rezistenta nu se pune pe nici o fisa!, se pune pe placa de circuit din interiorul turometrului unde exista o rezistenta reglabila ce la mine era de 22k, in locul ei pui una mare peste 500k, pe firul de semnal nu pui nimic, eventual faci filtrul neamtului ce este explicat clar, crede-ma ca este mult mai simplu cu un condensator, desfa turometrul pune poza cu placa de circuit si iti incercuiesc pe desen ce sa schimbi,

        Eu am motorizare 2.0 diesel, turometru pe motorizarea aceasta l-am pus.

        Comment


        • #34
          Originally posted by entty View Post
          Salut, desfa turometrul pune poza cu placa de circuit si iti incercuiesc pe desen ce sa schimbi
          Mersi anticipat, sper să am timp în WE. Poate mai rup ceva pe acolo
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Eu cand l-am facut am schimbat ambii condesatori. Era unu de 22NF am pus de 10NF si unu de 680NF si am pus de 220NF. Rezistenta inainte de semigrabilul de 22K am am scos-o si am pus un semireglabil de 1Megohm. L-am reglat de la luat dracu dar uneori tot imi face figuri si se duce peste acul de ulei. A se retine ca eu am cesuri cu Computer de bord si toate sunt in stanga la mine.
            Last edited by sovieticool; 07-21-2010, 18:12 PM.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #36
              Salut,

              Integratul nu face fata, poti incerca cu un filtru pe terminalul ``W`` sau poate nu trebuia schimbat atata, si eu am gasit scheme pe net de ziceau aia ca trebuie schimbate nu stiu cate rezistente si nu stiu cati condensatori, eu am luat mot a mo cu zicea neamtul si la mine functioneaza perfect chiar si la 4000 ture(ca mai mult nu i-am dat la motor si nici nu-i dau), revine urca fara probleme, poate trebuia schimbat si la tine doar condensatorul ce face legatura intre pinul 2 si pinul 7 daca nu ma insel de pe integrat, acel condensator cred ca este cheia transformarii semnalului, semnal ce integratul sa-l poata procesa indiferent de turatie.

              Comment


              • #37
                Salut! spuneti-mi si mie ce turometru se potriveste pe w201 (190) ca sa imi cumpar, se potriveste si de alt model?

                Vand anvelope noi cu garantie ,Goodride 205/50r16 , 215/40/17 , 225/50/17 ,225/45/17 ,si alte dimensiuni pe stoc ,sau orice anvelopa la comanda la preturi sub cele de pe piata, la cantitate mai mare negociem. Nu aduc Sh (gunoaie) decat noi .
                Pentru detalii va rog sunati-ma la tel ptr . ca nu am timp sa stau la calculator: 0722.125 705 VDF sau 0765.399.600 COSMOTE

                Comment


                • #38
                  Stie cineva ce trebuie p w201 2.0d sa am turometru?

                  Comment


                  • #39
                    In primul rand bord cu turometru. Apoi restu de destul de simplu.
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #40
                      Salut

                      @ lawreman , pune aici poza cu spatele turometrului, TD-ul este semnalul de la W (alternator-faza), trebuie sa ai un picior cu conectare +, masa si-o ia de la restul instrumentelor.

                      Comment


                      • #41
                        salut...

                        ok, TD conectat la W din alternator iar + unde se conecteaza?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Salut, + se conecteaza la + serios acum , il legi la un plus de pe bord sau sigurante, minusul il ia din bord nu ai picior pentru -, daca te mai pot ajuta spune.

                          ps piciorul de 12v este tot un plus, ala este + pentru functionarea ceasului, + de sub TD este + pentru turometru!

                          Comment


                          • #43
                            Salut, scuze pentru dublul post, sa-mi spui daca reusesti sa nu fiu io singurul sau printre aia putinii..

                            Comment


                            • #44
                              Da ,doar ca ideea era ca turometul sa nu stea tot timpul sub tensiune precum ceasul ,el sa fie alimentat doar la pornirea motorului (cred ca voi lua + tot din alternator)...mersy ptr. sfat

                              Comment


                              • #45
                                Salut, eu zic sa nu iei plusul din alternator !! ci din contact, la punerea contactului sa ai si tensiune, prin simplul fapt ca iei semnalul W din alternator, alternatorul v-a merge cu aproximativ 5% mai putin in randament, ia plusul de pe contact!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF